Oletko koskaan uskaltautunut sokkotreffeille lähes tuntemattoman ihmisen kanssa? Vastasiko tapaaminen odotuksiasi? Jos ei, millä tavalla annoit toisen ymmärtää, etteivät kemianne oikein kohdanneetkaan?
Sokkotreffit!
19
692
Vastaukset
Joskus join sivistyneesti kahvikuppini tai tuoppini loppuun, joskus lähdettiin samalla taksilla ja alettiin seurustelemaan. Joskus homman mentyä mönkään ei tarvinnut sanoa mitään, koska asia oli taatusti molemmille selvä. Jonkun kerran piti kaunopuheisesti ilmaista, että kemiat ei kohtaa. Ja tietysti oli niitäkin kertoja, että sain itse tekstarin, ettei enää tavata. That's it.
Naiset varmaan ovat epäluuloisempia moisen suhteen kuin miehet.- persona-non-grata
useimmiten nainen on fyysisesti se heikompi astia:). Siksi epäluuloisuus. Rohkea on hyvä olla, muttei tyhmänrohkea:).
persona-non-grata kirjoitti:
useimmiten nainen on fyysisesti se heikompi astia:). Siksi epäluuloisuus. Rohkea on hyvä olla, muttei tyhmänrohkea:).
En minä ainakaan ole koskaan ollut sokkotreffeillä yksityisasunnossa tai synkän metsän siimeksessä. Jo oman selustani turvatakseni olen aina halunnut järjestää ne julkiselle paikalle. Eikä naiset kovin pelokkaita ole, jos lähtevät samaan taksiin känissä jo ensimmäisenä iltana muutenkin.
Ps. Hauska juttu asian tiimoita: Systeri järjesti aikoinaan sokkotreffit kaverinsa kanssa. Mietin ääneen paikkaa ja sen mies ehdotti suurkirkon alttaria. Ennakoikohan se vähän? ;-)- persona-non-grata
Ratikkakuski kirjoitti:
En minä ainakaan ole koskaan ollut sokkotreffeillä yksityisasunnossa tai synkän metsän siimeksessä. Jo oman selustani turvatakseni olen aina halunnut järjestää ne julkiselle paikalle. Eikä naiset kovin pelokkaita ole, jos lähtevät samaan taksiin känissä jo ensimmäisenä iltana muutenkin.
Ps. Hauska juttu asian tiimoita: Systeri järjesti aikoinaan sokkotreffit kaverinsa kanssa. Mietin ääneen paikkaa ja sen mies ehdotti suurkirkon alttaria. Ennakoikohan se vähän? ;-)vain subjektiivisesta näkökulmasta. Henkilökohtaisesti ajatellen pieni varovaisuus on aina paikallaan, jos omaa tervettä itsesuojeluvaistoa. Silti pelko ei saa olla esteenäkään tutustuttaessa uusiin ihmisiin.
- testari
Joskus voisin uskaltautuakin moiseen testiin- sinun kanssasi:)
- persona-non-grata
Sitähän se oli?:)...
- testari
Sitähän se oli?:)...
Etkö usko, että jopa minä voin olla joskus tosissani:)
- testari
testari kirjoitti:
ylimääräistä levottomuutta. Väsyttää, siis menen nukkumaan.
Hyvää yötä sulle. Sokkotreffeillä tavataan:) - persona-non-grata
testari kirjoitti:
kiusoittelin:).
- persona-non-grata
testari kirjoitti:
Hyvää yötä sulle. Sokkotreffeillä tavataan:)mielenrauhaa:). Mikään ei saa tasapainoani horjumaan ...
- persona-non-grata
testari kirjoitti:
Hyvää yötä sulle. Sokkotreffeillä tavataan:)Tosiaan, siellä sokkotreffeillä sitten ...
- uk-ko
tuntuisi epämiellyttävältä joutua ventovieraan kanssa treffeille. En ole koskaan älynnyt, mikä olisi homman mahdollinen pointti.
En minä muutenkaan ole koskaan ymmärtänyt mitä semmonen "deittailu" antaa elämään. Mulla on enemmänkin semmonen "laaki ja vainaa" -tyyppinen suhtautuminen, mutta minä oonkin parisuhdeorientoitunut ihminen.- uk-ko
... että jos minä en tunne kyseistä henkilöä, niin kuika sovin treffit? Koko asia on tuttu vain amerikkalaisista tv-sarjoista. Niissä yleensä joku avulias ystävä parittaa toisilleen vieraita ihmisiä. Niinkö se menee? Että on joku puhemies :-) ?
- persona-non-grata
uk-ko kirjoitti:
... että jos minä en tunne kyseistä henkilöä, niin kuika sovin treffit? Koko asia on tuttu vain amerikkalaisista tv-sarjoista. Niissä yleensä joku avulias ystävä parittaa toisilleen vieraita ihmisiä. Niinkö se menee? Että on joku puhemies :-) ?
treffeillä "vieraita" toisilleen. Tutustumistapa vain on erilainen, jos sen tekee vaikkapa netin kautta. Netissä tutustut tavallaan ensin ihmiseen ... hänen ajatuksiinsa, etc. Sitten vasta näet hänet livenä. Kumpi sitten parempi tapa: tutustua ihmiseen netin kautta vai esim. ravintolassa, työpaikalla, etc. Kummassakin on mahdollisuus siihen, jotta toinen voi vedättää sinua kenties 6-0, jos nyt haluaa ajatella asian negatiivista puolta.
- uk-ko
treffeillä "vieraita" toisilleen. Tutustumistapa vain on erilainen, jos sen tekee vaikkapa netin kautta. Netissä tutustut tavallaan ensin ihmiseen ... hänen ajatuksiinsa, etc. Sitten vasta näet hänet livenä. Kumpi sitten parempi tapa: tutustua ihmiseen netin kautta vai esim. ravintolassa, työpaikalla, etc. Kummassakin on mahdollisuus siihen, jotta toinen voi vedättää sinua kenties 6-0, jos nyt haluaa ajatella asian negatiivista puolta.
Kaikki ovat ensi treffeillä enemmän tai vähemmän vieraita toisilleen - joka tapauksessa. Ehkä minä juuri siksi en ymmärräkään minkään erityisten sokkotreffien mielekkyyttä.
Mutta jokainen tyylillään. Jos kuka tykkää leikkiä sokkosilla oloa, niin ei se ole multa pois.
jäi tulematta paikalle.
Oletettavasti kurkkasi kulman takaa ja kauhusta juoksi karkuun.- persona-non-grata
ärsyttävää, kun eräät kertovat netissä kaikenlaista "paskaa" omasta itsestä ja ulkoisesta olemuksesta, joka ei sitten vastaakaan totuutta. Millaisia tarkoitusperiä se palvelee? Mitä se kertoo ihmisestä?
Valheella, kun on kuitenkin aina varsin lyhyet jäljet. persona-non-grata kirjoitti:
ärsyttävää, kun eräät kertovat netissä kaikenlaista "paskaa" omasta itsestä ja ulkoisesta olemuksesta, joka ei sitten vastaakaan totuutta. Millaisia tarkoitusperiä se palvelee? Mitä se kertoo ihmisestä?
Valheella, kun on kuitenkin aina varsin lyhyet jäljet.sovittiin sinänsä puhelimitse ja ei mitään ulkonäkö- tai muita kehuja kummankaan puolelta.
Sovittiin kahvila missä tavataan päivällä ennen kello 15.00 ja annoin tuntomerkin mistä minut tunnistaa.
miten tämäki määritellään, lasketaanko se jos netin kautta on tutustunu ja sieltä lähteny tapaamaan? no mutta onnistuhan se ihan niinku oli kuvitellukki, kyllä sen aistii jo siinä tutustumisvaiheessa ilman näkemisiä tuleeko toisen kans toimeen vai ei.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774