Muijani petti kaverini kanssa ja suhde kesti 2-3kk.No tämä tapahtui yli vuosi sitten.Mutta en ole vieläkään anteeksi antanut vaimolleni, vaikka yhdessä ollaan oltu 18vuotta.kertokaa miten tämän asian yli pääsee?Eli anteeksi voin antaa,mutta unohtaa en voi.Ja tämä hiertää liittoamme,koska tämä kaverini oli jokapäivä tekemisissä kanssani ja oli pokkaa heittää mm.sellainen asia(hän oli yrittäjä joita autoin). Vaimoni oli heillä konttoripäällikkönä,
niin hän nosti firman tililtä 5000e jonka maksoi suoraan vaimoni tilille josta hän itse sai 50% ja kun muijani nosti rahat niin hän antoi kaverilleni 2500e suoraan käteen ja kertoi "huulena" minulle ettei hän tajunnutkaan olevansa näin hyvä (sängyssä)!!Avovaimoni vaan hihitteli vieressä ja silloin en uskonut heillä olevan suhdetta.No tyhmä olin,mutta en jaksanut uskoa koko asiaa kunnes muijani tunnusti,koska häntä ei enää kiinnostanut koko äijä.No nyt hän on pommittanut viestein,että katuu koko asiaa ja käynyt pyytämässä anteeksi meidän ovella.No heillä on 3lasta ja en tiedä mitä teen,koska hänen muijansa on täysin tietämätön koko asiasta.
Ja mitä tulee anteeksi antamiseen,niin olimme toistemme kurkussa kiinni ja minulla oli puukko taskussa,mutta en käyttänyt sitä kuitenkaan,koska linnaan en halua lähteä mokoman asian vuoksi,vaikka varmaan aihetta olisi...
petetty
4
512
Vastaukset
- rvis
Kerro kuitenkin sen äijän muijalle. Niin minä tein enkä kadu yhtään. On silläkin oikeus tietää. Mun akka siis petti mua yhteisen tutun kanssa kauan...
- näin on
Jos se sun kaveris on joku hyvätuloinen, niin on sillä varaa maksaa elatusmaksutkin. Ei kun rehellisyytä peliin. Vaimolle tieto välittömösti. Hänellä on oikeus tietää millaisen saastan on vierelleen saanut.
- reality bites
Koska häiskällä on yritys, voit tehdä paljon hallaa esimerkiksi levittämällä netissä negatiivisia juttua kyseisestä firmasta. Valituksia huonosta palveluksesta yms.
"niin hän nosti firman tililtä 5000e jonka maksoi suoraan vaimoni tilille josta hän itse sai 50% ja kun muijani nosti rahat niin hän antoi kaverilleni 2500e suoraan käteen"
Tämä sinun kannattaa ilmiantaa verottajalle. Verottajan kun usustat äijän kimppuun niin siinäpä voi miettiä mitä tapahtuu ;)- nortel29
Niin tässähän se ongelma onkin,kun kaverini yritys meni konkurssiin,noin.11kk takaperin.
Ja ei jäänyt muuta kuin,muutama satatuhatta euroa
velkaa...Hehe en ole vahingoniloinen.......
Eli ei häneltä mitään saa,eikä joudu vastuuseen
käytännössä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261