Ei tarvinnut pistää kuin tyttömäinen nimimerkki chattiin niin 5 minuutin aikana 7 henkilöä ottivat omatoimisesti yhteyttä.
Kuka vielä väittää ettei naisilla ole helppoa, ettei mua riitä että istuu persellään ja on pelkästään nainen valkaten parhaan lähestyjän??
naisilla on NIIN helppoa
19
1807
Vastaukset
- lähestyjän
silti tartte olla mikään unelma. Täällä kun kuka tahansa voi kirjottaa mitä tahansa. Huomaatko niinhän säkin teit ja vastaajatyypit luuli kirjottavansa gimmalle. Että ei ne kirjottajat todellakaan oo kaikki varteenotettavia ei edes joka toinen. Niin että oikein unelmasuhde vielä kehittyis.
- Mitä hemmettiä
"Huomaatko niinhän säkin teit ja vastaajatyypit luuli kirjottavansa gimmalle."
Niin, siis mitä vikaa siinä on jos tulee huijatuksi? Joko tuo "huijari" on parempi naisena kuin te kaikki naiset yhteensä (jota epäilen hyvin vahvasti) tai sitten kyse on siitä että jokainen naiselta vähänkin vaikuttava saa huomiota.
Se että jossain chatissa ei tunnista miestä naiseksi kirjoitusten perusteella ei kieli mistään epätoivoisuudesta tai siitä että mies olis epäkelpo. Tai sit te naiset luulette että teidän "naiseus" on muka jotain kovinkin mystistä olevinaan eikä mies sitä pysty matkimaan uskottavasti?
Which is not the case.
Sitäpaitsi niin kauan kuin naiset nimenomaan käyttäytyvät tuon kaavan mukaan että heillä on valinnanvaraa he valkkaa aina suurimmat valehtelijat ja siksi naisetkaan ei saa pohjimmiltaan mitään kovin olennaista. Joten ... how smart u think u r?
- On se helppoa
kun jatkuvalla syötöllä tulee pelkkää sontaa! Miehillä on paljon helpompaa kun säästyvät tältä määrättömältä roskapostilta.
- älä kehtaa valittaa
Voi naisten julmaa arkea: sähköposti on huomiosta tukossa mutta kun kaikki ovat vääriä lähettäjiä, ei yhtään unelma-adonista tai miljonääri-prinssiä :(
Haluatko vaihtaa osia tähän ikuisen yksinäisyyden erämaahan, haluaisitko kokea miltä tuntuu olla mies jota kukaan ei huomaa, jota kukaan ei kaipaa, joka aina kuitenkin torjutaan ja joka huomiota saadessaan saa vain negatiivista, lähes vihan kaltaista inhoa?
Kiitä onneasi että olet nainen. - hykiöööö
älä kehtaa valittaa kirjoitti:
Voi naisten julmaa arkea: sähköposti on huomiosta tukossa mutta kun kaikki ovat vääriä lähettäjiä, ei yhtään unelma-adonista tai miljonääri-prinssiä :(
Haluatko vaihtaa osia tähän ikuisen yksinäisyyden erämaahan, haluaisitko kokea miltä tuntuu olla mies jota kukaan ei huomaa, jota kukaan ei kaipaa, joka aina kuitenkin torjutaan ja joka huomiota saadessaan saa vain negatiivista, lähes vihan kaltaista inhoa?
Kiitä onneasi että olet nainen.Älä silti sääli itseäsi ja luule että naisilla on helpompaa. Irtoseksiä saattaisi olla tarjolla mutta kun haaveena on ihmissuhde niin eipä miehä näy missään.
Olen ollut tästä syystä 15 vuotta yksin eikä mies ole minuun koskenutkaan koska haluan ensin turvallisen ihmissuhteen. Eipä onnistu.
Olen viettänyt lähes koko elämäni yksin vaikka olen nainen. Näillä palstoillakin voit lukea mitä mieltä ollaan arkisen pönäköistä ja meikittömistä naisista. Ei heistä miehetkään haaveile. Enkä rupea naamaani maalaamaan miesten takia kun en ole sitä koskaan ennenkään osannut tehdä. - tyertuy56uj5s6jud5r6ujdj6yu
hykiöööö kirjoitti:
Älä silti sääli itseäsi ja luule että naisilla on helpompaa. Irtoseksiä saattaisi olla tarjolla mutta kun haaveena on ihmissuhde niin eipä miehä näy missään.
Olen ollut tästä syystä 15 vuotta yksin eikä mies ole minuun koskenutkaan koska haluan ensin turvallisen ihmissuhteen. Eipä onnistu.
Olen viettänyt lähes koko elämäni yksin vaikka olen nainen. Näillä palstoillakin voit lukea mitä mieltä ollaan arkisen pönäköistä ja meikittömistä naisista. Ei heistä miehetkään haaveile. Enkä rupea naamaani maalaamaan miesten takia kun en ole sitä koskaan ennenkään osannut tehdä.syytä sitten ihan itseäsi. naisilla näkyy olevan taipumus valittaa yltäkylläisyydessä eläessään että silloin se yltäkylläisyys on "vääränlaista" eikä sitä sillä perusteella muka lasketa.
Olet kuitenkin nainen: ei paljoa vaadita että joku haluaa sinut, miehen puolestaan pitää olla se joka haluaa, esittää, vetää showt, hallitsee tilaa jossa liikkuu ja vittu sentään joutuu laukaisemaan avaruusraketin saadakseen saatana edes hymyn osakseen - joten älä valita ettei sinulla naisena ole mitään vaan nauti niistä vitun avaruusraketeista joita ne miehet kunniaksesi laukovat. Ai niin, ne ei oo just niinku sellasii avaruusrakettei mitä sä haluat, värisävy on väärä.
toisinsanoen: princess is not impressed. - jauhot suuhun
tyertuy56uj5s6jud5r6ujdj6yu kirjoitti:
syytä sitten ihan itseäsi. naisilla näkyy olevan taipumus valittaa yltäkylläisyydessä eläessään että silloin se yltäkylläisyys on "vääränlaista" eikä sitä sillä perusteella muka lasketa.
Olet kuitenkin nainen: ei paljoa vaadita että joku haluaa sinut, miehen puolestaan pitää olla se joka haluaa, esittää, vetää showt, hallitsee tilaa jossa liikkuu ja vittu sentään joutuu laukaisemaan avaruusraketin saadakseen saatana edes hymyn osakseen - joten älä valita ettei sinulla naisena ole mitään vaan nauti niistä vitun avaruusraketeista joita ne miehet kunniaksesi laukovat. Ai niin, ne ei oo just niinku sellasii avaruusrakettei mitä sä haluat, värisävy on väärä.
toisinsanoen: princess is not impressed.tais mennä likoilla jauhot suuhun.
- porkkanat, kurkut ja dildot
päälle.
Miestä sitten onkin vaikeampi löytää. - rgefhgrthhy
...siitä, että naisilla on helpompaa, johtuu siitä että yleensä miehet ovat naisia seksuaalisempia otuksia. Naisella ei ole samanlaista pakottavaa tarvetta saada seksiä edes joltakulta. Näin ollen miehet yrittävät vähän ketä tahansa naista, mutta naiset eivät antaudu kuin niille jotka oikeasti haluavat.
Tätä kutsun illuusioksi, koska ei seksi liity mitenkään ihmissuhteisiin. Naisen on helpompi löytää seksiä, koska miehet ovat sitä aina tarjoamassa, mutta veikkaan että kummankin sukupuolen on yhtä helppoa tai vaikeaa löytää haluamansa kaltainen ihmissuhde. Sitä paitsi kyllä myös miehen on aika helppoa löytää seksiä, sen kun menee sopivaan teiniräkälään ja iskee kiinni siihen kaikista kännisimpään ääliöön.
Olen mies mutta ymmärrän hyvin naisten kannan tähän, koska seksuaalisuuteni ei muistuta lainkaan perinteistä luolamiesseksuaalisuutta. Olen oikeastaan a-seksuaali, joten voin vain kuvitella miten turhauttavaa olisi jos koko ajan tulisi seksitarjouksia mutta ei mitään henkiseen kiinnostukseen viittaavaa.- Mies1985
"Tätä kutsun illuusioksi, koska ei seksi liity mitenkään ihmissuhteisiin."
Seksi liittyy valtavasti pariutumiseen ja parisuhteisiin.
Karkeasti ajatellen seksi ja seksuaalinen jännite erottaa parisuhteet muista suhteista.
Ilman seksuaalista kiinnostumista ei tule parisuhdetta joten jos saa osakseen kiinnostusta,on tärkeä este ohitettu.
-
Ihmissuhteet ovat vaihtokauppaa joissa on kirjoittamattomana sääntönä että molemmat antavat toiselle jotain,vaikka vain kuuntelevat toisen puhetta ja kommentoivat päälle välitystä osoittaen. Ihminen josta on seksuaalisesti kiinnostuttu on valta-asemassa jossa hän voi aloittaa suhteen ja sanella suoraan tai hyvin hienoisin vihjauksin mitä hänen seuransa pitäminen vaatii.
"Olen mies mutta ymmärrän hyvin naisten kannan tähän, koska seksuaalisuuteni ei muistuta lainkaan perinteistä luolamiesseksuaalisuutta. "
Oi mikä hieno,fiini snobi olet. ;)
"Naisen on helpompi löytää seksiä, koska miehet ovat sitä aina tarjoamassa, mutta veikkaan että kummankin sukupuolen on yhtä helppoa tai vaikeaa löytää haluamansa kaltainen ihmissuhde."
Jos miehelle riittää se että nainen on perusmukava ja suostuu seksiin parisuhteeksi,eikö sitten miehelle ole vaikeampaa löytää haluamansa kaltainen parisuhde jos nainen vaatii seksin ja mukavuuden lisäksi muutakin?
-
Ja miksi sitten käy niin että jos mies/poika pyytää vaikka tytön/naisen Messengeriä,treffeille tai ehdottaa jotain kyläilyä niin paljon useammin miespuolinen saa pakit? Läheskään kaikki,tuskin edes suurin osa,aloitteista koskee erityisesti tai ollenkaan seksiä. Jo pelkkä tutustumisvaiheeseen pääseminen voi olla hankalaa. - gbfgbgfbbgf
Mies1985 kirjoitti:
"Tätä kutsun illuusioksi, koska ei seksi liity mitenkään ihmissuhteisiin."
Seksi liittyy valtavasti pariutumiseen ja parisuhteisiin.
Karkeasti ajatellen seksi ja seksuaalinen jännite erottaa parisuhteet muista suhteista.
Ilman seksuaalista kiinnostumista ei tule parisuhdetta joten jos saa osakseen kiinnostusta,on tärkeä este ohitettu.
-
Ihmissuhteet ovat vaihtokauppaa joissa on kirjoittamattomana sääntönä että molemmat antavat toiselle jotain,vaikka vain kuuntelevat toisen puhetta ja kommentoivat päälle välitystä osoittaen. Ihminen josta on seksuaalisesti kiinnostuttu on valta-asemassa jossa hän voi aloittaa suhteen ja sanella suoraan tai hyvin hienoisin vihjauksin mitä hänen seuransa pitäminen vaatii.
"Olen mies mutta ymmärrän hyvin naisten kannan tähän, koska seksuaalisuuteni ei muistuta lainkaan perinteistä luolamiesseksuaalisuutta. "
Oi mikä hieno,fiini snobi olet. ;)
"Naisen on helpompi löytää seksiä, koska miehet ovat sitä aina tarjoamassa, mutta veikkaan että kummankin sukupuolen on yhtä helppoa tai vaikeaa löytää haluamansa kaltainen ihmissuhde."
Jos miehelle riittää se että nainen on perusmukava ja suostuu seksiin parisuhteeksi,eikö sitten miehelle ole vaikeampaa löytää haluamansa kaltainen parisuhde jos nainen vaatii seksin ja mukavuuden lisäksi muutakin?
-
Ja miksi sitten käy niin että jos mies/poika pyytää vaikka tytön/naisen Messengeriä,treffeille tai ehdottaa jotain kyläilyä niin paljon useammin miespuolinen saa pakit? Läheskään kaikki,tuskin edes suurin osa,aloitteista koskee erityisesti tai ollenkaan seksiä. Jo pelkkä tutustumisvaiheeseen pääseminen voi olla hankalaa."Seksi liittyy valtavasti pariutumiseen ja parisuhteisiin.
Karkeasti ajatellen seksi ja seksuaalinen jännite erottaa parisuhteet muista suhteista."
Tätä ajattelumallia inhoan, koska parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä. Toisaalta seksiä voi olla muutenkin kuin parisuhteessa. En minä ainakaan saa hellyyttä ystäviltäni enkä haluakaan - hellyys ja ihastumisen ja rakkauden tunteet ovat niitä mitkä erottavat parisuhteen muista suhteista, mutta nämä ovat valitettavan aliarvostettuja asioita.
"Ihmissuhteet ovat vaihtokauppaa joissa on kirjoittamattomana sääntönä että molemmat antavat toiselle jotain,vaikka vain kuuntelevat toisen puhetta ja kommentoivat päälle välitystä osoittaen."
Niin, ja minulla on parisuhteelle paljon annettavaa. Seksi vaan ei lukeudu niihin asioihin.
"Oi mikä hieno,fiini snobi olet. ;) "
Ehkä, mutta en ole osaani valinnut enkä voi muuttua.
"Jos miehelle riittää se että nainen on perusmukava ja suostuu seksiin parisuhteeksi,eikö sitten miehelle ole vaikeampaa löytää haluamansa kaltainen parisuhde jos nainen vaatii seksin ja mukavuuden lisäksi muutakin?"
Mutta mikä sääntö se on että miehelle täytyisi riittää tälläinen? Ehkä naisilla on keskimäärin enemmän kriteerejä, mutta ei se mielestäni ainakaan naisia huonoon valoon saata (jos kriteerit siis ovat henkisiä. Niistä 190-senttisiä komistuksia etsivistä bimboista ei edes puhuta) vaan juuri ne miehet jotka ovat valmiita ottamaan kenet tahansa kunhan saavat seksiä. En minä ainakaan halua sellaista naista joka haluaa vaan epätoivoisesti jonkun. Haluan naisen, joka haluaa *minut*.
"Ja miksi sitten käy niin että jos mies/poika pyytää vaikka tytön/naisen Messengeriä,treffeille tai ehdottaa jotain kyläilyä niin paljon useammin miespuolinen saa pakit?"
Koska naiset ovat sen verran varovaisempia, että eivät ehkä uskalla kysyä miestä mihinkään kuin vasta sitten jos ovat ihan varmoja että mies on kiinnostunut tai ainakin suhtautuu positiivisesti. - Mies1985
gbfgbgfbbgf kirjoitti:
"Seksi liittyy valtavasti pariutumiseen ja parisuhteisiin.
Karkeasti ajatellen seksi ja seksuaalinen jännite erottaa parisuhteet muista suhteista."
Tätä ajattelumallia inhoan, koska parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä. Toisaalta seksiä voi olla muutenkin kuin parisuhteessa. En minä ainakaan saa hellyyttä ystäviltäni enkä haluakaan - hellyys ja ihastumisen ja rakkauden tunteet ovat niitä mitkä erottavat parisuhteen muista suhteista, mutta nämä ovat valitettavan aliarvostettuja asioita.
"Ihmissuhteet ovat vaihtokauppaa joissa on kirjoittamattomana sääntönä että molemmat antavat toiselle jotain,vaikka vain kuuntelevat toisen puhetta ja kommentoivat päälle välitystä osoittaen."
Niin, ja minulla on parisuhteelle paljon annettavaa. Seksi vaan ei lukeudu niihin asioihin.
"Oi mikä hieno,fiini snobi olet. ;) "
Ehkä, mutta en ole osaani valinnut enkä voi muuttua.
"Jos miehelle riittää se että nainen on perusmukava ja suostuu seksiin parisuhteeksi,eikö sitten miehelle ole vaikeampaa löytää haluamansa kaltainen parisuhde jos nainen vaatii seksin ja mukavuuden lisäksi muutakin?"
Mutta mikä sääntö se on että miehelle täytyisi riittää tälläinen? Ehkä naisilla on keskimäärin enemmän kriteerejä, mutta ei se mielestäni ainakaan naisia huonoon valoon saata (jos kriteerit siis ovat henkisiä. Niistä 190-senttisiä komistuksia etsivistä bimboista ei edes puhuta) vaan juuri ne miehet jotka ovat valmiita ottamaan kenet tahansa kunhan saavat seksiä. En minä ainakaan halua sellaista naista joka haluaa vaan epätoivoisesti jonkun. Haluan naisen, joka haluaa *minut*.
"Ja miksi sitten käy niin että jos mies/poika pyytää vaikka tytön/naisen Messengeriä,treffeille tai ehdottaa jotain kyläilyä niin paljon useammin miespuolinen saa pakit?"
Koska naiset ovat sen verran varovaisempia, että eivät ehkä uskalla kysyä miestä mihinkään kuin vasta sitten jos ovat ihan varmoja että mies on kiinnostunut tai ainakin suhtautuu positiivisesti."Tätä ajattelumallia inhoan, koska parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä. Toisaalta seksiä voi olla muutenkin kuin parisuhteessa. En minä ainakaan saa hellyyttä ystäviltäni enkä haluakaan - hellyys ja ihastumisen ja rakkauden tunteet ovat niitä mitkä erottavat parisuhteen muista suhteista, mutta nämä ovat valitettavan aliarvostettuja asioita."
Okei,seksi ja hellyys. Kaverilta voi saada hellyyttä mutta vaikka kosketus olisi muuten samankaltainen,tietyillä rajoituksilla,niin psykologinen ulottuvuus ja tarkoitus on aivan erilainen.
Kuinka vaikeaa oikeasti voi olla saada hellyyttä jos saa seksiäkin? Jos mies on alapäällä ajatteleva fyysinen ja henkinen naisten unelma(peli)mies niin ymmärrän miksi jatkuva naisten kierrättäminen ja kukasta kukkaan lentely voi olla muuta kuin täysin uuvuttava strategia,mutta useimmat miehet eivät sellaisessa luksusasemassa ole.
Siis ei ole järkevää ajatella että erityisen moni mies näkee aloitteen tekemisen ja jonkun sortin suhteen aikaiseksi saamisen vaivan ja sitten seksiä saatuaan lähtee karkuun kuin jokin hyönteinen tai hämähäkki kuolee täytettyään elämäntehtävänsä eli parittelun. Jos mies tekee niin,hän on polttanut yhden sillan ja hänen pitää nähdä sama vaiva taas uudelleen.
"Mutta mikä sääntö se on että miehelle täytyisi riittää tälläinen?"
En näe miten tämä kysymys on tärkeä mutta miehet saavat enemmän tyytyä kuin vaatia,ja luultavasti ovat luonnostaan jonkinverran vaatimattomampia.
" En minä ainakaan halua sellaista naista joka haluaa vaan epätoivoisesti jonkun. Haluan naisen, joka haluaa *minut*."
Tämä on yksi naisten lisäkriteereistä. Naiselle pitää tulla semmoinen tunne että mies saisi naisen kuin naisen mutta vain hän kelpaa miehelle jne. Kärjistän hieman mutta tällaista tavataan.
"Koska naiset ovat sen verran varovaisempia, että eivät ehkä uskalla kysyä miestä mihinkään kuin vasta sitten jos ovat ihan varmoja että mies on kiinnostunut tai ainakin suhtautuu positiivisesti."
Sehän on kiinnostuksen osoituksista suurin jos ehdottaa näkemistä. - fgdfhgfhgf
Mies1985 kirjoitti:
"Tätä ajattelumallia inhoan, koska parisuhde on niin paljon muutakin kuin seksiä. Toisaalta seksiä voi olla muutenkin kuin parisuhteessa. En minä ainakaan saa hellyyttä ystäviltäni enkä haluakaan - hellyys ja ihastumisen ja rakkauden tunteet ovat niitä mitkä erottavat parisuhteen muista suhteista, mutta nämä ovat valitettavan aliarvostettuja asioita."
Okei,seksi ja hellyys. Kaverilta voi saada hellyyttä mutta vaikka kosketus olisi muuten samankaltainen,tietyillä rajoituksilla,niin psykologinen ulottuvuus ja tarkoitus on aivan erilainen.
Kuinka vaikeaa oikeasti voi olla saada hellyyttä jos saa seksiäkin? Jos mies on alapäällä ajatteleva fyysinen ja henkinen naisten unelma(peli)mies niin ymmärrän miksi jatkuva naisten kierrättäminen ja kukasta kukkaan lentely voi olla muuta kuin täysin uuvuttava strategia,mutta useimmat miehet eivät sellaisessa luksusasemassa ole.
Siis ei ole järkevää ajatella että erityisen moni mies näkee aloitteen tekemisen ja jonkun sortin suhteen aikaiseksi saamisen vaivan ja sitten seksiä saatuaan lähtee karkuun kuin jokin hyönteinen tai hämähäkki kuolee täytettyään elämäntehtävänsä eli parittelun. Jos mies tekee niin,hän on polttanut yhden sillan ja hänen pitää nähdä sama vaiva taas uudelleen.
"Mutta mikä sääntö se on että miehelle täytyisi riittää tälläinen?"
En näe miten tämä kysymys on tärkeä mutta miehet saavat enemmän tyytyä kuin vaatia,ja luultavasti ovat luonnostaan jonkinverran vaatimattomampia.
" En minä ainakaan halua sellaista naista joka haluaa vaan epätoivoisesti jonkun. Haluan naisen, joka haluaa *minut*."
Tämä on yksi naisten lisäkriteereistä. Naiselle pitää tulla semmoinen tunne että mies saisi naisen kuin naisen mutta vain hän kelpaa miehelle jne. Kärjistän hieman mutta tällaista tavataan.
"Koska naiset ovat sen verran varovaisempia, että eivät ehkä uskalla kysyä miestä mihinkään kuin vasta sitten jos ovat ihan varmoja että mies on kiinnostunut tai ainakin suhtautuu positiivisesti."
Sehän on kiinnostuksen osoituksista suurin jos ehdottaa näkemistä."Kuinka vaikeaa oikeasti voi olla saada hellyyttä jos saa seksiäkin?"
Kyllä seksiä on helppo saada. Kaveripanot, yhdenyönjutut jne ovat täysin mahdollisia. Seksiä jopa myydään. Hellyyttäkin voisi periaatteessa myydä, mutta siihen jos mihin tarvitaan ne aidot tunteet.
Hellyyttä on vaikea saada etenkin jos ei halua sellaista suhdetta, missä seksi ja hellyys voat kauppatavaroita. Siis että nainen suostuu antamaan seksiä jos mies suostuu antamaan hellyyttä. Itse olen kyllä poikkeus mutta kuvittelen että aika harva mies oikeasti haluaa hellyyttä sen itsensä takia, eikä vain siksi että se voi johtaa seksiin.
Kai naisen olisi helppo löytää hellyyttä sitten seksin jälkeen jos tosiaan haluaisi lähteä sille linjalle että mikä vaan ehdottelija kelpaa. Mutta haluaako joku väkinäistä hellyyttä ihmiseltä joka ei oikeasti ole siitä yhtä kiinnostunut kuin nainen itse, vaan tekee sitä 'pitääkseen naisen'?
"Tämä on yksi naisten lisäkriteereistä. Naiselle pitää tulla semmoinen tunne että mies saisi naisen kuin naisen mutta vain hän kelpaa miehelle jne."
Tässä ei mielestäni ole mitään pahaa. Miksi pariutua ylipäätään, jos kumpikin ei ole ihastunut toiseen? Ihastuneena luonnollisesti vain se yksi tietty ihminen 'kelpaa', vaikkei se tyyppi olisi oikeasti mitenkään muita ihmeellisempi. Eli ei tämä kriteeri ole niin mahdoton kuin miltä se ehkä kuulostaa.
Nämä ovat kyllä vain teorioita, en tiedä miten asiat oikeasti naisen näkökulmasta ovat. Mutta ymmärrän kyllä että miesten seksuaalisuus voi olla ärsyttävää, koska omasta näkökulmastani naisetkin näyttävät yliseksuaalisilta. - Mies1985
fgdfhgfhgf kirjoitti:
"Kuinka vaikeaa oikeasti voi olla saada hellyyttä jos saa seksiäkin?"
Kyllä seksiä on helppo saada. Kaveripanot, yhdenyönjutut jne ovat täysin mahdollisia. Seksiä jopa myydään. Hellyyttäkin voisi periaatteessa myydä, mutta siihen jos mihin tarvitaan ne aidot tunteet.
Hellyyttä on vaikea saada etenkin jos ei halua sellaista suhdetta, missä seksi ja hellyys voat kauppatavaroita. Siis että nainen suostuu antamaan seksiä jos mies suostuu antamaan hellyyttä. Itse olen kyllä poikkeus mutta kuvittelen että aika harva mies oikeasti haluaa hellyyttä sen itsensä takia, eikä vain siksi että se voi johtaa seksiin.
Kai naisen olisi helppo löytää hellyyttä sitten seksin jälkeen jos tosiaan haluaisi lähteä sille linjalle että mikä vaan ehdottelija kelpaa. Mutta haluaako joku väkinäistä hellyyttä ihmiseltä joka ei oikeasti ole siitä yhtä kiinnostunut kuin nainen itse, vaan tekee sitä 'pitääkseen naisen'?
"Tämä on yksi naisten lisäkriteereistä. Naiselle pitää tulla semmoinen tunne että mies saisi naisen kuin naisen mutta vain hän kelpaa miehelle jne."
Tässä ei mielestäni ole mitään pahaa. Miksi pariutua ylipäätään, jos kumpikin ei ole ihastunut toiseen? Ihastuneena luonnollisesti vain se yksi tietty ihminen 'kelpaa', vaikkei se tyyppi olisi oikeasti mitenkään muita ihmeellisempi. Eli ei tämä kriteeri ole niin mahdoton kuin miltä se ehkä kuulostaa.
Nämä ovat kyllä vain teorioita, en tiedä miten asiat oikeasti naisen näkökulmasta ovat. Mutta ymmärrän kyllä että miesten seksuaalisuus voi olla ärsyttävää, koska omasta näkökulmastani naisetkin näyttävät yliseksuaalisilta."Itse olen kyllä poikkeus mutta kuvittelen että aika harva mies oikeasti haluaa hellyyttä sen itsensä takia, eikä vain siksi että se voi johtaa seksiin."
Tuohan tarkoittaisi sitä että mies ja nainen koskettelisivat vain seksin aikana jos miehen tahto toteutuu. Seksi on vielä miehelle raskaampaa kuin naiselle,fysiologisesti. En todellakaan usko noin olevan.
-
Seksin ja hellyyden raja on kyllä häilyvä. Seksikin on periaatteessa hellyyttä.
Hellyyttä on kosketusten lisäksi myös sanat,eleet,teot jne. Luuletko oikeasti että normaalimiehelle ei tule hyvä mieli siitä että joku omasta mielestä viehättävä nainen hymyilee,kiehnää,kehuu jne. ?
Sen lisäksi miehellä kyllä tulee olla tieto siitä että nainen on kiinnostunut menemään myös pitemmälle,eikä se rajoitu miehiin. Naisille on yhtä suuri ellei suurempi loukkaus kuulla ettei nainen kelpaa seksiin.
"Tässä ei mielestäni ole mitään pahaa. Miksi pariutua ylipäätään, jos kumpikin ei ole ihastunut toiseen?"
Siinä on vain erilaiset ihastumisen määritelmät ja kehykset. Lopputulos olisi sama: saa parisuhteen.
- sinkkumies85
ja aivan samanlaista ollut. Miehenä ei tule vastauksia lainkaan, naisena sadoittain.
Sitten jotkut naiset jaksavat itkeä täällä, kun ei saa seuraa. Niinpä niin...- Duoda
Koittakaas vähän universaalimmin tota testiänne. Menkää vaikka miehenä homo-chattiin tai naisena lesbochattiin. Seura-aloitteita tulee siinä missä naiselle miehiltä heterochateissa. Tietty mikään ei takaa etteikö ne lesbochatitkin olisi täynnä miehiä naisiksi tekeytyneinä, mutta homoa tuskin harvempi haluaa teeskennellä.
Ilmeisesti heteromarkkinoilla vallitsee turhan iso ero sukupuolten kysynnässä, joka tällä hetkellä on naisten eduksi. Tai ne pinttyneet vanhoilliset "mies tekee aloitteen"-ajattelut pätee sielläkin.
Todellakin, jos minä miehenä olisin tottunut siihen että naisilta tulee aloitteita, en niitä takuulla itse jaksaisi tehdä. Näin se lienee naisilla, jotka tottuneet olemaan kuin karkkipussi kaupan hyllyllä, ottaja tulee aina takuuvarmasti. - kestämätön tilanne
Duoda kirjoitti:
Koittakaas vähän universaalimmin tota testiänne. Menkää vaikka miehenä homo-chattiin tai naisena lesbochattiin. Seura-aloitteita tulee siinä missä naiselle miehiltä heterochateissa. Tietty mikään ei takaa etteikö ne lesbochatitkin olisi täynnä miehiä naisiksi tekeytyneinä, mutta homoa tuskin harvempi haluaa teeskennellä.
Ilmeisesti heteromarkkinoilla vallitsee turhan iso ero sukupuolten kysynnässä, joka tällä hetkellä on naisten eduksi. Tai ne pinttyneet vanhoilliset "mies tekee aloitteen"-ajattelut pätee sielläkin.
Todellakin, jos minä miehenä olisin tottunut siihen että naisilta tulee aloitteita, en niitä takuulla itse jaksaisi tehdä. Näin se lienee naisilla, jotka tottuneet olemaan kuin karkkipussi kaupan hyllyllä, ottaja tulee aina takuuvarmasti.Mainitsemasi kysynnän vääristymä heteromarkkinoilla on tosiaan johtanut siihen ettei naisten tarvitse edes harkita omaa aktiivisuuttaan, kunhan istuu perseellään, on nätti ja komistuksille ystävällinen sekä nynnyille töykeä.
Tämän vuoksi miehet tulevat varovaisiksi naisten aloitteiden suhteen, koska kyseessä saattaa olla muille kelpaamaton, esim. äpärälleen elättääjää ja isähahmoa etsivät tapaus. No thanks.
- dasdsadddgcxvxc
Mitä sillä oikeasti on väliä. Kylpekööt naiset yltäkylläisyydessään ja nauttikoot siitä jos se tekee heidät onnelliseksi. Minä olen kotona ja juopottelen yksin. En tee naisille mitään aloitteita. Saavat olla rauhassa minulta. Vietän viikot töissä ja illat kavereiden kanssa harrastusten parissa. Viikonloput juopottelen huolettomana enkä lähde edes baariin lähestymään naisia. Elämä voi mennä myös näin. En oikeasti usko edes kelpaavani kellekkään joten parempi näin. Miksi teidän täytyy tuskailla noiden asioiden kanssa. Ottakaa vain rennosti ja unohtakaa naisen. Elämästä voi nauttia myös muulla tavalla.
- dassaddfgsdfvx c
Tuo viesti olisi voinut tulla aivan hyvin myös minun kirjoittamani. Minua helpottaa ainakin se ettei minun tarvitse olla parisuhteessa tällaisten pilalle hemmoteltujen ihmisten kanssa. Esim toisen miehen kanssa asuminen ja kaverillinen suhde vois olla paljon syvempi vaikkei siinä olisikaan mitään intiimiä. Muutenkin aika turhauttavaa olla suhteessa jossa nainen voi milloin tahansa jättää ja ottaa paremman ilman minkään laisia seurauksia. Se olisi jopa rasittavampaa kuin työ koska uuden löytäminen olisi vaikeampaa ja työssä oleminen kuitenkin saa sinusta paremman työntekijän siinä työsuhteessa joten olet jollakin tavalla jopa arvokas työnantajalle toisin kuin naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944