väsynyt valehteluun

äitix2

Olen 36-vuotias nainen jolla on kaksi ihanaa lasta, mutta iso ongelma. Mieheni on jäänyt kiinni seuranhaku ilmoittelusta seksipalstoille ja myöntänytkin tehneensä näin. Asiassa on vain iso MUTTA, nämä haut eivät ole koskeneet naisia vaan naisten alusasuihin ja sukkahousuihin pukeutuneita miehiä....Tosin kieltää hakeneensa seksiä vaan valokuvien vaihtoseuraa leikkimielellä. Olemme keskustelleet asiasta jo kertaalleen ja hän lupasi lopettaa tällaisen. Nyt on tullut ilmi että hän on jatkanut tätä pikku harrastustaan ja riitojen aikana on väläytellyt jopa avioeroa. Olen niin väsynyt tähän valehteluun ja toistemme välttelyyn. En tiedä kuinka voimani riittävät käydä läpi ero jos niin on käydäkseen.

14

2209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuommoista harrasta

huumorimielellä.

Sun miehesi on joko homo tai vähintäänkin biseksuaali.

• dora*

Kuule, tunnen useita homomiehiä eikä yksikään heistä ole transvestiitti, josta tässä ap:n jutussa on kysymys.

• kyllä totta

Seksuaaliselle suuntautumiselle ei voi mitään, sinun on joko hyväksyttävä asia tai sitten ei! Miehesi on luultavasti Bi-seksuaali tai Homoseksuaali.

• äitix2

Mieheni kieltää jyrkästi olevansa homo, mutta ilmoituksissaan hakee seuraa bi-miehistä. Olenkin jo tämän asian kanssa sujut vaikka ensin se satutti kovinkin. Ja ymmärrän kyllä että olemme kaikki erilaisia...En kuitenkaan hyväksy hänen seuranhaku ilmoituksia ja kuvia joissa hän myös itse on pukeutuneena sukkahousuihin ja mekkoihin.

• Että...
        äitix2 kirjoitti:

Mieheni kieltää jyrkästi olevansa homo, mutta ilmoituksissaan hakee seuraa bi-miehistä. Olenkin jo tämän asian kanssa sujut vaikka ensin se satutti kovinkin. Ja ymmärrän kyllä että olemme kaikki erilaisia...En kuitenkaan hyväksy hänen seuranhaku ilmoituksia ja kuvia joissa hän myös itse on pukeutuneena sukkahousuihin ja mekkoihin.

Sinun ei tarvitsekkaan hyväksyä sitä, hän ei ole sinulle uskollinen kun hakee seuraa jostain myös sitä sinun pitäisi ajatella!!

• äitix2
        Että... kirjoitti:

Sinun ei tarvitsekkaan hyväksyä sitä, hän ei ole sinulle uskollinen kun hakee seuraa jostain myös sitä sinun pitäisi ajatella!!

olen samaa mieltä, tämä sotii käsitystäni uskollisuutta vastaan. Joka kerta kun hän menee koneelle nousee epäilys että joko taas hän hakee seuraa. Kuitenkin vannoo että rakastaa ja toisessa lauseessa sanoo että erotaan jos parempi....

• sitten lähteä
        äitix2 kirjoitti:

olen samaa mieltä, tämä sotii käsitystäni uskollisuutta vastaan. Joka kerta kun hän menee koneelle nousee epäilys että joko taas hän hakee seuraa. Kuitenkin vannoo että rakastaa ja toisessa lauseessa sanoo että erotaan jos parempi....

Ja mitä rakkautta se on jos etsii seuraa muualta?

• vaikea tilanne
        äitix2 kirjoitti:

En tiiä kuinka ite suhtautuisi moiseen.
        Onhan tuo kuitenkin jonkin sortin pettämistä,vaikka nyt etsiikin siis bi-kumppania.

Mitäs jos teidän laspset näkee ne kuvat netissä ?

• äitix2
        vaikea tilanne kirjoitti:

En tiiä kuinka ite suhtautuisi moiseen.
        Onhan tuo kuitenkin jonkin sortin pettämistä,vaikka nyt etsiikin siis bi-kumppania.

Mitäs jos teidän laspset näkee ne kuvat netissä ?

lapsemme ovat vielä niin pieniä etteivät ymmärtäisi mistä on kysymys. Juuri tämän takia olen pyytänyt miestäni lopettamaan ennenkun tapahtuu jotain peruuttamatonta. Mutta tuntuu hänelle olevan vaikeaa pysyä pois niiltä sivuilta.

• hyväksy miehesi

Miehelläsi on intohimo, jonka sinä haluat kieltää. Ymmärratkö, että kieltämällä sen mies taatusti jatkaa eikä kerro sinulle joten hän joutuu valehtelemaan.

Kokeile huviksesi sallia mieheltäsi tuo touhu. Onko se poissa avioelämästänne? Jos on, kannattaisiko harkita eroa. Jos ei ole, olet mustasukkainen jostain jolle et voi mitään, ja jota et voi korvata.

Ehkä olet "rakastuntu" mielikuvaan jostain ihmisestä, et siis mieheesi.

• E-XX

minä kestin vuoden. Kyseessä vaan vaimon hyvä työkaveri. Ymmärän tunteesi. Valheessa eläminen on raskasta. Sitten annon tunteiden tulla itsestäni ja niin tässä nyt ollaan ositusta vääntämässä. Pari kuukautta 1 vaiheen erohakemuksen jätöstä ja exän uusi mies vie lastani tarhaan ja vanhempaa kouluun. Minusta tuntuu tosi hyvältä. Uskotteko?

• karppa

E-XX tuossa aiemmassa ketjussa minkä aloitit. Voihan vi... mitä joudut kohtaamaan. Sanon vielä sinulle sen, että vielä tulee se päivä jolloin vaimosi saa koko paskan silmille. Ei petturi jää ilman rangaistusta, siitä voit olla varma. Tuo että uusi mies vie teidän lapsianne tarhaan, ja kouluun on kyllä niitä kovimpia vit.....sen aiheita mitä olla voi, ja vielä kun sinä olet syytön. Tsemppiä vielä kerran sinulle.

• dora*

sitä miehesi on. Wikipediasta:

"Transvestisuus eli ristiinpukeutuminen (engl. cross-dressing) on sisäinen tarve eläytyä vastakkaisen sukupuolen rooliin mm. pukeutumalla, meikkaamalla ja muuttamalla elekieltä tälle sukupuolelle tunnusomaisiksi. Transvestisuus on sukupuolisuuden ilmiö, jolla ei ole selvää yhteyttä seksuaalisuuteen; vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin pukeutumisesta seksuaalisen mielihyvän saamista kutsutaan transvestiseksi fetisismiksi. Vaikka eroottista latausta liittyy usein myös transvestisuuteen, se ei ole transvestisen käytöksen päämotivoija, ja saattaa myös kadota ajan myötä.

Transvestiitit lasketaan sukupuolivähemmistöksi, ja ilmiö on kaikkiaan transsukupuolisuutta yleisempi. Transvestisuuden syntysyytä ei tiedetä. Lapsuusiän kokemusten rinnalle mahdolliseksi selittäjäksi ovat tutkimuksessa nousseet geenit ja hormonit.

Haastatteluissa jotkut ovat sanoneet, että eivät pysty ilmaisemaan itseään täysin vapaasti miesroolin rajoitusten takia ja haluavat siitä irti välillä. Jotkin taas pitävät naisten vaatteista ja kokevat miesten pukeutumiskoodin rajoittuneeksi. Transvestisuus on pysyvä ominaisuus, jonka intensiteetti saattaa vaihdella, mutta joka ei koskaan katoa pysyvästi.

Transvestista ihmistä kutsutaan transvestiitiksi tai ristiinpukeutujaksi. Transvestiittejä on arvioitu olevan n. 1 % väestöstä. Transvestisuutta esiintyy sekä miehillä että naisilla, joskin usein transvestiiteiksi mielletään vain naisiksi laittautuvat miehet. Vaikka transvestiitin seksuaalinen suuntautuminen voi olla mikä tahansa, on heteroseksuaalisuus transvestiiteilla ainakin yhtä yleistä kuin muulla väestöllä. Transvestiitin sukupuoli-identiteetti on anatomisen sukupuolen mukainen, eikä transsukupuolisuudelle tyypillistä sukupuolen korjaushalua esiinny."

• peku10

Miehesi on ihastunut transvestiitteihin ja voi olla että hän on ihan hetero tai suurempi mahdollisuus on että hänellä on ainakin pikkaisen bi-seksuaalisia taipumuksia. Itse olen juuri samanlainen mieshenkilö, joka ihailee transvestiitteja.
      Olen myös naimisissa, mutta vaimoni ei tiedä tästä vietistäni ja itsekin olen yrittänyt sitä vuosien varrella tukahduttaa. Se on kuitenkin pitemmän päälle mahdotonta, sillä seksuaalisuus on se sitten millaista tahansa, säilyy elämän loppuun asti samanlaisena ja vaatii aina jonkinlaista purkautumistietä.
      Minäkin olen joskus ollut lyhytaikaisesti sähköpostiyhteydessä transvestiittien kanssa, mutta ne eivät ole johtaneet koskaan tapaamisiin, sillä olen kuitenkin halunnut suojata omaa perhe-elämääni.
      Jos eläisin sinkkuna, niin uskon että menisin asiassa pitemmälle. Onhan aina salainen haaveenani ollut saada ystäväksi oikea transvestiitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe