Mitä oikein yhteiskunnassamme tapahtuu?

K.ansalainen

Mikä murros yhteiskunnassamme on nyt menossa?
Onko kellään ehdotuksia?
Kouluajoilta muistamme historiasta monia suomen
merkittäviä vaiheita ja nyt olemme mielestämme
sellaisessa.
Käynnistävänä tekijänä on polittinen voimattomuus
sekä voimakkaat taloudelliset tekijät.
Ihmiset ovat todella vihaisia.
Mihin tämä tillanne oikein kulkee,onko kellään viisaalla visiota.

5

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on käynnissä

RKP:n toimesta, siitä tämä hiljaisuus ennen suurta räjähdystä.

• Patriootti.

Tulemme näkemään uuden "sisällisodan". Vuosikymmeniä jatkunut konsensushenki politiikassa on ajanut Suomen keinotekoiseen konsensukseen ja vaihtoehdottomuuden tilaan.

Pinnan alla kuplii jo paine on valmiina purkautumaan. Edessä on uusi aika jossa markkinatalousliberalismi ei ole kaiken määräävä ja autuaaksi tekevä voima. Ihmiset ovat huomanneet, että heitä on kusetettu. Köyhät ja syrjäytetyt on jätetty oman onnensa nojaan rahattomina ilman yhteiskunnan tukea, työtä ja asuntoa. Kurjistuva keskiluokkakin tulee hyvää vauhtia perässä.

Samaan aikaan Suomeen roudataan ennätysmääriä pakolaisia ja maahanmuuttajia täyshoitoon. Silloin ei olla köyhiä eikä kipeitä. Yrityksille annetaan miljardien verohelpotuksia. Se ei kertakaikkiaan enää onnistu!! Kansa nousee kapinaan ja syrjäyttää nykyiset vallanpitäjät ja luovat uuden järjestyksen.

• K.ansalainen

Siinäkö taas olemme,tulevaisuudessa on taas voimakas vasemmisto vallassa monessa osaa mailmassa.
        Se on todella yksi todella todennäköinen mahdollisuus, Ranskassa ääri vasemmisto on kasvussa koko ajan Antikapitalisti puolueen voimin.

• vanha komukka
        K.ansalainen kirjoitti:

Siinäkö taas olemme,tulevaisuudessa on taas voimakas vasemmisto vallassa monessa osaa mailmassa.
        Se on todella yksi todella todennäköinen mahdollisuus, Ranskassa ääri vasemmisto on kasvussa koko ajan Antikapitalisti puolueen voimin.

Sosialismi ei nouse enää missään muualla kuin korkeintaan uneksijoiden nupin uumenissa. Vaikkei kapitalismi ole erähäinen systeemi niin sosialismi on suoraan perseestä ja todella syvältä sieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe