Huvittava

kirjoittaja

henkilö tuo nimmari "fyogtuyphjio¨pok
åpl¨åöhbjnmkipolphbnijmko,lpbunhijmpokhbnjmvbiunomp".

Saa aina nauraa kun hän möläyttää jotain 8)

11

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh?

Ihan kuin voisi jotakin selvää viestistäsi saada. Yritätkö vihamielisesti viittailla ja vihjailla johonkuhun tiettyyn, vaiko mistä tuossa on kyse? Ilmeisesti puskakirjoittajaan kuitenkin vihjailet, koska tuskin kenelläkään rekisteröidyllä tuonlaista nimimerkkiä olisi, kuin mitä kuvasit?

Ovatko huvisi kenties hieman halvat, vai suostutko selventämään tietämättömällekin, että mistä sinä oikein kirjoitat?:)

• ap.

kyse oli vitsistä, sillä kukaan puska ei vaivautuisi kirjoittamaan tuollaista nimimerkkiä...

• koskaan
        ap. kirjoitti:

kyse oli vitsistä, sillä kukaan puska ei vaivautuisi kirjoittamaan tuollaista nimimerkkiä...

tiedä.

• höh?
        ap. kirjoitti:

Näyttäis näemmä, että allekirjoittaneella sitten meni viestin pointti hieman ooohiiii(?). Anteeksi. En juuri nyt ole ihan parhaimmillani.;)

(En kuitenkaan niin tyhmä, kuin viestistäni sulle ehkä luultavasti saattaisi näyttää.)

Miksi olet ärtynyt, vai ovatko tunnelmasi edes sellaiset?:)

• höh?
        koskaan kirjoitti:

tiedä.

Tao nyt kuitenkin ainakin kaaliisi se, että nimimerkillä e.W-kirjoittaneita on ollut monia kirjoittajia. Minä ainakin omasta mielestäni kys. nimmaria ensimmäisenä tällä palstalla käytin (juuri tuossa kyseisessä kirjoitusasussa), muut feikkaajani jne. kirjoittajat riistivät sen käytön minulta. Jatkuvasti roikkuivat häiritsemässä mua keskusteluketjuissa ja kirjoittivat täysin vastakkaisia näkemyksiä samalla nimimerkillä, kuin miten itse ajattelen asioista. Joku myös kys. nimimerkin käsittääkseni jokin aika sitten rekisteröi(?). En minä. Minulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä.

En nyt vain jotenkin välittäis, että e.W:sta mystisesti puhuttais mun kirjoitusteni yhteydessä. En ainakaan itse ole enää aikoihin, aikoihin(!!) kyseistä nimmaria käyttänyt. *oikeasti* Vaihtoehtoisesti voitte ainakin kertoa minullekin, että KENEEN viittaatte, jos tuosta e.W:sta puhutte. Se olisi nimittäin kohteliasta!

• sun trollauksessa
        höh? kirjoitti:

Tao nyt kuitenkin ainakin kaaliisi se, että nimimerkillä e.W-kirjoittaneita on ollut monia kirjoittajia. Minä ainakin omasta mielestäni kys. nimmaria ensimmäisenä tällä palstalla käytin (juuri tuossa kyseisessä kirjoitusasussa), muut feikkaajani jne. kirjoittajat riistivät sen käytön minulta. Jatkuvasti roikkuivat häiritsemässä mua keskusteluketjuissa ja kirjoittivat täysin vastakkaisia näkemyksiä samalla nimimerkillä, kuin miten itse ajattelen asioista. Joku myös kys. nimimerkin käsittääkseni jokin aika sitten rekisteröi(?). En minä. Minulla ei ole rekisteröityä nimimerkkiä.

En nyt vain jotenkin välittäis, että e.W:sta mystisesti puhuttais mun kirjoitusteni yhteydessä. En ainakaan itse ole enää aikoihin, aikoihin(!!) kyseistä nimmaria käyttänyt. *oikeasti* Vaihtoehtoisesti voitte ainakin kertoa minullekin, että KENEEN viittaatte, jos tuosta e.W:sta puhutte. Se olisi nimittäin kohteliasta!

on kun joudut itse kirjottamaan pidemmät jutut kuin ne joiden pitäisi niistä provosoitua?

• höh?
        sun trollauksessa kirjoitti:

on kun joudut itse kirjottamaan pidemmät jutut kuin ne joiden pitäisi niistä provosoitua?

Anteeksi, mutta en todellakaan ole sillä tuulella, että jaksaisin yhtään millään tapaa riidellä kenenkään kanssa, ymmärrätkö?

Minä en trollaa yhtään mitään! Äärimmäisen loukkaavia puhut! Kerroin vain näkemykseni tuosta e.W:asiasta. Ok. Joku välttämättä (ihme homma!!) halusi juuri sen kyseisen nimimerkin (tuossa kirjoitusasussa). Joku muu käyttää sitä nykyisin. Ok. Mulla ei mitään sitä kys. _asiaa_ vastaan sinänsä. Joku oli kiinnostunut myös mun pitkään tällä palstalla käyttämästäni ex-Wastaaja nimmaristakin. Erityisen kiinnostunut! ( vaikka nimmari harvinaisempi olikin). Voi j*malaude, kuinka mua aikoinaan feikattiinkin, silloin aikoinaan, kun sitä nimimerkkiä käytin. Ok. En ole kiinnostunut enää näistä palstalla aikoinaan käyttämistäni nimerkkeistä e.W tai ex-Wastaaja. En ole aikoihin, aikoihin käyttänyt niitä. En voinut niitä minua palstalla häiriköineiden tms.ja/tai feikkaajieni vuoksi käyttää enää. Luovuin niistä. Aikoinaan kauan sitten kyseisiä nimimerkkejä tällä palstalla kuitenkin käytin, joten mua ainoastaan h-ä-m-ä-ä se, että miksi noista nimimerkeistä jatkuvasti tarinoidaan tällä palstalla. Ymmärrät varmaan sen? Ihan normaalijärjellä käsitettävä asia? Jos yhtään inhimillinen ihminen olet, sinä tuon käsität.

Älä vaan väitä, että joku vieläkin yrittäis feikata mua, vaikken käytä enää edes yhtä ja samaa nimimerkkiä?!! Ei kai?! Rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomana en teidän gallerioitanne (ainakaan) pääse katselemaan. Sen olen havainnut, että joku kopioitsija**** (tms. joku mun kirjoituksiani ilmeisesti oikein ns. kyttäämällä kytännyt?) on joskus kopioinut pätkiä mun kirjoituksistani mitään lainausta osoittamatta ja uudelleenpostaillut niitä sitten mielivaltaisesti sinne, minne lystää. V*maista touhua.

• sä oot
        höh? kirjoitti:

Anteeksi, mutta en todellakaan ole sillä tuulella, että jaksaisin yhtään millään tapaa riidellä kenenkään kanssa, ymmärrätkö?

Minä en trollaa yhtään mitään! Äärimmäisen loukkaavia puhut! Kerroin vain näkemykseni tuosta e.W:asiasta. Ok. Joku välttämättä (ihme homma!!) halusi juuri sen kyseisen nimimerkin (tuossa kirjoitusasussa). Joku muu käyttää sitä nykyisin. Ok. Mulla ei mitään sitä kys. _asiaa_ vastaan sinänsä. Joku oli kiinnostunut myös mun pitkään tällä palstalla käyttämästäni ex-Wastaaja nimmaristakin. Erityisen kiinnostunut! ( vaikka nimmari harvinaisempi olikin). Voi j*malaude, kuinka mua aikoinaan feikattiinkin, silloin aikoinaan, kun sitä nimimerkkiä käytin. Ok. En ole kiinnostunut enää näistä palstalla aikoinaan käyttämistäni nimerkkeistä e.W tai ex-Wastaaja. En ole aikoihin, aikoihin käyttänyt niitä. En voinut niitä minua palstalla häiriköineiden tms.ja/tai feikkaajieni vuoksi käyttää enää. Luovuin niistä. Aikoinaan kauan sitten kyseisiä nimimerkkejä tällä palstalla kuitenkin käytin, joten mua ainoastaan h-ä-m-ä-ä se, että miksi noista nimimerkeistä jatkuvasti tarinoidaan tällä palstalla. Ymmärrät varmaan sen? Ihan normaalijärjellä käsitettävä asia? Jos yhtään inhimillinen ihminen olet, sinä tuon käsität.

Älä vaan väitä, että joku vieläkin yrittäis feikata mua, vaikken käytä enää edes yhtä ja samaa nimimerkkiä?!! Ei kai?! Rekisteröityä nimimerkkiä omaamattomana en teidän gallerioitanne (ainakaan) pääse katselemaan. Sen olen havainnut, että joku kopioitsija**** (tms. joku mun kirjoituksiani ilmeisesti oikein ns. kyttäämällä kytännyt?) on joskus kopioinut pätkiä mun kirjoituksistani mitään lainausta osoittamatta ja uudelleenpostaillut niitä sitten mielivaltaisesti sinne, minne lystää. V*maista touhua.

saanu jonkun papun provosoitumaan niin ei ole vielä mikään saavutus. Eiks vituta yhtään kirjottaa noita samoja juttuja yhä uudestaan ja uudestaan?

• höh?
        sä oot kirjoitti:

saanu jonkun papun provosoitumaan niin ei ole vielä mikään saavutus. Eiks vituta yhtään kirjottaa noita samoja juttuja yhä uudestaan ja uudestaan?

Mä sanoisin sen verran, että sen tasoinen peruskunnioitus mulla ihmisiä kohtaan on, etten välittäisi tässä viittauksia mihinkään "papuihin" tms.(?) mihinkään. Ei jaksa. *ystävällisesti*

"Eiks vituta yhtään kirjottaa noita samoja juttuja yhä uudestaan ja uudestaan?"

Ja vastaus kysymykseesi: Arvaas vain, että vituttaako. *hmh* En voi koskaan tietää, että kenestä puhutaan, jos palstalla puhutaan esim. ex-Wastaajasta, vaikkei missään keskustelussa sellaista nimimerkkiä näkyisikään. Mä olen hyvin suoraviivainen ja periaatteessa mukavuudenkinhaluinen ihminen. Koen jotenkin keskustelua haittaavana joskus jotkut palstasysteemit, joiden päälle en ymmärrä.:) Kun voisi vain keskustella. Periaatteessa aika yksinkertainenkin tyttö.;D ( Periaatteessa.)

• höh?

Taitaa sittenkin siellä joku katkera ja vahingoniloinen, ilkeä ihminen vain kirjoitella, niinkö? Saatoin ehkä edellä olla liiankin ystävällinen sulle...

Kicksinsä kullakin, mutta voi voi kylmää sydäntäsi.:) Tiedätkö, että elämällä voisi olla paljon hyvää annettavana sinullekin?

Musta on nimittäin rumaa tuonlainen vihjailu, jossa ei mitenkään tuoda esiin, että ketä kirjoittajaa edes tarkoitetaan, mutta kuitenkin halutaan nostattaa jonkinlaista mielialaa, jossa joku saatettaisiin naurunalaiseksi...Yök. Pitäisi sinullakin olla sitä kuuluisaa munaa edes se nimimerkki sanoa, jos antipatioista jotakuta kohtaan kärsit.;) Voisi sitten kohteesi edes puolustautua.

• fyogtuyphjio¨pok åpl¨åöhbjn...

naurettava?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7411
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      100
      5255
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3451
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      345
      1485
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      55
      1318
    Aihe