iPod Nanoni (8GB) on jumissa. Näppäinlukko on kuvituksen mukaan päällä, vaikka ei oikeasti olekaan eikä näytön valot sammu. Millään painalluksilla tai esim. yhdistämällä iTunesiin en saa masiinaa jumista pois.
Onko kenelläkään vinkkejä miten asian voisi ratkaista kotikonstein vai pitääkö mokomakin soittopeli raahata nyt jonnekin liikkeeseen korjattavaksi?
iPod Nano jumittaa
6
3196
Vastaukset
- ..........
Tuo on melko yleinen bugi Nanoissa. Mulla on vanha 2gen Nano, joka tekee samaa. Firmwaren päivityskään ei auttanut siihen.
Jos on takuu voimassa, myyjälle valittamaan. Jos ei, annat olla vaan, kunnes akku tyhjenee ja sammuu väkisinkin. Sitten lataat ja taas toimii. Ohjelmiston päivitys saattaa auttaa, tai sitten ei. - mikkotin
Mun ipod nano jäi siihen kun laittaa usbin kiinni niin siihen tuli et saa irroittaa kun irroitin se jäi lagaan mut venasin et akku loppu ja käynnistin uudelleen ja toimi taas
- jo
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
- helpotus..
jo kirjoitti:
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
Luojan kiitos sinulle! Ostin käytetyn kolmannen sukupolven nanon ja näin vuonna 2013 löytyi vielä tämä keskustelu... oli kyllä raivari tosi lähellä.
- Mulki kävi näin :(
@jo@ tohan toimii kiitos! (:
- Joha76
Kiitos toimi muullakin tällä ohjeella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733