iPod Nanoni (8GB) on jumissa. Näppäinlukko on kuvituksen mukaan päällä, vaikka ei oikeasti olekaan eikä näytön valot sammu. Millään painalluksilla tai esim. yhdistämällä iTunesiin en saa masiinaa jumista pois.
Onko kenelläkään vinkkejä miten asian voisi ratkaista kotikonstein vai pitääkö mokomakin soittopeli raahata nyt jonnekin liikkeeseen korjattavaksi?
iPod Nano jumittaa
6
2992
Vastaukset
- ..........
Tuo on melko yleinen bugi Nanoissa. Mulla on vanha 2gen Nano, joka tekee samaa. Firmwaren päivityskään ei auttanut siihen.
Jos on takuu voimassa, myyjälle valittamaan. Jos ei, annat olla vaan, kunnes akku tyhjenee ja sammuu väkisinkin. Sitten lataat ja taas toimii. Ohjelmiston päivitys saattaa auttaa, tai sitten ei. - mikkotin
Mun ipod nano jäi siihen kun laittaa usbin kiinni niin siihen tuli et saa irroittaa kun irroitin se jäi lagaan mut venasin et akku loppu ja käynnistin uudelleen ja toimi taas
- jo
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
- helpotus..
jo kirjoitti:
minulla ainakin alkaa toimia jumiintumisen jälkeen,kun painaa keskinappulaa ja menua yhdessä tovin,niin sitten menee pimeäksi ja kohta taas ilmestyy logo ja laite toimii kuin ennenkin....
Luojan kiitos sinulle! Ostin käytetyn kolmannen sukupolven nanon ja näin vuonna 2013 löytyi vielä tämä keskustelu... oli kyllä raivari tosi lähellä.
- Mulki kävi näin :(
@jo@ tohan toimii kiitos! (:
- Joha76
Kiitos toimi muullakin tällä ohjeella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571