Miten herättää kiinnostus?

Veto-akseli

Miten herättää yleisesti ottaen naisen kiinnostus, joka on sopivasti naisellinen, sopusuhtainen, nätti/söpö tai kenties kauniskin.

Vain komealla ulkonäöllä ja kenties hyvät puhetaidot siihen lisättynä?

36

10536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkimaailman juttuja etupä...

      kun ei aina tiedä itsekkään mikä herättää sen mielenkiinnon. Aina se kuitenkaan ei tosiaan ole se porukan komistus. Iloisuus ja huumorintaju ovat varmaan se mistä kiinnostun ensin. ja kyllä se mukava ulkonäkökin on eduksi ja siisti pukeutuminen.

    • nainen.

      Flirttaamalla! Voit esimerkiksi imarrella sekä kehua häntä ja hänen ulkonäköään (sitä me tytöt ei usein osata vastustaa). Vihjaa että olet kiinnostunut jotenkin hienovaraisesti, tai miksei ihan suoraankin.

      Ulkonäön huollat tietenkin kun hänet kohtaat kohilleen mutta hyvät puheenlahjat on minun milestäni tärkeintä ;)

      • nsgjsfgjsöogh

        Naiset ei tiedä mikä miehissä viehättää. Epävarmat ja väkinäiset kohteliaisuudet on takuuvarma keino ryssiä asiat naisten kanssa. Tärkeintä on itsevarmuus.


      • sdkfjphafihp
        nsgjsfgjsöogh kirjoitti:

        Naiset ei tiedä mikä miehissä viehättää. Epävarmat ja väkinäiset kohteliaisuudet on takuuvarma keino ryssiä asiat naisten kanssa. Tärkeintä on itsevarmuus.

        Toki voit kehua naista kauniiksi, kunhan teet selväksi, ettet hae sillä irtopisteitä. "Moi olen matti, tulin juttelemaan, kun näytit niin söpöltä" on ihan pätevä tapa avata keskustelu. HUOM AVATA, pokaus alkaa vasta avaamisen jälkeen.


    • terveellä tavalla

      itsevarma olemus, leveä hymy ja pitkä katse. Siihen reipas tervehdys, ja jos jää ekalla kerralla harkintaan niin toisella kerralla sama homma ja kenties jotain yleisluontoista small-talkia ystävällisesti ja hyväntuulisesti.

      Ei siinä sen kummempia tarvita. Tehoaa tähän naiseen parhaiten. Ei ole komeista miehistä pulaa, ja saa kuulla niitä sulavia puheita (joita ei kuitenkaan usko :) ), mutta tuommoinen on minulla aina se turn-on.

      • Toi ei oo

        Kiinnostusta EI saa osoittaa vaikka sitä jo olisi?


      • halloooo
        Toi ei oo kirjoitti:

        Kiinnostusta EI saa osoittaa vaikka sitä jo olisi?

        Joo ei, Sen verran minäkin olen jo tajunnut että kiinnostusta ei saa missään nimessä naiselle osoittaa mitenkään, ennen kuin on sen aika (yleensä varmaan vasta vähän ennen ku otetaan kalsarit veke). Vaikka mies loogisessa mielessään kuvittelisi kiinnostuksen olevan jo arvattavissa siitä että hän ylipäätään on tullut juttelemaan naisen kanssa ja kertoo tälle hauskoja juttuja, niin hänen pitää silti suhtautua asiaan jotenkin toisin.


    • hieman lisää

      Olisi mielenkiintoista tietää missä olet hänet tavannut ja missä yleensä tapaatte? Oletko varma, että et ole jo herättänyt hänen mielenkiintoaan? ;)

      • Veto-akseli

        hänen/kenenkään kiinnostusta kyllä herättänyt. Olen kaiken lisäksi vähän ujo, mutta en kuitenkaa aivan äärimmäisen ujo...no okei, joskus ei saa sanaa suustaan.

        Komeudesta en tiedä, olen itsestäni huolta pitävä mies, mikä se sitten onkaan naisten mielestä se "itsestään huoltapitävä mies". Sileäposkinen charmantti ja lihaksikas komistus en ole, joka taitaa useampien naisten päiväunissa olevan ;)


      • Veto-akseli
        Veto-akseli kirjoitti:

        hänen/kenenkään kiinnostusta kyllä herättänyt. Olen kaiken lisäksi vähän ujo, mutta en kuitenkaa aivan äärimmäisen ujo...no okei, joskus ei saa sanaa suustaan.

        Komeudesta en tiedä, olen itsestäni huolta pitävä mies, mikä se sitten onkaan naisten mielestä se "itsestään huoltapitävä mies". Sileäposkinen charmantti ja lihaksikas komistus en ole, joka taitaa useampien naisten päiväunissa olevan ;)

        Kuva kyllä löytyy, ja myös treffiprofiili tuolta S24 treffit osiosta.

        Valitettavasti en julkisesti tänne linkkejä laita, koska ei ole kiinnostusta kuulla kaikelta kansalta kaikenmaailman kommentteja :)


    • äidinkielen opettaja

      mutta munhun vetoaa toi että mies osaa kirjoittaa oikein! Pilkut, isot kirjaimet, lauseet muutenkin ymmärrettäviä jne...
      Jos mies ei osaa käyttää kynää oikein niin tulee vähän tollo vaikutelma.
      Toki tarvitaan paljon muutakin mutta mun huomio kiinnittyy aina tuohon!

      • Hehee!

        Äidinkielenopettaja on yhdys sana :))!


    • ottaa langat

      omiin käsiinsä ja pyytää tämän naisen ulos. Jos tämä nainen suostuu niin kielii jo hitusen siitä, että kiinnostusta on ainakin jonkin verran ilmassa. Ja kannattaa tehdä selväksi että ne on treffit, ei kavereiden kahvihetket. Fyysinen pieni kontakti on aina hyväksi, pikkunen hipaisu tms. olet vain oma itsesti, eiköhän se siitä.

    • Veto-akseli

      Ahaa, vaikuttaako siltä etten osaa kirjoittaa kunnolla oikein?

      Eikä tosiaan ole ketään nyt, josta olisin kiinnostunut. Saati että joku olisi minusta kiinnostunut.

      • sama en-ole-ope

        En tiedä ymmärsitkö viestini väärin mutta kuulut siis selvästi niihin miehiin jotka pärjäävät kynän kanssa!
        Kertoisit ikäsi alueesi, selaisin mielelläni tuolta treffipuolelta että kukakohan oot ;)


      • Veto-akseli
        sama en-ole-ope kirjoitti:

        En tiedä ymmärsitkö viestini väärin mutta kuulut siis selvästi niihin miehiin jotka pärjäävät kynän kanssa!
        Kertoisit ikäsi alueesi, selaisin mielelläni tuolta treffipuolelta että kukakohan oot ;)

        No tuota, olen p-pohjanmaalta, rannikolla asun pienessä kaupungissa, ikää 31v, pituus 180cm, silmälasit jne


      • Vaadit
        sama en-ole-ope kirjoitti:

        En tiedä ymmärsitkö viestini väärin mutta kuulut siis selvästi niihin miehiin jotka pärjäävät kynän kanssa!
        Kertoisit ikäsi alueesi, selaisin mielelläni tuolta treffipuolelta että kukakohan oot ;)

        mieheltä, muttet itsekään osaa käyttää pilkkua!

        ps. Olisit ihan hyvin voinut jättää mainitsematta, ettet ole ope - sen huomasi kyllä tekstistäsi ;)


      • missä lukee
        Vaadit kirjoitti:

        mieheltä, muttet itsekään osaa käyttää pilkkua!

        ps. Olisit ihan hyvin voinut jättää mainitsematta, ettet ole ope - sen huomasi kyllä tekstistäsi ;)

        "mutta - - " ei kuulukaan olla pilkkua sen koommin kuin "että - -" edessäkään.
        Ja minä sain sen kuvan että hänen huomio kiinnittyy positiivisesti sellaisiin miehiin jotka osaavat kirjoittaa, eikä niin että hän vaatisi sitä mieheltä...


    • astro79

      tuota en. Itse en ole muuta kun rehellinen oma itseni. En pidä itseäni mitenkään muita ihmeellisemmän näköisenä. Juttu joko luistaa tai ei, enkä ole mitenkään puhelahjoilla siunattu.Toki puhua osaan jos sävel on sama mutta silti en puhu sillä ajatuksella et sänkyyn pitäis päästä koska asia ei myös ole niin, voin myös puhua niitä näitä johti se mihinkään tai ei.Se että vartavasten yrittäisin jotakin iskeä tuntuu jotenkin teenäiselle.

    • aikuinenkaunisnainen

      Täytyy vastata, kun olen nätti, söpö, siro, naisellinen ja kaunis aikuinen nainen, ja vapaa.
      Siis mitenkö?
      Olemalla oma itsesi. Voit olla ujokin, mutta hymyssä voi olla jotain kiehtovan seksikästä, voit katsoa hieman kulmien alta, ja katso pitkään, hymyile vinosti, mutta älä iske silmää, vaan ole sellainen kuin olet. Puhu tavallisista , jokapäiväisistä asioista niitä näitä, kysele kohteliaasti kuulumisia, ja loppujen lopuksi voit varovasti -huom.varovasti- ehdottaa tapaamista jossain säädyllisessä paikassa, esim. kahvilassa, ettei silleen niinkun "meille vai teille" -tyyliin. Herrasmies käytös tehoaa aina - ainakin minuun, siis vie jalat alta.

      • M 30

        Nämä "ole oma itsesi" -jutut on aika turhia, jos on ollut oma itsensä jo vuosia, ja mitään ei ole tapahtunut. Kannattaa olla oman itsensä itsevarmimmasta ja aktiivisimmasta päästä. Huumoria unohtamatta.

        "Varovasti" antaa myös vähän väärän kuvan, ei siis pidä sanoa mitään härskiä, mutta varma ja rento pitää olla ehdotellessaan naisille tapaamista. Röyhkeä läppäkin voi tehota jossain tilanteessa.


    • HassuJänis(M)

      ..menee näin: Olen itse varsin tavanomaisen näköinen, en ehkä aivan susiruma, mutta en missään nimessä komeakaan. Noin vuosi sitten olimme erään kaukaisen työkaverin kanssa tekemisissä, ensin puhelimessa, sittemmen tavattiin firman riennoissa. Hän on varsin kaunis ja hyvännäköinen nainen. Nyttemmin seurustelemme ja olenkin kysynyt häneltä, mikä minussa oikein veti häntä puoleensa, koska komea en ole ja muutenkin kaukana naisten "ihannemiehestä". Minussa häntä viehätti luonne, huumorintaju, kekustelutaito ja hänen silmiään viehettävä ulkonäkö.

      Väittäisinkin, että kauneus on aina katsojan silmissä ja että vähänkin fiksumpi nainen kyllä arvostaa enemmän luonnetta, kuin sitä ulkoista näyttävyyttä.

      Tsemppiä siis kaikille "ei niin komeille"!

      • vetoaa...

        ..mies, joka osaa keskustella ja on kiinnostunut minusta. Tietysti sillä edellytyksellä, että kemiat kohtaa edes jotenkin.

        Itsestään puhuvat miehet (liikaa!) ovat tylsiä.

        Herrasmiesmäinen käytös sulattaa myös sydämen. Hienotunteinen, hienovarainen ja avoin mies on aina kiinnostavampi kuin mölisevä karju.

        Miehen pitää viedä nainen kunnon treffeille ja olla valmis käyttämään aikaa tutustumiseen.


      • lady45
        vetoaa... kirjoitti:

        ..mies, joka osaa keskustella ja on kiinnostunut minusta. Tietysti sillä edellytyksellä, että kemiat kohtaa edes jotenkin.

        Itsestään puhuvat miehet (liikaa!) ovat tylsiä.

        Herrasmiesmäinen käytös sulattaa myös sydämen. Hienotunteinen, hienovarainen ja avoin mies on aina kiinnostavampi kuin mölisevä karju.

        Miehen pitää viedä nainen kunnon treffeille ja olla valmis käyttämään aikaa tutustumiseen.

        minäkään en siedä sellaisia turhan vouhkottajia, jotka suureen ääneen toitottavat kaikkea muka hauskaa, ja yrittävät olla niiiiin vitsikkäitä, että, yäk. joillekin on vaan jäänyt sellainen nauha päälle, että yrittää koko ajan olla vitsikäs ja kovasti esillä, hölöttäen yleensä kovaan ääneen. luulevat että tehoaa naisiin, ja pyh. minun mieleen on ainakin fiksu ja asiallinen, rauhallisesti jutteleva, huumorintajuinen mies, ja toki sitä pientä pilkettä täytyy olla silmäkulmassa, ja tietty tehoaa myös kohteliaisuudet, mutta sillä tavalla hillitysti, ettei liiallisesti ammu yli, siis kohtuus kaikessa, ja mukava asiallinen käytös on kaiken a ja o. ja totta että kemiat täytyy kohdata, ja sen kyllä aistii, milloin ilmassa on sitä JOTAIN.


      • raiski2
        lady45 kirjoitti:

        minäkään en siedä sellaisia turhan vouhkottajia, jotka suureen ääneen toitottavat kaikkea muka hauskaa, ja yrittävät olla niiiiin vitsikkäitä, että, yäk. joillekin on vaan jäänyt sellainen nauha päälle, että yrittää koko ajan olla vitsikäs ja kovasti esillä, hölöttäen yleensä kovaan ääneen. luulevat että tehoaa naisiin, ja pyh. minun mieleen on ainakin fiksu ja asiallinen, rauhallisesti jutteleva, huumorintajuinen mies, ja toki sitä pientä pilkettä täytyy olla silmäkulmassa, ja tietty tehoaa myös kohteliaisuudet, mutta sillä tavalla hillitysti, ettei liiallisesti ammu yli, siis kohtuus kaikessa, ja mukava asiallinen käytös on kaiken a ja o. ja totta että kemiat täytyy kohdata, ja sen kyllä aistii, milloin ilmassa on sitä JOTAIN.

        Kannattais ehkä muistaa tytön luonne, moni esittää kylmää ja vaikeasti tavoiteltavaa ,mutta on helpostikkin taivuteltavissa.
        Kannattais ehkä myös kattoo mistä nainen on kiinnostunut, jos se tykkää vaikka urheilusta alota keskustelu vaikka sillä.


      • Invictus
        lady45 kirjoitti:

        minäkään en siedä sellaisia turhan vouhkottajia, jotka suureen ääneen toitottavat kaikkea muka hauskaa, ja yrittävät olla niiiiin vitsikkäitä, että, yäk. joillekin on vaan jäänyt sellainen nauha päälle, että yrittää koko ajan olla vitsikäs ja kovasti esillä, hölöttäen yleensä kovaan ääneen. luulevat että tehoaa naisiin, ja pyh. minun mieleen on ainakin fiksu ja asiallinen, rauhallisesti jutteleva, huumorintajuinen mies, ja toki sitä pientä pilkettä täytyy olla silmäkulmassa, ja tietty tehoaa myös kohteliaisuudet, mutta sillä tavalla hillitysti, ettei liiallisesti ammu yli, siis kohtuus kaikessa, ja mukava asiallinen käytös on kaiken a ja o. ja totta että kemiat täytyy kohdata, ja sen kyllä aistii, milloin ilmassa on sitä JOTAIN.

        "minäkään en siedä sellaisia turhan vouhkottajia, jotka suureen ääneen toitottavat kaikkea muka hauskaa, ja yrittävät olla niiiiin vitsikkäitä, että, yäk. joillekin on vaan jäänyt sellainen nauha päälle, että yrittää koko ajan olla vitsikäs ja kovasti esillä, hölöttäen yleensä kovaan ääneen. luulevat että tehoaa naisiin, ja pyh."

        Huumori on vaikea laji, ja mikään ei naisen mielestä ole ärsyttävämpää kuin huomion hakeminen sen avulla. Minulle opetettiin alusta alkaen että kun laon vitsejä, minun ei kuulu naura niille itse, tai tehdä niistä isoa numeroa. Kun tämän asian oppi ja seurasi muita henkilöitä baarissa alkoi nopeasti ymmärtää kuinka rasittavaa yltiömäinen hölöttäminen oli.


    • farrt

      pieraisemalla äänekkäästi

    • halloooo

      Olen ollut ymmärtävinäni, että naisiin vetoaa itsevarmuus. Mitä teetkin, se olisi tehtävä häpeilemättä ja anteeksi pyytelemättä. Jos esimerkiksi naista haluaa kehua kauniiksi/seksikkääksi, niin sitten täysin pokkana, suoraan ja mieluummin hieman röyhkeästi kuin liian kainosti. Sama pätenee lähemmän tutustumisen suoraan ehdottamiseen. Jos taas toisena hetkenä ei ole valmis pistämään kaikkea peliin, niin silloin ei saa edes ajatella haluavansa naisesta jotakin, koska nainen vaistoaa sen pienimmästäkin eleestä ja kavahtaa sitä että sinulla on joku piilotettu agenda. Eli kaikki mitä tekee niin tekee ja sanoo suoraan tai ei ollenkaan. Voi olla että olen ymmärtänyt päin persettä tämänkin asian.

      • Invictus

        "Eli kaikki mitä tekee niin tekee ja sanoo suoraan tai ei ollenkaan. Voi olla että olen ymmärtänyt päin persettä tämänkin asian."

        Aivan oikein. Mutta tuosta kauneuden ylistämisestä haluan sanoa sen verran, että sitä kannattaa välttää. Siihen on kaksi syytä. Jos kyseessä on oikeasti kaunis nainen, hän kuulee sitä aivan liikaa, ja hän tulkitsee ylistämisen helposti siten, että olet hänen juttusillaan pelkästään ulkonäön takia. Nainen ei halua tuntea näin, vaan että olet kiinnostunut hänestä ihmisenä.

        Toinen syy on se, että ylistäminen helposti kertoo naiselle, että te ette ole samalla tasolla. Monen naisen silmissä ainoastaan mies joka on ei tunne arvoansa eikä luota itseensä turvautuu imarteluun. Ja harva nainen haluaa tälläisen tyypin.


    • EX-Pimp

      Maailmankuulu iskutaituruuden sanan saattaja Mystery tiivisti asian hyvin: "Ole kiinnostava, niin naiset kiinnostuvat sinusta".

      Voiko sen selvemmin sanoa :)?

      Ole heille sellainen, että se kiinnostaa. Kerro kiinnostavia juttuja. Avaa kiinnostavalla tavalla. Älä ole liian kiinnostunut naisesta mutta ole itse kiinnostava - se kiinnostaa nimittäin takuulla!

      • Invictus

        "Maailmankuulu iskutaituruuden sanan saattaja Mystery tiivisti asian hyvin: "Ole kiinnostava, niin naiset kiinnostuvat sinusta"."

        Niin... ja Erik on tällä hetkellä kuinka vanha? 39?


    • assasddddsss

      flirttailu ja huomioiminen ja kun olet yksin ja mies tulee vierelle tepsii varmasti..

    • vieras_hyyppä

      Vaikka olisi kuinka vaikeaa sanoo suoraan, TEE SE!

      Virhe jonka voit tehdä: Älä ikinä ota liikaa selvää toisen elämästä.
      Minulle on tehty niin. Se tyyppi kysyi serkultani omia yksityisasioita...
      Ja muista käyttää deodoranttia. Haiseva ei kelpaa!

    • Habiturientti97

      Olisko hyvä tapa jos haluu tehä jollain tavalla alotteen muijaan josta tykkää ni baaritiskillä kysyy "anteeks, saanko mää etuilla vähän jos maksan sunki juomat"?

    • Ei sitä kai pysty herättämään mitenkään.
      Jos nainen kiinnostuu, niin hän kiinnostuu jostakin mihin et ikinä olisi tajunnut/osannut vaikuttaa.

    • Hukassa2016

      Aika monelta naiselta loppuu kiinnostus jos mies on liian helppo. Itsellä kesti kauan tämäkin tajuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe