iPod Nanoni (8GB) on jumissa. Näppäinlukko on kuvituksen mukaan päällä, vaikka ei oikeasti olekaan eikä näytön valot sammu. Millään painalluksilla tai esim. yhdistämällä iTunesiin en saa masiinaa jumista pois.
Onko kenelläkään vinkkejä miten asian voisi ratkaista kotikonstein vai pitääkö mokomakin soittopeli raahata nyt jonnekin liikkeeseen korjattavaksi?
iPod Nano jumittaa
6
3204
Vastaukset
- ..........
Tuo on melko yleinen bugi Nanoissa. Mulla on vanha 2gen Nano, joka tekee samaa. Firmwaren päivityskään ei auttanut siihen.
Jos on takuu voimassa, myyjälle valittamaan. Jos ei, annat olla vaan, kunnes akku tyhjenee ja sammuu väkisinkin. Sitten lataat ja taas toimii. Ohjelmiston päivitys saattaa auttaa, tai sitten ei. - mikkotin
Mun ipod nano jäi siihen kun laittaa usbin kiinni niin siihen tuli et saa irroittaa kun irroitin se jäi lagaan mut venasin et akku loppu ja käynnistin uudelleen ja toimi taas
- jo
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
- helpotus..
jo kirjoitti:
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
Luojan kiitos sinulle! Ostin käytetyn kolmannen sukupolven nanon ja näin vuonna 2013 löytyi vielä tämä keskustelu... oli kyllä raivari tosi lähellä.
- Mulki kävi näin :(
@jo@ tohan toimii kiitos! (:
- Joha76
Kiitos toimi muullakin tällä ohjeella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402