laihutus..

kannattaa :)

Tulokset vissiin alkaa näkyä?

Torilla varmaan viisi naista loi katseita. Bussiin mennessä yks tosi söpö nuori nainen, joka loi katsetta minuun jo torilla, päästi minut ensin bussiin. Sanoi että mene sinä ensin ja loi söpön katseen silmiini :)

Eilenkin nautin kaloreita vain 1500 ja kävin 10 kilsan lenkin hölkkäämässä. Oli se hikinen reissu, mutta kyllä se kannataa!!

Kohta olen ex-atm :)

12

984

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin?

Nainen sanoo noin ihmiselle joka hänen mielestään enemmän neiti kuin hän itse on eikä miehelle.

Älä sitten pety jos katseet olivatkin omaa mielikuvitustasi.

• joku

ehkä alottajalle vähän kateellinen.. "Nainen sanoo noin ihmiselle joka hänen mielestään enemmän neiti kuin hän itse on eikä miehelle." aha..en mää ainakaan naisena toimi nuin.

• ap..
        joku kirjoitti:

ehkä alottajalle vähän kateellinen.. "Nainen sanoo noin ihmiselle joka hänen mielestään enemmän neiti kuin hän itse on eikä miehelle." aha..en mää ainakaan naisena toimi nuin.

Kun ikä ei näy naamarista käsin!

Minä sentään olen kohta 35v ja tyttö oli hädin tuskin 20 ?

Yiiihhaa! Kyllä nautin urheilun hedelmistä :)

• ap.. kirjoitti:

Kun ikä ei näy naamarista käsin!

Minä sentään olen kohta 35v ja tyttö oli hädin tuskin 20 ?

Yiiihhaa! Kyllä nautin urheilun hedelmistä :)

Itsellänikin itsetunto täysin riippuvainen siitä kuinka paljon painoa on, mutta ei. Painan 67kg ja ei kyllä ylipainoa ole yhtään.
        Se ongelma piilee siinä, kun pituudeltani olen vain vaivaiset 170cm ja rapiat niin se ei suurinta osaa naisista sytytä, joten tämä paino on ehkä vain huonoksi. Sillä miehellä koko (eli joskus pieni ylipainokin) lisää maskuliinisuutta enemmän kuin se hoikassa kunnossa pysyminen. Ja naiset taas tykkäävät maskuliinisuudesta joten ymmärrät varmaan pointtini. :)
        Tietenkin on poikkeuksia, mutta ne poikkeukset ei lohduta kun se määrä on häviävän pieni suhteutettuna siihen suurempaan massaan jota näkee/tapaa enemmän.

• nuorehko mies, -50kg

Ikävä kyllä täytyy sanoa, että ihmisten (molempien sukupuolten) käyttäytyminen muuttui totaalisesti kun kilot kuukausien varrella karisivat.

Siitä se itseluottamus hiljalleen lähti uuteen kukoistukseen.

Naatiskele työn hedelmistä!

• ap..

Itse laihdutin eka kertaa 18v ikäisenä yli 20 kiloo, ja naiset kävi kiimaisena kuin ampiaiset hunajapurkin äärellä :)

Kyllä jos omaat hyvän ulkonäön ja on ylipainoa! LAIHDUTA! Se aina kannattaa!! Se on kultaakin parempi ominaisuus! Sanon tämän kokemuksesta!

PS. Luonteeltaan lihoavat kuntoilevat ihmiset elävät pidempään kuin luonteeltaan kuntoilemattomat laihat ihmiset! Tämä on fakta!

• Vielä kun noi katseen luomiset kertoiski jotain. Jos niiden perusteilla lasketaan "tasoja" niin olisin joko superYTM tai aivan kaikista matalin ATM. Ei voi olla varma katsotaanko mua siksi koska oon niin superhottis vai siks kun oon niin järkyttävän ruma ettei toista vastaavaa olla aikaisemmin nähty. :)
      Veikkaan jälkimmäistä koska olen edelleen sinkku.

• ap..

On sinusta itse kiinni! Jos olisit rankilta haiseva juoppo atm, tuskin sinua edes katsottaisi?

Tahi minua! Siksi en koe itseäni ATM:ksi! Olen ehkä KTM?

• N27+

Tunnustaudun timmien pakettien perään kuolaajaksi. Hoikat ja sporttiset miehet on NIIIIIN kuumia...

• ap...

En ole hoikka vaikka saisin läskit 0,1%!

Eniten naiset tykkää mun kasvoista? Kroppani muistuttaa urheilijaa, ilman läskiä suurimmiten.

Suurin ylläri oli 1998, kun tapasin aerobic naisen, kun hän pääsi sänkyyni, suurin ylläri olikin että sä oletkin läski?

Eli läski ei näy päällepäin? Mutta kun se sen sanoi oli juttu historiaa!

Oletti varmaan sixpaciä?

Eli se tässä on huono puoli, erottaa pinnalliset akat!

• Mies1985

Viime vuodesta alkaen olen tiputtanut 15 kiloa. Nyt näytän ainakin normaalinhoikalta,vaikka mitään suurta lihaserottuvuutta ei ole kuten ei useimmilla muillakaan kai.

Elämän vähistä iloista syöminen on kyllä yksi tärkeä että aika rankkaa on välillä.

Ja tähän mennessä olen aina tavannut naiseni netissä jolloin ei ole pakko antaa huonointa mahdollista kuvaa itsestäni,ihan kirjaimellisesti. Yksi juttu meni niin että annoin vanhan,hoikan kuvan ollessani tuhdissa kunnossa ja sitten samalla laihdutin odottaessani hänen näkemistä ja yhdessä vaiheessa ehkä liian aikaisin laitoin uusia kuvia ja pian hän ei enää ollut kiinnostunut,vaikka kyllä vakavia osumia oli suhde saanut aiemminkin muista syistä.

Enpä tässä voi sanoa hirveää eroa nyt huomaavani,vaikka on mahdollista että ne vähät kehut mitä on tämän vuoden aikana tulleet olisivat jääneet saamatta ilman painonpudotusta. Haittaa tästä tuskin voi olla.

• lähtee kaikki

lihaksetkin mukana. Ota vähän rauhallisemmin sen laihdutuksen kanssa tai olet kohta kukkakeppi. Laihduttaminen on paljon helpompaa ja nopeampaa kuin lihasmassan kerääminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      64
      4231
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4181
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      107
      2900
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2782
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1989
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1669
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1343
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1271
    Aihe