Mikä murros yhteiskunnassamme on nyt menossa?
Onko kellään ehdotuksia?
Kouluajoilta muistamme historiasta monia suomen
merkittäviä vaiheita ja nyt olemme mielestämme
sellaisessa.
Käynnistävänä tekijänä on polittinen voimattomuus
sekä voimakkaat taloudelliset tekijät.
Ihmiset ovat todella vihaisia.
Mihin tämä tillanne oikein kulkee,onko kellään viisaalla visiota.
Mitä oikein yhteiskunnassamme tapahtuu?
5
191
Vastaukset
- on käynnissä
RKP:n toimesta, siitä tämä hiljaisuus ennen suurta räjähdystä.
- Patriootti.
Tulemme näkemään uuden "sisällisodan". Vuosikymmeniä jatkunut konsensushenki politiikassa on ajanut Suomen keinotekoiseen konsensukseen ja vaihtoehdottomuuden tilaan.
Pinnan alla kuplii jo paine on valmiina purkautumaan. Edessä on uusi aika jossa markkinatalousliberalismi ei ole kaiken määräävä ja autuaaksi tekevä voima. Ihmiset ovat huomanneet, että heitä on kusetettu. Köyhät ja syrjäytetyt on jätetty oman onnensa nojaan rahattomina ilman yhteiskunnan tukea, työtä ja asuntoa. Kurjistuva keskiluokkakin tulee hyvää vauhtia perässä.
Samaan aikaan Suomeen roudataan ennätysmääriä pakolaisia ja maahanmuuttajia täyshoitoon. Silloin ei olla köyhiä eikä kipeitä. Yrityksille annetaan miljardien verohelpotuksia. Se ei kertakaikkiaan enää onnistu!! Kansa nousee kapinaan ja syrjäyttää nykyiset vallanpitäjät ja luovat uuden järjestyksen.- K.ansalainen
Siinäkö taas olemme,tulevaisuudessa on taas voimakas vasemmisto vallassa monessa osaa mailmassa.
Se on todella yksi todella todennäköinen mahdollisuus, Ranskassa ääri vasemmisto on kasvussa koko ajan Antikapitalisti puolueen voimin. - vanha komukka
K.ansalainen kirjoitti:
Siinäkö taas olemme,tulevaisuudessa on taas voimakas vasemmisto vallassa monessa osaa mailmassa.
Se on todella yksi todella todennäköinen mahdollisuus, Ranskassa ääri vasemmisto on kasvussa koko ajan Antikapitalisti puolueen voimin.Sosialismi ei nouse enää missään muualla kuin korkeintaan uneksijoiden nupin uumenissa. Vaikkei kapitalismi ole erähäinen systeemi niin sosialismi on suoraan perseestä ja todella syvältä sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181