Ärsyttää

Liian(?) vahvat tunteet mie...

Miten yks mies voi vaikuttaa munhan näin?

Tuttavuutemme alussa en edes huomannut häntä sen kummemmin. Sitten pikku hiljaa HÄN alkoi tehdä minuun eri tavoin vaikutusta. Olin ymmälläni syystäkin, koska se mies on varattu myös kuten minäkin.

Pitkään olin varautunut hänen seurassaan koska en tiennyt pelleileekö se mies kustannuksellani vai haluaako se huomiota vai onko sillä jotain tunteita mua kohtaan jotka se yrittää peittää pelleilyllä.

Tuttavuutemme on jatkunut jo 5 vuotta, vuosi vuodelta olemme tulleet tutummiksi toisillemme. Myönnän, olin häneen vielä jokin aika sitten ehkä ihastunut. Näin itseäni analysoisin. Koska sydämeni pamppasi hullunlailla hänen seurassaan, olin epävarma, ujo, hiljainen, en tohtinut katsoa häntä pidempään, ajattelin vain seuraavaa kertaa kun hänet taas näkisin, painoin mieleeni hänessä kaiken jotta voisin muistella sitten niitä iltaisin ym.

Sitten tuli viha. Viime kesänä tunsin häntä kohtaan aivan mie-le-tön-tä vihaa! Ärsytti kaikki mitä hän sanoi tai teki mulle. Hän ilmoittikin tyynesti tuolloin, että koittaa saada mut suuttumaan?!?

Nyt tällä hetkellä olen ihan pihalla, tunteistani.

En ymmärrä enää itseäni yhtään, miksi tunnen näin voimakkaasti tuota miestä kohtaan? Olen antanut itselleni luvan ajatella, että okei, oletkin ehkä rakastunut häneen. Ei mitään pikkuista pika ihastusta tms.

Mutta en oikeasti voi käsittää voisiko se olla niin? Eikö rakastumiseen, siis ihan oikeasti rakastumiseen, tarvita jotain paaaaljon muutakin kuin se vähäinen jota olen häneltä saanut?

Jos en ole rakastunut niin miksi sitten voin tuntea häntä kohtaan näin voimakkaita tunteita?
Ja miksi tuo mies on tuollainen lapsellinen imbesilli?

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö-

mutta oletko ajatellut että se kun kummatkin on varattuja,ja toinen kiellettyä lihaa,lisää sen kiinnostavuutta? Mieti jos olisitte oikeasti yhessä olisko se nyt niin ihanaa,realistisesti? Ja se ei välttämättä ajattele sua kun kaverina..sori.. tai voinhan olla väärässä.

• ap.

yhtään vaikka se mies ajattelisi vaan kaverina mua. Mun omat tunteet tässä haittaa :/ en mä tiedä mitä se munsta ajattelee, onko jotain tunteita.

Joku motivaatio sillä kuitenkin on kun pitää kiusata ja härnätä. Kun istuu vieressä niin hiveltää tahallaan, puhuu pikkutuhmia ym. Nyt kun olen vältellyt sitä niin kutsuu mieheni kautta MEITÄ molempia kylään koko ajan. Mun mies käy siellä kyllä yksinkin mutta tämä tahtoo että mies ottaa mutkin mukaan. Saadakseen taas nolata mut jotenkin..

Olen ajatellutkin ettei se mies varmaan kiinnostaisi mua yhtään jos oltaisi yhdessä tai jos se ei seurustelisi. Mä oikesti haluaisin olla sen KAVERI vaan, se mies on mielettömän mielenkiintoinen ja mukavaa seuraa. Pitäs vaan päästä näistä tunteista eroon. Enkä tiedä miten? Monta vuotta kun tässä on näin tunnettu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6064
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3045
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe