Nyt olis tosissaan hyvät neuvot tarpeen..
Tämä on tosi enkä tosiaan tiedä mitä enään tehdä...
Seurustelin erään miehen kanssa 5 vuotta ja vajaa vuosi sitten meille tuli ero.
Rakastan häntä vieläkin pohjattomasti ja olen aina rakastanut mutta en ole halunnut mennä väliin koska hänellä on uusi tyttöystävä.
Olen kuitenkin pysynyt ihan hyvissä väleissä hänen ja myöskin uuden tyttöystävänsä kanssa,asumme eri kaupungeissa ja kerran sitten vaan sovittiin että tavataan ja mennään yhdessä syömään.
Lähdin junalla helsinkiä kohti ja itselläni oli tarkotus yöpyä yksi yö hotellissa ja seuraavana päivänä sitten mennä ostoksille.
Tavattiin sitten rautatieasemalla ja mentiinkin syömään,exäni tyttöystävä oli kuitenkin menossa ravintolasta suoraan yövuoroon töihin.
Ilta kului nopeasti ja jäimme "Jukan" kanssa vielä tyttöystävänsä lähdön jälkeen juttelemaan.
Myöhemmin olin lähdössä kävelemään hotellille päin mutta "Jukka" lupasi tulla saattamaan.
Kun saavuimme perille se sano että "voin tulla pitämään sulle seuraa kun kellokin on vasta noin vähän"pidin sitä vähän outona mutta tietysti suostuin.
Istuttiin siinä sängyllä,juteltiin ja naureskeltiin ihan normaalisti.
Yhtäkkiä se sitten kumartui muhun päin ja siveli säärtäni,kysyin että mitä sä nyt touhuat, mielessäni ei tosiaan ollut pettäminen exäni
kanssa..
Se sano että mun tarvii saada sua nyt ja suuteli,en mä siinä sitten enään itselleni mitään voinut.
Ja eka kerta johti toiseen ja kolmanteen,sit nukahdettiin sylikkäin.
Sitten se kuitenkin lähti kotiin ennen tyttöystävänsä palaamista töistä kotiin ja herätti mut vielä suukoille lähtiessään.
Seuraavana päiväni sitten lähdin kotiin ja me on tavattu vielä kerran sen jälkeen samoissa merkeissä.
Ongelmana on nyt se että haluan ja rakastan tätä miestä mutta nyt on selvinnyt että tyttöystävänsä on tullut vahingossa raskaaksi..
Eikä tämä exäni edes haluaisi lasta tämän naisen kanssa.
En haluais viedä lapselta isääkään tai mitään mutta meillä on vielä jotain tunteita toisiamme kohtaan,en tiedä pitäiskö mun nyt vaan kertoa tälle tytölle totuus että mitä me on puuhailtu??
Vaiko pysyä hiljaa?mitä ihmettä teen?
Pettäjän
8
427
Vastaukset
- Punainen viiva
Aikamoinen soppa. Olipa raukkamainen teko teiltä sitä naista kohtaan. ja vielä toistamiseen..
Sun exäs tehtävä on nyt ottaa vastuu syntymättömästä lapsesta, ja sä poistut kuvioista.
Vaikka hän sanookin nyt ettei tahdo lasta, odota vaan kun lapsi syntyy. Exästäsi tulee isä, kasvattaja. Hänelle tulee vastuuta toisesta elämästä joka on hänen verta ja hän varmasti on sulle kiitollinen kun tajusit fiksuna naisena poistua taka-alalle ja antaa heille aikaa ja mahdollisuuden olla perhe.
Parempi olisi ettette olisi missään tekemisissä enää, koskaan, jos tunnette toisianne kohtaan noin. Liha on heikko ja hän lankeaa uudestaan ja silloin hän pettää myös lastaan. Haluatko hänen kärsivän huonosta omasta tunnostasi vain oman nautintosi tähden?
Mutta onhan sekin mahdollista tänä päivänä että nainen jää yksin hoitamaan lasta, ja te saatte toisenne. Mutta kestääkö se teidänkään onni sitten kun ei ensinnäkään meinannut kestää?mies kertoi naiselle sadun, missä miehen naisystävä tuli vahingossa raskaaksi.
Näin mies pääsee tukalasta tilanteesta ulos.- muutenkaan
se suhde mitenkään vakaalla pohjalla ole ollut,ja jos olis ei exänikään olis ollut mun kanssani sängyssä peuhannut.
Vaikea kuitenkin antaa asian olla koska välitän hänestä ja hän minusta,ja onko se uutta tyttöystävääkään kohtaan oikein että me pidettäis sänkyseikkailut salassa???
Parempi varmaan ainakin sen kuulla nyt kun sitten esim.lapsen syntymän jälkeen että me on harrastettu seksiä sen selän takana ja mies ei olis edes halunnut sitä lasta..???
Eikä me maattu pelkän seksin tai nautinnon takia,kyllä siinä paljon muutakin oli. - en aivan ymmärrä..
runontaja kirjoitti:
mies kertoi naiselle sadun, missä miehen naisystävä tuli vahingossa raskaaksi.
Näin mies pääsee tukalasta tilanteesta ulos.Ja siis tiedän varmaksi että vahinkoraskaus koska tunnen tämän naisenkin..ei pelkästään siis miehen kertomuksien perusteella.
muutenkaan kirjoitti:
se suhde mitenkään vakaalla pohjalla ole ollut,ja jos olis ei exänikään olis ollut mun kanssani sängyssä peuhannut.
Vaikea kuitenkin antaa asian olla koska välitän hänestä ja hän minusta,ja onko se uutta tyttöystävääkään kohtaan oikein että me pidettäis sänkyseikkailut salassa???
Parempi varmaan ainakin sen kuulla nyt kun sitten esim.lapsen syntymän jälkeen että me on harrastettu seksiä sen selän takana ja mies ei olis edes halunnut sitä lasta..???
Eikä me maattu pelkän seksin tai nautinnon takia,kyllä siinä paljon muutakin oli.Ei varmaan ollut vakaalla pohjalla, jos vanha suola janotti. Mutta olet maailman suurin paskanpuhuja, jos yrität väittää, että moraalisi vaatii sitä naista tietämään sänkyseikkailuistanne. Sinulla on oma lehmä ojassa pahan kerran, joten kannattaa lopettaa joutavanpäiväinen hurskastelu.
- ettei
Ratikkakuski kirjoitti:
Ei varmaan ollut vakaalla pohjalla, jos vanha suola janotti. Mutta olet maailman suurin paskanpuhuja, jos yrität väittää, että moraalisi vaatii sitä naista tietämään sänkyseikkailuistanne. Sinulla on oma lehmä ojassa pahan kerran, joten kannattaa lopettaa joutavanpäiväinen hurskastelu.
olisi ns.oma lehmä ojassa niiltä osin että olen erostamme asti halunnut sen miehen takasin.
Ei se silti kai ole oikein jättää kertomatta tälle naiselle????tai sitten se ei vaan ole mun paikka puuttua siihen.
Toisaalta käy vähän sääliksi sitä naista jos hän synnyttää lapsen vieraissa käyvälle miehelle..,vaikka minä olenkin se "pesänrikkoja".
Tämä on vaan mun mielipide eikä mitään hurskastelua et sori vaan.
- että.
te naiset ootte yksinkertaisia,pelimies pyörittää teitä 6-0 ja te puhutte suurista tunteista!
- ole...
tämä mies pelimies,kyllä mieskin voi kokea kuule rakkautta ja haluta entisen kihlattunsa luokse takaisin.
Me oltiin kuitenkin 5 vuotta yhdessä eikä silloin pyörittänyt muita naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784