..sanoa tätä päin kasvojasi, mutta täällä voin kertoa, että olet itsekeskeisin, kylmin, julmin, pitkävihaisin ja itsepäisin ihminen jonka tunnen!
M->N
En uskalla...
7
1336
Vastaukset
- vapaa rento, rehellinen
kontroloiva, vainoaja, kiristävä, manipuloiva, näyttelevä naamari, vääristelijä.......
M > N- Ihanminä
Että ompahan varsinaisen muuntumiskykyinen nainen, ilmeisesti hyvä näytteliä.;)
- sanoa...
olin aika vitun paska sinua kohtaan...
m>n
M>T
nyt tajuan......- sentteri.
äääääääääääääääääääääääääh
- nyt!
Sepä sinussa onkin niin perseestä, ettet sitä sano. En tunne elämässäni yhtä
ailahtelevaa
oikuttelevaa
tosikkomaista
egoistista
välinpitämätöntä
marttyyrimaista
elämäänsä turhautunutta
katkeroitunutta
kun mikään ei riitä-tyyppistä
kaikki tänne, nyt,heti, kun se oon minä
epärehellistä
ihmistä kuin SINÄ. OLEN HILJAA NIIN PITKÄÄ, KUNNES PYYDÄT ANTEEKSI.
NAINEN,TYTTÖ->MIEHELLE,MIES
nim. tuskin hän täällä kävisi, tuskin minäkään. oma tunteenpurkaus.- ristiriitainen, vääristävä
manipuloiva, kontroloiva, tyypillisen akkamaisen ovela. Sinä sen todistit, JÄLLEEN !!!
- LiianKiltti?
Olet raivostuttavan itsekeskeinen prinsessa ja vedät herneen nekkuun joka hel..tin pikkuasiasta ja jaksat olla vihainen monta päivää! Anteeksi et anna sitten millään, vaikka kuinka monta kertaa pyydän! Olet kylmä ja välillä aivan ääliö!!
Vaihdevuodet??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318