teko jonka olet hetken mielijohteesta tehnyt kun olet suuttunut johonkin ihmiseen?
Kaveri (nainen) kertoi että oli ollut jonkun arkkitehdin luona yötä ja kun se heräs aamulla ja mies ei ollut paikalla eikä jättänyt viestiä niin tää mun kaveri oli kuulemma repinyt sen piirrustukset pitkin asuntoa... No joo, tää mun kaveri on kokenut paljon pettymyksiä miesrintamalla joten ... En mä hyväksy sen käytöstä mutta toi oli aika paha...
Mikä on pahin/naurettavin/typerin
12
886
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
ilkeästi tehty. En löydä oikein edes niin pahaa sanaa tolle teolle, joka mun mielestä pystyisi kuvaamaan sitä.
Naurettavat ja typerät jutut unohtuu sitä mukaa, kun niitä teen. Pahimmat teot taas on sellaisia, joista olen joutunut maksamaan, joskus kovankin hinnan. Ei rahassa, vaan henkisesti. - arkkitehdiltä
löytyy kyllä ne tärkeät kuvat koneen kovalevyltä ja varmuuskopiot joltain toiselta massamuistilta vielä lisäksi.
En ole impulsiivinen enkä vittumainen ihminen. Ehkä kakarana tuli jotain typeryyksiä tehtyä. - oona.
Toi oli aika TOSIpaha...mitäs jos se kundi oli vaan lähikaupassa/kiskalla hakemassa maitoa tai lisää kortsuja...?;)
Poor guy... - cat_on_fire
Poikaystävä jäi kiinni pettämisestä, niin kun se oli nukkumassa otin sukan ja pistin sinne kännykän, humautin sillä sukalla ja sen jälkeen kippasin sen päälle ämpärillä kuumaa vettä.
Olisko toi pahempi;)?- zisel
Toi OLI paha!!! :D
Tosta suuttuis jo extreme-duudsonitkin XD
Mä tein kerran suunnitelmat että laitoin sukan sisään kovan saippuapalan (joo, katoin joskus aiemmin Full Metal Jacket- leffan). Mä menin niin paniikkiin kun mies tuli kotiin etten osannut enää toimia ja se löysi sen perkele vessasta. - oona.
Se oli ilmeisesti sen POIKAYSTÄVÄN kännykkä...?;)
- rusalkaa
Tuli mieleen: kun ukko viä saapasteli tarkistamassa mun asunnossa, mitä sillä kamaa oli siellä...varmaan jotain unohtu. Se oli jo saanut jotain ylimäärästäkin multa. Keksi sitten, että jääkaapissahan on sen yskänlääkepullo!!! Meinasi unohtua. Sieppasin sen pullon ja heitin verannalta avolava-muuttokuormaan. Se osui ohjaamon johonkin tukirakenteeseen ja hajosi tuhannen tuusan nuuskaksi koko muuttokuorman päälle. Taisi tulla selväksi, että oli aika ukon häipyä.
miten minkäki määrittelee mutta tuon ainasen väkivallan lisäksi sillonen "kaveri" teki paskamaiset joten otin ja menin iskemään sen miehen.
- kusin kun kusetti
olin lähtenyt ihan ok näköisen naisen matkaan ja
päätynyt sänkyyn ja noin. aamulla tämä nainen
kertoi olevansa naimisissa ja sanoi että mun
pitää häipyä ennen kuin sen mies tulee.
akka painui suihkuun sanoen ettei halua nähdä mua
kun tulee sieltä. minuun iski piru ja kusin
aika pitkät aamukuset pitkin akan meikkipöytää.
siinä valui lattialle aika iloinen värisekoitus
kusen mukana. häivyin mutta myönnän että olisin
halunnut nähdä sen akan ilmmeen kun tuli suihkusta.
enkä tunne teostani mitään syyllisyyttä, itse se
valehteli illalla olevansa vapaa.eipä sitä tarvi poteakkaan mitään syyllisyyttä tuommosesta että ihan oikein teit. pitääpä varsin kehitellä joku vastaava juttu omalle kohdalle jos joskus sattuu hmmm..
Mitä nyt tulee jotain konflikteja mieleen, niin kyllä ne parhaat tuolta alle 18-19-vuoden iästä, kun oli aika räjähtävä temperamentti.
Yks todellinen huippu oli tuolta lapsuudesta, kun vetelin jääkiekkomailalla lasit paskaks.
Aikuistuttua en ole kyllä paljoa mitään riehunut...
Yksi semmonen typerä temppu, mikä on tullut tehtyä jos joitakin kertoja, on vauhdin opettaminen muille autoilijoille.- min.
ihan hulluakka. Se mies oli varmaan lähteny töihin,tai vastaavaa. Ja olis voinu laittaa ämmälle syytteet.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724164Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963587Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363309- 512830
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182309- 402248
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222042- 201554
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami121500Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321486