Laihdutuskaveria?

21v, BMI 31

Löytyiskö täältä kaveria laihdutukseen? Semmonen olis kiva jolla olis suunnilleen samat mitat kun itsellä, mutta ei tietenkään pakollinen ;)

Pakko nyt ottaa ittee niskasta kiinni ja saada ylimääräset poissa, etes vähän kerralla :)

Olen siis 21vuotias nainen, työttömänä tällä hetkellä. Aikaa siis riittää tekemään vaikka ja mitä! Mitat 157cm/n.77kg vy:87cm lantio:109

Tavotteena olis saada ainakin 20kg poissa. Välitavotteita vois olla aina 5kg välein. Pienistäkin pudotuksistakin tulis hyvä mieli. Tarkoituksena lisäillä liikuntaa, lenkkeilyä koirien kans ainakin aluksi, ehkä sitten jos ja kun on saanut vähän poissa niin salille/jumppiin yms. Hiilarit ajattelin koittaa jättää mahdollisimman vähälle, lisätä kasviksien syöntiä ja hedelmien varsinkin, niitä kun ei tule syötyä kun ehkäpä pari krt vuodessa :O

Ilmotelkaas itsestänne, olis kiva saada kannustusta ja jakaa tämäkin kokemus jonkun toisen kanssa. Vaihdellaan hyviä vinkkejä yms.
Joko täällä palstalla tai vaikka maililla, ihan miten vaan :)

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen mukana tuolla yhdessä toisessakin ketjussa, mutta oli pakko ilmoitella, kun on samansuuntaiset tavoitteet meillä :)

Minä olen parin viikon päästä 22-vuotias tytsy. Pituutta minulla on 164 cm ja painoa noin 83 kiloa (en tosin painosta ole ihan varma, on voinut laskeakin, kun en ole pitkään aikaan käynyt vaa'alla). Tavoitteena olisi laihtua sinne 65 kg:n hujakoille eli urakkaa olisi jäljellä vajaat 20kg.

Minulla tulee liikunnat lähinnä arkiliikunnasta (kävelen työmatkoilla melkein tunnin päivässä) ja kotijumpasta. Tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta lähteä ohjattuun jumppaan, mutta ensi syksynä varmaan menen sellaiseenkin (olen jo aikaisemminkin ollut ja huomasin sen toimivaksi). Syön tällä hetkellä kiloklubin ohjeiden mukaisesti, kuituja pitäisi saada lisää, mutta muuten syömiset ovat ihan kivasti kohdallaan.

Jos kiinnostaa, voimme alkaa täällä tekemään ketjua. On ihan kiva, kun on joku samanikäinen, samanlaisten tavotteiden kanssa :)

• *piententeostentekija*

Hei vielä.. Pääsin tänään vielä vaa'alle ja paino oli 82 kg :) Eli on hiukan pudonnut ja pudotettavaa nyt siis 17kg jäljellä..

• Mielenkiintoinen sattuma, juurikin lähdin tänne katselemaan joskos löytyisi täältä laihdutuskaveria..

Suunnilleen saman ikäisiä ollaan (olen 20), mitatkin melkein samat: pituus myös 157 ja paino hetki sitten mitattuna 72,6 kg, viikko sitten oli melkein 75 kg kun "jo" silloin aloitin laihdutuksen. Nestettä varmaan suurin osa koska olen kuitenkin syönyt noin 1500 kcal edestä joka päivä enkä kituuttanut nälissäni.

Tavoitteena myöskin saada noin 20 kiloa pois. Mutta kesään mennessä tähtään noin 10 kilon pudotukseen.

Ehkäpä suurin kynnys on tuo liikunnan lisääminen, vaikka kyllä päivittäin liikun hyötyliikuntana tunnin verran ja silloin tällöin kotona yksikseni jumppaillen.

Hiilareita rajoittamalla minäkin ajattelin onnistua, lähinnä niin että leipä, sokeri, makaroni ja riisi mahdollisimman vähälle tai vähintään tummaa riisiä ja makaronia..
      Ihan kannustuksena itselleni ja muille, pari vuotta sitten onnistuin noin 10 kilon pudotuksessa samoilla eväillä mutta kilot hiipivät takaisin varkain kun palasin entisiin tapoihini....
      Mutta tällä kertaa tästä tulee pysyvää vaikka aikaa menis vuosi tai kaksi niin nämä ylimääräiset lähtee!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5050
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1159
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1113
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe