Onko se vaan niin, että joiden naisten (=minun?) otsassa lukee miehille näkyvin, välkkyvin neonkirjaimin kehotus pysytellä kaukana...? Mä olen 40 , kokemusta kaikenlaisista virityksistä - yhdenyön virityksistä avioliittoon - on testattu. Suhteita on pari, sänkykumppaneita (nuoruusvuosilta) muutama. Haluja ja toiveita tuhansittain.
Olen normifiksu, blondi-bimbo en ole koskaan ollut. En mikään kihisevä feministi, vaikka normaalia sukupuolten välistä tasa-arvoa kannatan. Olen törkeän luotettava ja uskollinen, puolustan ja kannustan niitä, jotka sen mielestäni ansaitsevat. Olen aika hauska, hyvä suustani ja vilkas. En ole kaunis, mutta ihan ok. Pidän huolta itsestäni.
Mutta: lyhyt olen, ja rungoltani rehevä - siis en mikään jokapojan unelmapakkaus. Joten siinäkö syy etten ole koskaan herättänyt sponttaania kiinnostusta miehissä? En täytä standardiasetuksia märkien päiväunien kohteesta.
Se poloinen runoilijapoika kirjoitti kirjan neljän vuoden pakkoselibaatistaan, oli hyvässä alussa. Mulla on jo takana täysi kymppi ja rapiat päälle. Perustavaa laatua oleva vika, jota ei voi korjata.
Mitä mun otsassa lukee?
6
941
Vastaukset
- provoja
pakko jatkuvalla syötöllä kirjoittaa? Kuka tuon ikäinen näille palstoille enää edes kirjoittelis? Ainakaan mitään noin typerää?
- siinä..
typerää oli? Ja miksei tänne muka kirjoittele 40 ?
Kysyy 30 - rakkauden etsijä
siinä.. kirjoitti:
Kysyy 30Olen myös 40 (blondi joo, mutta en kyllä mikään bimbo).
Mä olen kyllä mielestäni herättänyt ja herätän spontaania intoa edelleen ihan tarpeeksi, nuorempana omasta mielestäni vähän liiankin kanssa.
Mutta en yleensä niissä, joista itse olen kiinnostunut. Vastaavasti olisin kyllä joskus saanut ns. hyvinkin "hyviä saalita" mutta kun ei ole itseäni kiinnostanut niin sitten ei.
Aikuisten oikeesti: seksi on yliarvostettua eikä selibaatti ole mitenkään harvinaista edes (ja etenkään) niidenkään kanssa jotka ovat vielä naimisissakin. Me elämme täällä vain kerran ja se kerta kannattaa ottaa itseään varten. Jos teet itsellesi typeriä pakkoja jostakin (kuten seksistä) et elä. Ja that's it.
hyvää ja mukavaa viikonloppua! - puolesta vastaajia mut
siinä.. kirjoitti:
Kysyy 30Mietipä sitä vaikka aikas kuluksi jos et muuten keksi.
- tyttö-
hauskalta ja normaalilta:),sinuna lähtisin rohkeasti vaan etsimään kunnon kumppania:). Ja unohtamaan tollaseet mietteet.
- .........
"Mutta: lyhyt olen, ja rungoltani rehevä - siis en mikään jokapojan unelmapakkaus. Joten siinäkö syy etten ole koskaan herättänyt sponttaania kiinnostusta miehissä?"
Yleensä tuntemani lyhyet ja rehevät naiset ovat äärimmäisen suosittuja, ympärillä pörrää loputon määrä kiinnostuneita miehiä ja ihailijoita.
Eli jostain muusta on kyse. Todennäköisesti herätät spontaania kiinnostusta, mutta jos tapanasi on esim. häipyä ja paeta paikalta aina liian nopeasti niin miehet eivät ehdi tulla juttelemaan tai tutustumaan paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376