Mitä

pyörii

tämän naisen mielessä?

Ensin taustatietoa. Tapasin muutama vuosi sitten eräässä oppilaitoksessa naisen joka kolahti jokaisella kuviteltavalla tavalla. On mukavaa persoonaa, iloista mieltä ja nättikin on. Itse ihastuin oitis, mutta varovaisena ihmisenä päätin että selvitän ensin sivilisäädyn ennen suurempia tunnustuksia. Kun on ihastunut niin käytös muuttuu, ja epäilen että henkilö on siitä jotain vihiä ehkä saanutkin.

Kävi klassisesti ja juuri kun olin ajatellut tiedustella sivilisäätyä ehkä kahvittelun merkeissä, paljastui erään toisen mutkan kautta että kyseinen henkilö seurustelee ilmeisesti ihan onnellisesti ja kihloistakin ovat jo puhuneet. Noh kun on tunteita ja muuta niin päätin että vähennän puhumiset ja yhteydenpidon ehdottomaan minimiin, mitä nyt koulussa on joskus pakko olla tekemisissä.

Kuitenkin pian päätökseni tehtyä ja kanssakäymistä vähennettyäni, olin huomaavinani että nyt olikin niin että tämä nainen näytti katselevan ja yritti hakea katsekontaktia. Silmäkulmasta huomasin katseen ja välillä tunsi ne silmät selässä, joskus tuntui tuijottavan ja hakevan katsetta ihan avoimesti vaikka sillä hetkellä emme mitään olisi puhuneet yms.

Aikaa kuluu ja asiat pysyy ennallaan. Sitten eräässä ryhmätyössä olen tekemisissä erään toisen naisen, varattu onnellisesti hänkin, kanssa. Työ edistyy ja ihan ok tullaan keskenään toimeen ja jutellaan koulujutuista sekä muistakin asioista ihan kaveritasolla.

Huomaan että useamman kerran kun olen ollut paikalla, on tuo ihastus kertonut, ihan kuuluvaan ääneen kaverilleen, kuinka samanlaisia hän ja tämä toinen nainen(ryhmätyötä tehnyt) ovat. Olen myös havainnut että katseita on suuntaani edelleen kohdistettu ja katsekontaktiakin haettu.

Vaikka kiellän itselle olevani edelleen ihastunut, tiedän ettei se pidä paikkaansa vaan että tunteita edelleen on ihastukseni seurustelusta ja omasta välttely-yrityksestä huolimatta. En siis ole kertonut tai millään selvällä tavalla ilmaissut ihastukselle sitä mitä tunnen, johtuen juurikin siitä syystä että tämä on selvästi varattu.

Koska ihastuminen on verrattavissa mielenhäiriöön niin kiinnostaisi saada jotain kommenttia ja objektiivista näkemystä naisilta siitä mitä tässä teidän mielestänne on menossa? Onko ihastuksella tunteita minua kohtaan, vai onko se vain omaa toiveajatteluani?

Oma moraali estää sen että varatun kanssa alkaisin tai yrittäisin yhtään mitään. En ehdottele, en vilkuile saati vihjaile. Vedän täysin neutraalilla linjalla(tai ainakin parhaani mukaan niin yritän), ja pysyn erossa niin paljon kuin on sosiaalisesti mahdollista. Osallisilla on ikää 20-25v välimaastossa.

Miten te tulkitsisitte kyseistä tilannetta? En viitsinyt pistää tuonne ihastuminen yms. palstoille koska siellä vastaukset on luokkaa "oih niin mäkin sua, en oo onnellinen" yms. Jos täältä saisi jotain oikeaa tulkintaa ja tilannearviota missä teidän mielestänne mennään.

3

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enpä tiedä.

Eräs nainen samassa ikäluokassa on käyttäytynyt todella omituisesti seurassani. Hän aloitti koko homman eli olin just neutraalisti enkä siis käsittääkseni esittänyt edes ihastunutta (kun sellaista ei ollut). Toki kiinnostuin että mitä hän oikein meinaa. Sitten sain selville että hän ei varmaan ole ainakaan kiinnostunut kun on varattu. Kuvittelin että jaa ehkä tässä on joku asia jota en ole tajunnut mutta sama vain jatkuu.

Oon vielä aina kuvitellut että tajuan naisten käytöstä yms. mutta joskus tuntuu että aina nousee uusia omituisia juttuja joistakin naisista esille. Ehkä se liittyy tuohon nuoreen ikään?

Musta tuntuu että tuo sinun tapauksessa tuo naikkonen ehkä ei ole ihastunut sinuun mutta huomasi kai että katselit sitä joskus (vaistosi) ja nyt leikittelee ajatuksella. Siitä ei sen enempää seuraa kunhan virkistää päiväänsä. Mun tapauksessa hän kai kuvitteli että olen ihastunut siihen ja sen vuoksi käyttäytyy hassusti kun ei pidä minusta.

Sinuna en välittäisi ja yrittäisin olla erillään niin unohdat ihastumisen.

• kyllä

kuulostaa ihan loogiselta selitykseltä. Ehkä omassa tapausessa roolit on juuri päin vastoin kuin sinun tarinassasi. Eipä tässä onneksi tarvitse enää pitkään olla tekemisissä, kun kesän jälkeen lähden muualle.

On vaan äärimmäisen ärsyttävä tilanne, niin kauan kun se sattuu vielä kestämään. Loppujen lopuksi liikoja taisin ajatella ja toivoa, vaikka faktat puhuivat aika paljon vastaan. Ehkä se on aidosti vaan ihmetellyt minun muuttunutta käytöstä ilman sen syvempää tarkoitusta.

Kiitti kommentista. Ihastuneena on niin helvetin hankala olla objektiivinen.

• ............

No empä osaa sanoa. Puolivälissä olisin voinut veikata, että josko haki katsekontaktia siksi, että olisi ihmeissään kun olet jättänyt yhtäkkiä kanssakäymisen minimiin ja hakee katseilla siis tilaisuutta puhua ilman muita taka-ajatuksia.

Toisaalta sä voit antaa vähän suuremman painoarvon tolle "ollaan samanlaisia"-tokaisulle, mutta ehkä toisaalta et. Jokatapauksessa tosiaan tyttö varattu ja ainoastaan hän tietää mitä pään sisällä velloo.

Sun vaihtoehdot ja seuraukset on joko:
      1) Jätät tytön eleet huomiotta
      -Tyttö antaa jutun jäädä ajan saatossa ja jatkaa parisuhteessaan, sä olet tässä vaiheessa jo varmaan löytänyt uuden ihastuksen.
      -Tyttö huomaa ettei ole tyytyväinen parisuhteessa, jättää poikaystävänsä. Sitten teille joko ei synny tai syntyy jotain ja silloin kaikki ok.

2) Annat tytön eleille painoarvoa ja lähennyt asiassa:
      -Tyttö saa tyydytyksensä huomiostasi ja jatkaa "onnellista parisuhdettaan"
      -Tyttö alkaa vehtaamaan sun kanssa -> Draamaa. Pahimmassa tilanteessa tyttö tunnustaa/jäätte kiinni ja lisää kolmiodraamaa, joka on tosi rasittavaa.
      -Tyttö jättää äijän ja siirtyy suoraan suhun. Tämä on hankalampi tapa päätyä parisuhteeseen, jossa joku jää ehkä kantamaan kaunaa, tyttö voi jälkikäteen tulla katumapäälle kun ei ole rauhassa itse päättänyt edeltävää suhdetta jne jne. Sulla voi kehittyä myös luottamuspula tytön suhteen.

Eli mitä mä noita punnitsin, niin jokatapauksessa sulle paras vaihtoehto ykkönen ja antaa tytön jäädä pohtimaan päänsisäsia ajatuksiaan. Jos ne suhun liittyy oleellisesti, niin kyllä se aikanaan ne sulle suoremmin ilmasee.

Eli mitä vähemmän pohdin noita tytön aatteita, niin sitä helpommalla pääset pois "mielenhäiriöstä" ja vieläpä puhtain paperein! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3639
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      43
      3546
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2811
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2546
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1469
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe