Minkä verran te muut, naiset varsinkin yleensä saatte vastauksia deitti-ilmoituksiinne (etenkin suomi24:ssä)?
Miehet kuvittelevat, että naisten postilaatikot suorastaan pursuavat postia, mutta itselläni näin ei ainakaan ole. Siitäkään huolimatta, että minulla on kuvallinen profiili ja olen monien mielestä kauniskin. En hymyile kuvassa, vaikken kyllä murjotakaan, vaan naamani on ns. peruslukemilla. Lieneekö tämä sitten vaikuttaneen asiaan.
Ei sinänsä, että postilaatikon postia pursuta tarvitsisikaan, mutta ihan yleisellä tasolla haluan kysyä, että moniko "uusi" mies teihin muihin naisiin ottaa yhteyttä esim. viikon aikana? Etenkin kiinnostaa asiallisten vastausten määrä asiallisiin profiileihin. Itselleni asiattomia yhteydenottoja on ainakin toistaiseksi tullut yllättävän vähän (onneksi vähän!), ehkä 2/viikko tms.
Paljonko vastauksia
26
3796
Vastaukset
- vähän tulee
vastauksia, vaikka olen vapaa, lapseton ja akateeminen nainen. Ei kuvaa, normaalivartaloinen.
Viikossa 0-1 vistiä, ja nekin usein aivan liian vanhoilta miehiltä.- Akateemisuus
Se tietysti on "ihan kiva" jos olet vapaa....
- Tule..
Eipä postia juurikaan tule.
Sitten jos tulee ja vastaa, niin joku ei kirjoita edes takas ja sitten osalla jää 2 viestiin.
Sitten näitä keille itse kirjoittaa, niin eivät vastaa, vaikka kriteerin sopii ja asiallista viestiä laittaa!! - arskatt
koska en ole aina yhtä hymyä oleva mies, niin todennäköisesti ottaisin yhteyttä juuri sun, hieman totisempaan profiiliin.
- profiilia juuri nyt,
mutta aiemmin viestejä tuli oikeasti niin, etten mitekään ehtinyt kaikille omaa persoonallista vastausta kirjoittaa. Niitä tuntui tipahtelevan koko ajan. Kun yhdelle kirjoitin kunnollista viestiä, niin sinä aikana tuli aina joku uusi yhteydenotto, johon olisi sitten taas pitänyt paneutua... Minulla oli kuitenkin selvästi rajallinen se aika, jonka verkossa roikkumiseen pystyin käyttämään.
Se valinta kenelle kirjoittaa, kenet tapaa, oli minusta suorastaan ahdistavaa, kun ihan oikeasti ei voi tietää onko se kiinnostavalta vaikuttava tyyppi ollenkaan sellainen, jonka kanssa oikeasti livenä synkkaa vai ei. Lopputulema: useimmiten ei ollut. Mutta jonkun kanssa kuitenkin lähti homma toimimaan. Joku oli lyhyemmän aikaa kuvioissa, eräs tietty paljon pidempään... :)- ..........
Mulla sama juttu. En mitenkään voi vastata kaikille viestejä laittaville miehille kun en jatkuvasti koneella viitsi olla.. Profiilini on kuvaton, ei mitään jaarittelua vaan lyhyesti ja ytimekkäästi kerron mitä olen ja mitä haluan. Ja yhteydenotoista ei ole ollut pulaa. Ja kaikki ovat olleet asiallisia.
- aikuinen nainen
Profiili ollut nyt muutaman kuukauden ja eipä niitä viestejä ole montaa tullut. Kaikki olleet asiallisia ja nyt on tapaamisesta sovittu yhden kanssa. Itse olen laittanut muutaman aloituksen, mutta en ole vastauksia saanut.
- suurimman osan
aloituksista olen itse laittanut; niistäkänä ei läheskään kaikki miehet vastaa.
Olen tainnut käydä keväästä alkaen 3-4:llä treffeillä; yhden kerran. Mikään ei ole lähtenyt edistymään.
Muutama on häipynyt bittiavaruuteen kuvani saatuaaan. ;-))
Suoria seksiehdotuksiakin on tullut muutama.
Muutama täysin ulkupuolelta hakuni [eli joku "kakara" tai ihan eläkeläispappa, mutta "erittäin hyvin säilynyt" (!!!) ]. - wanha teini
Aikoinaan kun olin vielä Suomi24:ssä, sain n. 10 mieheltä viestiä viikossa kahden kuukauden ajan.
Viestini oli persoonallinen ja kuvassa veikeä ilme.- nainen 40 vuotta
Kuvalliseen ilmoitukseen jonka laadin syyskuussa 2008 tuli alle kahdessa viikossa 580 viestiä.
Aika ei kertakaikkiaan riittänyt vastata kaikille.
Ilmoituksessa oli myös sähköpostiosoitteeni jonne tuli kuvallisia viestejä 22 sivua, jokaiselle sivulle mahtui muistaakseni 20 tai 25 viestiä.
Tällä erää tilanne se, että ei ole profiilia treffeissä, enkä sitä enää sinne tule laittamaan.
Viestitulva ei ollut suinkaan pettymys.. :)
Mutta aikani ei yksinkertaisesti riitä mitenkään viestittelemään kaikkien kanssa. - nainen 40 vuotta
nainen 40 vuotta kirjoitti:
Kuvalliseen ilmoitukseen jonka laadin syyskuussa 2008 tuli alle kahdessa viikossa 580 viestiä.
Aika ei kertakaikkiaan riittänyt vastata kaikille.
Ilmoituksessa oli myös sähköpostiosoitteeni jonne tuli kuvallisia viestejä 22 sivua, jokaiselle sivulle mahtui muistaakseni 20 tai 25 viestiä.
Tällä erää tilanne se, että ei ole profiilia treffeissä, enkä sitä enää sinne tule laittamaan.
Viestitulva ei ollut suinkaan pettymys.. :)
Mutta aikani ei yksinkertaisesti riitä mitenkään viestittelemään kaikkien kanssa.Asiattomia viestejä ei tullut. Mut sellaisia "moimitäkuuluu" tuli paljon.
Hienoja kirjeitä tuli kymmeniä, joissa kuvailtiin yksityiskohtaisesti omaa luonnetta ja elämää. Tavoitteita ja toiveita elämältä.
Kyllä suomalainen mies osaa kertoa tunteistaan ja toiveistaan, kun niin haluaa. - sait niin
nainen 40 vuotta kirjoitti:
Asiattomia viestejä ei tullut. Mut sellaisia "moimitäkuuluu" tuli paljon.
Hienoja kirjeitä tuli kymmeniä, joissa kuvailtiin yksityiskohtaisesti omaa luonnetta ja elämää. Tavoitteita ja toiveita elämältä.
Kyllä suomalainen mies osaa kertoa tunteistaan ja toiveistaan, kun niin haluaa.paljon viestejä?
Olen samanikäinen (40v)nainen, ja profiilissani ei ole mitään vikaa kuulemma.
Jostakin syystä saan viestejä vain vanhoilta papoilta, 50v - 59v.
Seuraa haen ikähaarukalla 35-45v.
En todellakaan halua miestä, joka on lähempänä isäni ikää kuin omaani. Olipa sivullani vieraillut juuri isäni ikäinen mies!!!
- profiilia
ihan testausta varten, toinen oli ns. huumorilla tehty, mutta kuitenkin todellinen ja kerroin että haen tosissani elämänkumppania. Vastauksia noin 10 mieheltä, kun laitoin tositarkoituspaketin kokeeksi 2vko:si sain vielä 7 mieheltä vastaukset... nämä vastaukset siis 1kk aikana
Toinen oli sellainen pikkuisen kaksimielinen, ja seuranhakukin oli aika vapaamielistä, vastauksia tuli ekana päivänä jo 20 ja kuukauden aikana varmaan vastauksia ehti tulla 250 kappaletta :) - mieskommentti
Miten ihmeessä olette pystyneet tekeytymään niin luotaantyöntäviksi ettei kukaan vastaa.
Joskua laitoin ilmon, ihmettelin kun kukaan ei vastaa.
Laitoin saman ilmon naisena, ensimmäisenä päivänä tuli 50 vastausta. Laatu hyvä, noin kymmenen tohtoria, dippainssiä tai maisteria.
Ilmoitus oli erittäin asiallinen, etsittiin pitempiaikaista seuraa. - Toki
Riippuu toki asuinpaikastakin.
Eteläsuomessa varmaan saa enempi vastauksia, koska enempi asukkaita..!!- aikuinen nainen
Asuinpaikka varmaan ratkaisee aika paljon sillä tuntuu, ettei nämä syrjäseudun ihmiset ole kovin aktiivisia. Ja onhan täällä väestömääräkin paljon vähäisempi kuin Etelä-Suomessa. Myös välimatkat täällä pitkiä ja varsinkin miehet eivät halua mitään etäsuhteita.
- vaihtelevasti
Suomi24:ssä kuvattomaan asialliseen profiiliin tulee hyvin vähän vastauksia.Laitoin kuvan ja kaikenmaailman kommentteja kyllä tuli mutta vain pari asiallista yhteydenottoa miehiltä.Kurkkijoita on sitten siitäkin edestä.
Nyt menin E-kontakti.fi palstalle.Siellä vaikuttaa vilkkaammalta ja aloitekykyisemmältä porukka? Olen saanut useita treffi-ehdotuksia.Sivut ovat maksullisia joten turhanpäiväiset uteliaat puuttuvat. Itselläni oli viime vuonna noin 2 kuukauden ajan kuvallinen deittiprofiili usealla palstalla (Suomi24, city...) ja vastauksia tuli pitkälti toistasataa kaiken kaikkiaan...
Et eipä kai se ole kuin itsestä kiinni, et saako niitä vastauksia vai ei.. ;)- juuri niin
"Itselläni oli viime vuonna noin 2 kuukauden ajan kuvallinen deittiprofiili usealla palstalla (Suomi24, city...) ja vastauksia tuli pitkälti toistasataa kaiken kaikkiaan...
Et eipä kai se ole kuin itsestä kiinni, et saako niitä vastauksia vai ei.. ;) "
Tarkennetaan hieman:
Eipä kai se ole kuin naamasta kiinni, et saako niitä vastauksia vai ei
;) juuri niin kirjoitti:
"Itselläni oli viime vuonna noin 2 kuukauden ajan kuvallinen deittiprofiili usealla palstalla (Suomi24, city...) ja vastauksia tuli pitkälti toistasataa kaiken kaikkiaan...
Et eipä kai se ole kuin itsestä kiinni, et saako niitä vastauksia vai ei.. ;) "
Tarkennetaan hieman:
Eipä kai se ole kuin naamasta kiinni, et saako niitä vastauksia vai ei
;)Mut eipä se paljoa mitään paina, vaik olis mimmonen Brad Pitt jos ei osaa ilmaista itseään eikä ole kykenevä kommunikoimaan!
On mielestäni aivan turha itkeä, sukupuoleen katsomatta, ettei saa deittivastauksia jos EI EDES VAIVAUDU PISTÄMÄÄN KUVAANSA ILMOITUKSEEN!
Aika harva meistä ostaa sikaa säkissä! ;)
En minä ainakaan...- aikuinen nainen
TheOne kirjoitti:
Mut eipä se paljoa mitään paina, vaik olis mimmonen Brad Pitt jos ei osaa ilmaista itseään eikä ole kykenevä kommunikoimaan!
On mielestäni aivan turha itkeä, sukupuoleen katsomatta, ettei saa deittivastauksia jos EI EDES VAIVAUDU PISTÄMÄÄN KUVAANSA ILMOITUKSEEN!
Aika harva meistä ostaa sikaa säkissä! ;)
En minä ainakaan...Minulla itselläni on kuvaton profiili ja kaikki miehet joiden kanssa olen kirjoittanut on olleet liikkeellä kuvattomalla profiililla. Kuvat on vaihdettu jossain vaiheessa ja on tavattukin. Pettyä ei ole tarvinnut kertaakaan vaikka mitään pysyvää suhdetta ei ole syntynytkään kenenkään kanssa.
Profiilista pystyy lukemaan paljon vaikka siinä olisi vähän tekstiä ja kuva puuttuisi. Kaikki eivät osaa kirjoittaa mutta oikeassa elämässä ovat hyviä keskustelijoita. Kyllä minä jatkossakin näitä kuvattomia selailen "sillä silmällä" jos vain sattuu olemaan sopivan (lyhyen) välimatkan päässä. Harmi vain, että aika vähissä ovat täällä sopivan ikäiset miehet. aikuinen nainen kirjoitti:
Minulla itselläni on kuvaton profiili ja kaikki miehet joiden kanssa olen kirjoittanut on olleet liikkeellä kuvattomalla profiililla. Kuvat on vaihdettu jossain vaiheessa ja on tavattukin. Pettyä ei ole tarvinnut kertaakaan vaikka mitään pysyvää suhdetta ei ole syntynytkään kenenkään kanssa.
Profiilista pystyy lukemaan paljon vaikka siinä olisi vähän tekstiä ja kuva puuttuisi. Kaikki eivät osaa kirjoittaa mutta oikeassa elämässä ovat hyviä keskustelijoita. Kyllä minä jatkossakin näitä kuvattomia selailen "sillä silmällä" jos vain sattuu olemaan sopivan (lyhyen) välimatkan päässä. Harmi vain, että aika vähissä ovat täällä sopivan ikäiset miehet.Fakta tosin lienee, et parhaimman vasteen ilmoitukselleen saa kun pistää kuvan mukaan.
Tietty tekstikin pitää olla kunnossa...
En ainakaan itse innostu, vaikka olis kuinka hyvä keskustelija tai muuten mukava nainen, mut jos ulkonäkö muistuttaa Jope Ruonansuuta ni kiitos ei! X)
- -Nti-
Mulla on kuvaton profiili, mutta olen osannut näemmä jättää sen tekstini sen verran mielenkiintoiseksi että yhteydenottoja kyllä tulee vähän liikaakin. Ja olen huomannut että alkuviikon päivät on yleensä vielä niitä vilkkaimpia, toisin kun voisi kuvitella. Tuo on aika pitkälle kiinni siitä miten kirjoitat, ja miten mielenkiintoisesti jätät lukijalle itsesi mieleen, oli se naamakuva siellä sitten tai ei. Mä en halua taas omaa kuvaani pitää kaikkien nähtävillä, vaan lähettää ne henkilökohtaisesti sille joka mielestäni sen "ansaitsee". Mun mielestä siinäkin on sellainen ero että tuntuu henkilökohtaisemmalta vastaanottajalle saada meilinä kuvat, kuin se että voi klikata suoraan kuvan esiin ja poistua paikalta jos ei kiinnosta. Mulle tulee postia suurinpiirtein (nyt neljän viikon ajalta laskettuna mitä täällä olen ollut) 15-20 viikossa ja heistä karkeasti puolet on niitä kriteereissäni olevia. Loput on sarjaviestittelijöitä tai muita outoja ja ohitettavia.
- periferian mies
Kuvallinen on ollut nyt kaksi ja puoli kuukautta.
En ole saanut keneltäkään naiselta vastausta, kenelle olen lähettänyt viestejä ja niitä on runsaat 5 kpl. Niinpä olen siirtynyt passiiviseksi noissa yhteydenotoissa. Teen haun haluamillani hakukriteereillä omaan ja naapurimaakuntiin ja käyn klikkailemassa mielenkiintoisten naisten profiileja. Tämä on tuottanut parin viikon aikana kaksi yhteydenottoa minuun. Mukavaa viestittelyä ja toisen kanssa on sovittu jo treffitkin. Huono puoli tuossa on että naiset asuvat kauempana.
Profiilissani olen laittanut kyllä itseni koko lailla likoon. Ilmeisesti kuvakin on onnistunut:-).
Niin, ja sitten olen saanut noista klikkailuista myös neljä torjuntaa tämän parin viikon aikana. Tämä on vähän mysteeri, kun en ole edes lähettänyt viestiä...- selvisi
että jotkut käyttää torjuntoja, tyhjentämään vierailijoiden listaa... joka musta oli ihan omituista... mutta kukin tyylillään
- periferian mies
selvisi kirjoitti:
että jotkut käyttää torjuntoja, tyhjentämään vierailijoiden listaa... joka musta oli ihan omituista... mutta kukin tyylillään
Niin, onko se sitten näin, että jos tulee torjutuksi, ei nimi näy edes viimeisten vierailijoiden kohdalla? Olen ollut siinä luulossa, että torjujaan ei pysty ottamaan yhteyttä. Tietääkö joku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713