ees kuulu syödä kermavaahtoa. Oon ikäni syönyt letut(meillä sanotaan kyllä lätyt) hillon kanssa, enkä koskaan oo nähnyt muidenkaan laittavan niihin kermavaahtoa. Siis en missään yhteydessä. Koskaan.
Ihan sama, kuin joku sanoisi laittavansa jäätelön päälle kermavaahtoa. Yhtä oudolta kuulostaa musta.
Ei lettujen kanssa
27
440
Vastaukset
- niin.
mistään gourmet-ateriasta tietäisitkään...
- vänkyrä-nainen
tiedäkään, en. Sanon vain, mikä mun mielestä sopii yhteen ja mikä ei.
- niin.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
tiedäkään, en. Sanon vain, mikä mun mielestä sopii yhteen ja mikä ei.
mainostaa omaa tietämättömyyttään gourmeesta.
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
mainostaa omaa tietämättömyyttään gourmeesta.
mitään vikaa. Tiedän kyllä, mitä sinne sopii samanaikaisesti tunkea.
- niin.
mitään vikaa. Tiedän kyllä, mitä sinne sopii samanaikaisesti tunkea.
kysymyshän ei ole mistään "tunkemisesta", kuten sinä ilm. ahdistuneesti (?) oletat vaan ihan nätistä nokareesta letun päällä - ikään kuin koristeena.
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
kysymyshän ei ole mistään "tunkemisesta", kuten sinä ilm. ahdistuneesti (?) oletat vaan ihan nätistä nokareesta letun päällä - ikään kuin koristeena.
varaa haaskata kermaa noin. MIhin se loppu vaahto sit tungetaan?
- niin.
varaa haaskata kermaa noin. MIhin se loppu vaahto sit tungetaan?
lapsikulta, onko sinulla pakastinta?
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
lapsikulta, onko sinulla pakastinta?
köyhällä yh-ämmällä on varaa ostaa pakastinta!? Maksaako sossu sen mulle jos sanon, että kermavaahtoni on pakastusta vailla? Niin?
- niin.
köyhällä yh-ämmällä on varaa ostaa pakastinta!? Maksaako sossu sen mulle jos sanon, että kermavaahtoni on pakastusta vailla? Niin?
asutko vuokralla? Niissä on valmiiksi jääkaappi-pakastinyhdistelmät.
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
asutko vuokralla? Niissä on valmiiksi jääkaappi-pakastinyhdistelmät.
Tää on mulla seitsemäs vuokra-asunto, jossa oon elämäni aikana asunut ja VAIN yhdessä on ollut jääkaappipakastinyhdistelmä ja se ei ole nykyinen asuntoni.
- niin.
Tää on mulla seitsemäs vuokra-asunto, jossa oon elämäni aikana asunut ja VAIN yhdessä on ollut jääkaappipakastinyhdistelmä ja se ei ole nykyinen asuntoni.
Itse en muuttaisi taloon, joka on kymmentä vuotta vanhempi. Vaihda uudempaan.
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
Itse en muuttaisi taloon, joka on kymmentä vuotta vanhempi. Vaihda uudempaan.
en kyllä vaihda.
- niin.
en kyllä vaihda.
kun voi pakastaa ruokaa ja leivonnaisia lapsille. Itselläni on kaksi pakastinta.
- vänkyrä-nainen
niin. kirjoitti:
kun voi pakastaa ruokaa ja leivonnaisia lapsille. Itselläni on kaksi pakastinta.
sitä varten, et ne saa kaivaa siellä pakastimesta vaikka mitä aarteita.
- nähny
että niitä vedetään voin kanssa?
Minäpä oon.- vänkyrä-nainen
No, laittaahan jotkut pullapitkon siivun päällekin voita silti. Ihmeellisesti niiden makuaisti toimii.
- sirpamaikkarilta
lettujen kanssa kermavaahtoa. Ja oon syöny jäätelöäki lettujen kanssa. Ja tykänny oikein kovasti.
- sää..
köyhist ritareist? Kermavaahdol?
- vänkyrä-nainen
laitan köyhiin ritareihin, mut tiedän et niihin oikeesti kuuluis kermavaahtokin mutten vaan tykkää laittaa sitä.
- perään
laitan köyhiin ritareihin, mut tiedän et niihin oikeesti kuuluis kermavaahtokin mutten vaan tykkää laittaa sitä.
oot ;) Mutta lätyis ja ritareishan on periaattees samat aineet käytös,ja ritareihin se sopii.
- vänkyrä-nainen
perään kirjoitti:
oot ;) Mutta lätyis ja ritareishan on periaattees samat aineet käytös,ja ritareihin se sopii.
on. Hassua, kun ei tullut ajatelleeksi..
Oon kyl enemmän suolaisen ystävä silti. Suolaiset piirakat, pasteijat jne vie voiton verrattuna johonkin makeisiin herkkuihin. - rapiskarpalo
on. Hassua, kun ei tullut ajatelleeksi..
Oon kyl enemmän suolaisen ystävä silti. Suolaiset piirakat, pasteijat jne vie voiton verrattuna johonkin makeisiin herkkuihin.täytteeksi voi laittaa myös suolaista täytettä samalla periaatteella kuin kolmioleipien tai voileipäkakkujen täytteet :>>
- rapiskarpalo
lätyt parhaimmat, kannattaa kokeilla ja vaniljajäde letun keskelle, rullalle ja siirappia päälle.
Vohveleiden kanssa taas kermavaahto ja mansikat tai omnahillo, nam.
Jäätelöannoksissa kuuluu kyllä olla kermavaahtoa, niin ja vaahtokarkkia paahdettuna, aijai nannaa :>>- siirappia
kuuluu olla. Muuten en ala!
- Ygg
ei sovi koska se "sulaa" lämpimien lettujen päällä velliksi. Ei pysy kasassa. Kotitekoinen mansikkahillo jossa on kokonaisia marjoja tai sitten köyhän miehen malli eli pelkkä sokeri. Ne kruunaavat parhaimmat letut. Itse en tosin tykkää lettuja paistella kun ei tule tarpeeksi ohuita vaan hajoavat tai palavat.
- KoppavaHoro
mä olen aina syönyt letut kidesokerin kanssa. Yleensä hilloissa on mansikkaa, josta mä en tykkää, joten sokeri on valintani. Muurikkalettujen kanssa tosin menee vaniljajäätelökin.
Tämä kermavaahtojupakka on muuten tosi surkuhupaisa. Ei oikein tajuta, että jos pitää säästää niin pienistä puroista pitää lähteä. Ja mieluummin ihmiset varmaan luopuvat kermavaahdosta kuin työpaikastaan.
Monessakin tapauksessa asioiden järkeistäminen tuo parhaimmat säästöt ja sitä kannattaisi miettiä ennen kuin aletaan heivata ihmisiä pihalle. kermavaahtoa ja ananasrengas, nam.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376