Tapasin miehen n. kuukausi sitten baarissa. Tapailimme ja mies oli aluksi todella kiinnostuneen oloinen ja otti itse koko ajan yhteyttä ja ehdotteli tapaamisia. Itse en ollut vielä varma, mitä tunnen miestä kohtaan. Viihdyin kyllä hänen seurassaan todella, mutta en ollut varma olinko kiinnostunut hänestä muuten kuin kaverimielessä.
Mies ehdotti seurustelua, mutta en ole vieläkään antanut hänelle vastausta, seurustelemmeko vaiko emme.
Nyt tilanne on kuitenkin se, että mies pyysi minua viime perjantaina kaverinsa synttäreille seurakseen ja meninkin ja kaikki meni ihan hyvin.
Olen kuitenkin huomannut, että mies ei ole itse ottanut yhteyttä. Minä laitoin hänelle viime lauantaina viestiä baarista. Ei vastausta.
Tekstasin sitten viime sunnuntaina, että näkisimmekö joku pv viikolla ja tiedustelin, että haluaako hän edes nähdä, kun jäänyt semmoinen fiilis, että joku on pielessä. Ei vastausta.
Sitten laitoin muutaman tunnin päästä viestin, jossa sanoin, että tykkään hänestä oikeasti paljon ja toivon, ettei juttumme ollut tässä. Ja lisäsin vielä, että syynä siihen, että en ole vastannut hänen seurusteluehdotukseensa ei ole se etten tykkäisi hänestä tarpeeksi vaan se, että olen aina ollut epävarma ja seurustelu tuntuisi vain vielä aika viralliselta.
Tämän viestin jälkeen hän vastasi heti, mutta ei kommentoinut jälkimmäistä viestiä mitenkään vaan sanoi vain, että "aijoo ei mikään oo yhtään pielessä. Don't worry :) Ja nähää vaa täs viikolla joku pv, ku saan tietää työvuorot.."
Sovimme sitten, että näkisimme eilen(torstaina), mutta hän ilmoittikin keskiviikkona, että on kipeänä. Sanoi perään kyllä, että "katellaan ihmees sit vkl, mut nyt tosiaa sen verran kipee olo"
Ja lisäksi tekstareissa kävi selväksi, että hänellä on iltavuoroa koko ensi viikko eli emme tule näkemään nyt tulevana viikkonakaan. Eli tämä vkl olisi ainoa mahdollisuus :S
Nyt vaan jotenkin semmonen fiilis, että miehestä ei kuulu mtn. Pitääkö minun siis vain odottaa josko mies ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista? Jos mies ei ota koko vkl yhteyttä, onko parempi antaa olla ja yrittää jatkaa eteenpäin?
Onko kaikki ohi?
7
1118
Vastaukset
- sillä on muitakin
kierroksessa, etkä ainoastaan sinä. Oot vaan yks hänen monista deiteistään tai sitten hän ei todellakaan ole valmis vaan seurustelemaan, "pupu tuli pöksyyn" tai sitten hän on vaan yksinkertaisesti niin menevä ettei hänellä ole aikaa sulle.Ja jos yhteydenottajana oot vaan sinä aina, niin mitä se kertoo? Ja jos hän ei edes aina viitsi vastata, niin mitä se kertoo? Anteeks, että oon näin nega, mutta itsellä on kokemusta tuollaisesta, ja ei hyvä juttu, ihan oman itsenkään kannalta odotella vaan toisen viestejä ja olla varalla. Älä ota itse yhteyttä ja anna vaan ajan kulua, jos mies on kiinnostunut niin ottaa varmasti yhteyttä. Elä vaan elämääsi eteenpäin normaaliin tahtiin.
- käpylintu
Toinen nainen selittäis kyllä tuon yhtäkkisen kiinnostuksen puutteen. Mies on tai oli kiinnostunut sinusta, mutta huomattuaan vastahakoisuutesi kallistui helpommam friidun puolelle. Näin ajatellaan siis naisten "miehet-on-sikoja"-logiikalla.
Tai sitten miehellä on muita asioita mielessään ja on oikesti ollut kipeä jne. Älä nyt ainakaan ota yhteyttä, anna miehen ilmoittaa itsestään. Jos ei ala kuulua mitään niin voit pikkuhiljaa lähteä paremmille apajille. - mieleen
että ootko keskustellu hänen kanssaan siitä, että milloin hän edellisestään on eronnu, ettei vaan olis hyppässy suhteesta toiseen käsittelemättä edes edellistä tai jutut on kesken? Ettet vaan olis laastari? Katso ettei hän ota ainoastaan susta virtaa, vaan antaa myös sulle jotain.
- Omakohtainen kokemus vastaa...
Kyllä mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut. Ja aikaakin löytyy. Tämä tapaus ei vaan kehdannut sanoa ettei kiinnosta kun laitoit viestin että jokin pielessä. Älä käytä enempää aikaa, etsi toinen. Kyllä niitä on muita.
- enhaluamenettää
Noniin, toi vaihtoehto mulleki tuli mieleen, että ei vaan kehannu sanoo suoraan varsinkaa sen jälkeen, ku laitoin sen toisen viestin, että tykkään siitä ja näin.
Mutta siis mä tekstasin sitten ite tossa lauantaina illalla, kun miehestä ei ollut kuulunut mitään ja tiedustelin vointia. Vastaukseksi sain, että vointi on jo paljon parempi ja että pitää katsoa, mitä illalla olisi ohjelmassa. Ja oli kuulemma yrittänyt tekstata minulle perjantaina, mutta kännykkä ei ollut toiminut(selityksiä?).
Vastasin siihen sitten ja heitin vielä perään, että "mut josset keksi muuta tekemistä, ni ois kyl kiva nähä. tai jossei tnä ni huomenna?"
Ja sitten hän vastasi melkeen heti, että: "Taitaa kyl jäädä huomiselle, mutteihan sitä koskaan tiedä ;P" ja heti perään soitti minulle ja kertoi, että on lähdössä kaveriensa kanssa baariin, kun eräällä kaverin kaverilla on synttärit ja kysyi minua mukaan.
Meninkin sitten ja ilta sujui mielestäni ihan hyvin. Mies oli vähän vaisun oloinen, mutta sanoi sen johtuvan raskaasta työviikosta ja siitä, että oli edelleen vähän kipeänä.
En saanut tilaisuutta jutella hänen kanssaan kahdestaan asioista. Mutta sitä ihmettelin, että hänen paras ystävänsä rupesi tenttaamaan, että seurustelemmeko ja siihen mies vain totesi, että: "No kysy tolta." ja katsoi mua. Tämä kaveri kyseli useampaan otteeseen asiasta(kerran myös niin, että mies oli hakemassa juotavaa eikä ollut paikalla) ja kyseli, että miksi ihmeessä emme seurustele/mikä meitä oikein estää muka.
Ihmettelen vain, että jos he kerran ovat parhaita ystäviä, niin eikö mies ole kertonut minusta ystävälleen sen enempää, jos tämä kerran tenttaa minulta tuommoisia kysymyksiä, mihin hänen luulisi saaneen vastauksen mieheltä itseltään.
Mutta tosiaan, jotenkin semmoinen tunne, että tuo oli viimeinen kerta, kun näin miestä. Ensi viikonloppuna hän saa kyllä itse ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa nähdä enää. - hänen sun
enhaluamenettää kirjoitti:
Noniin, toi vaihtoehto mulleki tuli mieleen, että ei vaan kehannu sanoo suoraan varsinkaa sen jälkeen, ku laitoin sen toisen viestin, että tykkään siitä ja näin.
Mutta siis mä tekstasin sitten ite tossa lauantaina illalla, kun miehestä ei ollut kuulunut mitään ja tiedustelin vointia. Vastaukseksi sain, että vointi on jo paljon parempi ja että pitää katsoa, mitä illalla olisi ohjelmassa. Ja oli kuulemma yrittänyt tekstata minulle perjantaina, mutta kännykkä ei ollut toiminut(selityksiä?).
Vastasin siihen sitten ja heitin vielä perään, että "mut josset keksi muuta tekemistä, ni ois kyl kiva nähä. tai jossei tnä ni huomenna?"
Ja sitten hän vastasi melkeen heti, että: "Taitaa kyl jäädä huomiselle, mutteihan sitä koskaan tiedä ;P" ja heti perään soitti minulle ja kertoi, että on lähdössä kaveriensa kanssa baariin, kun eräällä kaverin kaverilla on synttärit ja kysyi minua mukaan.
Meninkin sitten ja ilta sujui mielestäni ihan hyvin. Mies oli vähän vaisun oloinen, mutta sanoi sen johtuvan raskaasta työviikosta ja siitä, että oli edelleen vähän kipeänä.
En saanut tilaisuutta jutella hänen kanssaan kahdestaan asioista. Mutta sitä ihmettelin, että hänen paras ystävänsä rupesi tenttaamaan, että seurustelemmeko ja siihen mies vain totesi, että: "No kysy tolta." ja katsoi mua. Tämä kaveri kyseli useampaan otteeseen asiasta(kerran myös niin, että mies oli hakemassa juotavaa eikä ollut paikalla) ja kyseli, että miksi ihmeessä emme seurustele/mikä meitä oikein estää muka.
Ihmettelen vain, että jos he kerran ovat parhaita ystäviä, niin eikö mies ole kertonut minusta ystävälleen sen enempää, jos tämä kerran tenttaa minulta tuommoisia kysymyksiä, mihin hänen luulisi saaneen vastauksen mieheltä itseltään.
Mutta tosiaan, jotenkin semmoinen tunne, että tuo oli viimeinen kerta, kun näin miestä. Ensi viikonloppuna hän saa kyllä itse ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa nähdä enää.tunteilla ja älä ole noin vaan hänen armoillaan ja käytettävissä. Jos tunteita on hänellä sua kohtaan, se näkyy aikanaan.
- toi on
enhaluamenettää kirjoitti:
Mutta tosiaan, jotenkin semmoinen tunne, että tuo oli viimeinen kerta, kun näin miestä. Ensi viikonloppuna hän saa kyllä itse ottaa yhteyttä, jos kiinnostaa nähdä enää.ihan selvä homma: Mies ehdotti seurustelua, sinä epäröit. Mies on siitä loukkaantunut ja ei halua tyrkyttää itseään. Sitähän sen kaverinkin kyselyt oli. Mies on sille puhunut ettet SINÄ halua seurustella. Sinuna sanoisin miehelle että haluat seurustella, jos miestä et halua menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733