Otin tatuoinnin noin kaksi viikoa sitten. Siitä ei ole niinkään levinnyt vaan sen ympärillä on haaleita mustia läikkiä. Onko tämä normaalia? Ei näytä siltä, että värit olisivat ihon alla levinneet ja ääriviivat ovat siistit. Lähteekö väri kulumalla? Koska tähän mennessä mustat läikät eivät ole yhtään haalistuneet.. Hoidin tatuointia hyvin.
tauoinnin väri levinnyt
13
5586
Vastaukset
- ._.
mene näyttämään kuvaa tatuoijallesi, hän osaa sanoa onko väri levinnyt vai korjaantuuko se ajan myötä.
- ooooooooooo
Minulla on tosiaan väri levinnyt ihon alla tatuoinnista. Onko kenelläkään kokemusta tällaisesta? Tatuoijani neuvói minua odottamaan jonkusen vuotta, jos se lähtisi pois. Toinen vaihtoehto olisi laittaa jotain varjostusta tatuointiin ja peittää ne jäljet. Mutta kyseessä on tribaali, joten en haluaisi varjostusta. Lähteekö se väri ympäriltä tosiaan pois ja meneekö siihen vuosia?
- piirustaja Maarit
parissa viikossa jo alkaa näkemään koko lopputuloksen, toisten kuva on 'valmis' jo parissa päivässä, toisten kuukauden kuluttua. Jos väri on lähtenyt 'liikkeelle' jostain syystä ihon alla (en äkkiseltään keksi miten...mutta ih.miskeho on monelta osin arvoitus) niin oma arvaukseni on että väri pysyy kun se kerta on sinne eksynyt... Kuvaa näkemättä paha sanoa mitään. Kuinka syvällä ylimääräinen on vai oliko iho kovin kuiva muuten, silloin iho huokoisena elimenä on saattanut imaista mustetta pyyhittäessä kuvan tekovaiheessa ja pyyhkiähän täytyy... Jos näin on käynyt, ylimääräinen väri häipyy ajan kuluessa vaikkakaan ei ehkä niin nopsasti kuin toivoisit. En lähtisi korjailemaan vielä mitenkään vaan antaisin tehohoitoa ympäröivälle iholle. Mutta paha sanoa mitään noitakonstia kun ei ole kuvaa nähnyt. (Jos tämän aiheen mukana oli kuva,en näe sitä koska kännykällä nakutan..) mutta: asioilla on tapana järjestyä - ennemmin tai myöhemmin... Tsemppiä!
- Gassou Kone
Värin leviäminen ei ole mitään verrattuna hepatiitin ja HIV:n leviämiseen. Molemmat veritaudit leviävät todistetusti sterilointikelvottomien tatuointikoneiden välityksellä.
Silloin ei edes hyvä hoito auta!
Kuolo siihen vasta auttaa...- Gassou Kone
Sori kaikki, jäi mömmöt ottamatta en saa unta ja äiti ei tule viereeni, on paha olo.
- Gassou Kone
Gassou Kone kirjoitti:
Sori kaikki, jäi mömmöt ottamatta en saa unta ja äiti ei tule viereeni, on paha olo.
Mitä yhteistä on tatuoidulla feikkaajalla ja strutsilla?
Molemmat piilottavat päänsä koloon, luullen ongelman(sa) häviävän sillä... - Gassou Kone
Gassou Kone kirjoitti:
Mitä yhteistä on tatuoidulla feikkaajalla ja strutsilla?
Molemmat piilottavat päänsä koloon, luullen ongelman(sa) häviävän sillä...Minä rakastan tatskoja ja vituttaa kun ei äiti anna lupaa ottaa tatskaa. Mutta koitan päästä siitä yli jollakin keinolla.
- Gassou Kone
Gassou Kone kirjoitti:
Minä rakastan tatskoja ja vituttaa kun ei äiti anna lupaa ottaa tatskaa. Mutta koitan päästä siitä yli jollakin keinolla.
Vai siitäkö se kenkä (tai paremminkin vanne) puristi:
Voit aloittaa yli pääsemisen vaikka sillä, että kehittelet oman nimimerkin jos kirjoitustaitosi/mielikuvituksesi siihen antaa myöden.
Jos ei, niin puolestani voit jatkaa valitsemallasi harhatielläkin. En minä toisen ääliömäisyydestä suutu, ole rauhassa. - Gassou Kone
Gassou Kone kirjoitti:
Minä rakastan tatskoja ja vituttaa kun ei äiti anna lupaa ottaa tatskaa. Mutta koitan päästä siitä yli jollakin keinolla.
" äiti anna lupaa ottaa tatskaa"
-Äitisi on järkevä ja kykenee ennakoimaan vaarallisten veritautien syntymekanismia. Siinä suhteessa on omena lennähtänyt kovin kauaksi puusta.
Lienetkö edes äitisi lapsi? Ettet vaan olisi löytölapsi? - Gassou Kone
Gassou Kone kirjoitti:
" äiti anna lupaa ottaa tatskaa"
-Äitisi on järkevä ja kykenee ennakoimaan vaarallisten veritautien syntymekanismia. Siinä suhteessa on omena lennähtänyt kovin kauaksi puusta.
Lienetkö edes äitisi lapsi? Ettet vaan olisi löytölapsi?En ole löytölapsi, mutta minulla on paha oidipuskompleksi.
- ..............
Gassou Kone kirjoitti:
En ole löytölapsi, mutta minulla on paha oidipuskompleksi.
Mä haluun samaa mitä toi edellinen on ottanut, sillä näyttää olevan kivaa.
- Gassou Kone
.............. kirjoitti:
Mä haluun samaa mitä toi edellinen on ottanut, sillä näyttää olevan kivaa.
Kivaa voi hyvinkin olla - kun pää rupeaa tämän esimerkin tavoin - lahoamaan sisältäpäin : sitä ei itse ymmärrä.
Vanhempien vikahan se tietty on, jos ei lastaan saa hoitoon. Tässä nimenomaisessa tapauksessa on varmaan kuppakin runnellut kokonaan harmaan aivosolukon.
Varo siis tatuointikoneita: niitä ei voi steriloida hyväksyttävästi!
Vakavat taudit saattavat tarttua. Siitä on tämäkin feikkaaja pahanlainen esimerkki.
- Bruising
Oletko ap, mitään apua tähän ongelmaasi saanut, olisi mielenkiintoista kuulla?
Jos kyseessä on ns. blowout, missä levinnyt väri käytännössä on? Jossain soluissa vai miten? Ja tosiaan onko se siellä yhtä pysyvästi kuin tatuoidussa kuvassa?
Onko kenenkään blowout haalistunut itsekseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715