Särkynyt

hajalla

olen ollut yhdessä yli 7vuotta erään naisen kanssa ja yksi ilta se sanoi menevänsä kaverinsa luokse ja meillä ei ole ollut mitään muutakun onnellista elämää mutta ei tullutkaan enää takaisin.ja myöhemmin kuulin et ei enää tule takaisin en voi ymmärtää olen ollut nyt viikon yksin ja olovain pahenee ensaa unta en voi syödä ja tuntuu kuin aika matelisi olen niin hajalla ja rikki en tiedä mistä apua saisi elämän haluni on vajonnut pois.olen 23vuotta ja oisinko ollut 15 kun hänet tapasin rakastuin heti ja nyt kaikki on poissa en voi tajuta tai ymmärtää se oli minulle onni elämän ilo kaunis ajatus ja nyt kaikki on poissa.tunnen nyt vain suunnatonta tuskaa ja ikävää sydämmeeni sattuu.en voi ymmärtää ihmistä joka haluaa tuhota kauniin asian ja ei ole edessyytä.nyt saan olla yksin ja rikki en voi ymmärtää tuska viiltelee minut rikki enkä iedä kauan jaksan. t.särkynyt sielu

3

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heia

minulla sama. Samanlainen olotila...

• a i v a n

samoin.

Olin 7 vuotta miehen kanssa joka karkasi /katosi Itsenäisyyspäivänä totaalisesti varoittamatta tai mitään ilmoittamattan. Lupasi illalla tulla yöksi luokseni. 2 päivää soittelin perään, textasin, etsin, ei löytnyt Loputa tuli käymään tunnusti että hällä toinen nainen.

Aika shokki!!!!

Noh, tapaamisemme jatkuivat kuitenkin jonkin ajan päästä, kävi kylässä, soitteli ja kävimme yhdessä kävelylläkin..hän alkoi jo miettimään paluuta luokseni kun tämä uusi ei tainnutkaan olla hänen elämänsä nainen. Aikaa kului muutama viikko ja halusin jo hänen vastauksen, että palaako vaiko ei. Hän ilmoitti päivän milloin päättää. Loputa en jaksanut odottaa määrnänpäähän vaan tivasin vastauksen: se oli ei ja samalla selvisi, että heille tulee vauva. He ovat tosiaan tunteneet vasta 9-10 viikko ja hän ei ole koskaan lasta halunnut, näin on sanonut mulle kaikki yhteiset vuotemme.

Mitäpä minä tein..tietysti kertomaan tälle uudelle, että mitä se mies on seläntakana on oikeen duunannut. Nainen siitä suuttui totaalisesti , mutta ei jättänyt miestä, sillä ei kukaan halua olla yh...

Siitä sitten seurasi, että minä olin se AINOA syntipukki tässä jutussa, kun juorusin. (Ehkä näin). Mies ei sitä vastoin tajua, että miksi häntä haukutaan kun syy on minussa. Hän on kyllä maininnut, että on tunnevammanen ja taitaa oikeasti ollakkin.

Rakastan häntä yhä.

Soitin hänelle saman iltana kun kaikki oli selvinnyt..ei vastausta..soitin niin kauan, että lopulta laittoin kännyn kiinni. Soitin tälle naiselle, että käskee miestä mulle soittamaan. Hän vastasi,että hän kertoi toiveeni, mutta ei voi mitään jos ei soita. NOh, lopulta soitin naisen kännykkään ja mies siellä vastasi sanoin: " sulla on tasan 30s aikaa sanoa asiasi, sitten luuri menee kiiinni..". Kysyin hädissäni: "voiko ikinä antaa anteeksi tekoani ja että palaako enää ikinä?" Hän vastasi, että anteeksi voi antaa, mutta ei enää palaa...

Vielä muutama viikko sitten olin hänen kultansa, höpönassunsa, kaikkea. Halasimme paljon, hassuttelimme, nukuimme päikkäreitä salaa tältä naiselta...nyt kaikki on ohi. Olen se petturi paska. En kertaakaan sanalla luvannut olla kertomatta kellekkään, ehkä sen piti olla itsestään selvyys.

Heillä on varsin "kireä" tunnelma siellä missä yhdessä nyt ovatkaan. Toinen on raskaana !vahingosta! ja toinen on pakkoliitossa naisen kanssa jonka melkeen jo vuokseni jätti. Hän usein sanoi, että ajattelee mua paljon ja ei usko, että heidän suteestaan tulee mitään kun ovat niin eri tasoa..ja että kanssani on kivempi viettää harrastaa yhteisiä harrastuksiamme.

Tiedän, että en olisi saanut tälle naiselle toimiamme kertoa. Kiukuspäissään sen tein kun minua ei valittu. Tämä nainen mailailee kanssani.

Hän vei lähtiessään minulta elämän. Mulla ei ole enää ystäviä, harrastuksia, ei mitään, sillä hän oli minulle nuo kaikki.

Mietin sitä, että palaakohan hän koskaan? Antaako hän mulle oikeasti anteeksi tekoani? Miten tässä käy? Pystyykö nainen luottamaan näiden tekosten jälkeen? Pystyykö nainen luottamaan valehtelijaan joka viikkoja valehteli miehelle.

Aika näyttää, kuten miehenikin aina sanoi joka asiasta.

Tsemmpiä sulle. Rankkaa tämä elämä, tiedän!
      Aika tosin matelee, tuntuu kuin siitä lopullisesta eropäivästä olisi kuukausia, tosin siitä on vain 6 päivää. Sattuu ja raastaa, ei haluais elää...

• tuohon juttuun:

Tulipa paljon kirjoitusvirheitä, yrittäkään kuitenkin saada selvää :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7020
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      93
      5165
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      112
      3416
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3322
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      34
      2468
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1796
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1441
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1392
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1296
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1064
    Aihe