Mä luin netistä, että somalinaisilla on Suomessa keskimäärin 5 lasta eli moninkertaisesti suomalaisiin naisiin verrattuna. Onko somalimiehellä samat odotukset lasten määrästä, vaikka hän menee suomalaisnaisen kanssa naimisiin? Miten mies suhtautuu, jos vaimo ilmoittaa, että esim. 3 lasta on maksimi? Onko vaimolla edes sananvaltaa tässä asiassa?
Kertokaa jos on kokemusta?
Lasten synnyttäminen somalimiehelle?
7
1138
Vastaukset
- ihmeessä
täällä voi joku tietää, kuinka monta lasta joku tuntematon halua?!? Mitäs luulet, kuinka monta lasta naapurin pekka haluaa? Tai minä, suomalainen nainen? Lukeeko sekin netissä?
- vain
lestat tietää, että lapsia täytyy tulla, kuin liukuhihnalta.
- vaan...
ja sitten niitä lapsia tekemään. Jos olet kaunis, niin kymmenen niitä tulee. Sitten juokset niiden kanssa Itä-Helsingin busseissa samalla kun miehesi juttelee islamista tovereidensa kanssa keskustan kahvilassa.
- tieltä eksy!
Ensiksikin, osoittaa viisautta kysyä tätä asiaa internetin keskustelupalstalta. Nyt kun tietopohjasi on vankka, voitkin edetä luottavaisin mielin tiellä kohti rikasta, monikulttuurista elämää. Jos et saa täällä ihan varmaa vastausta kysymykseesi, niin eipä hätää: kokeilemallahan asiat selviävät. Teet siis ensin kolme lasta ja sitten alat kysellä mieheltä mielipidettä.
- niin,että
asiasta voisi keskustella tulevan puolison kanssa ennen lapsien hankintaa/saamista? Täällä Suomessa nainen itse päättää lapsiluvustaan, niin ahmedin kuin pekankin kanssa.
- Näin on tapana
Työkaveri on Somaliasta, mies, 40v.
Miehellä on yksi lapsi tietysti Suomalaisen naisen kanssa , että on saannut pysyvän oleskeluluvan EU aluelle.
Somaliassa on vaimo jolle on tehnyt lapsia ennen Suomeen tuloa.
Nyt on naimisissa 30v Somali naisen kanssa jonka on tuonnut Suomeen oleskeluluvan saatuaan.
Sen kanssa on jokunen lapsi.
Nyt miehellä joka on 12 lasta.
Hän on hakemassa uuden vaimon itselleen Somaliasta 20v pimu.
Että kyllä niitä lapsia syntyy, toinen asia on kuka ne hoitaa, kasvattaa ja millä tuloilla.????
Ei niistä nyt ihan Paris Hiltoneja tule
Burberry babayt on kaukana tästä kuviosta.
Mutta Somaliassa täytyy ja kuuluu tehdä paljon lapsia.
Suvulla on jatkaja ja joku pitää sinusta huolen kun olet vanha.
Itse asiassa Suomessa ihmiset eivät enään kuole niin helposti kuin kehitysmaissa.
Täällä vanhainkodissa porskuttaa yli 90 asti.
Kumpi sitten parenpi.
Luita lapsia vai kanarianlintu tai pelko että saksanpaimenkoira syö sinut kun kuolet.?????? - neljä lasta
somalimiehen kanssa.olen ollu kahesti naimisissa eli 2edellisestä liitosta(asuu isän luona)ja kaks tän nykysen kans.ei ollu mitään suunnitelmaa että kui monta tehään.ja aion tehä lisää mulla kun ei oo mitään lapsenteko ongelmaa.tulen raskaaksi pelkästä ajattelusta.haluun saada ainki 8 mukulaa.niistä tulee niin kauniita kun on puoliksi afrikkalaisia ja puoliks suomalaisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029