Olen sopusuhtainen, ulkonäöstä huolehtiva ja kauniiksi kehuttu nainen. Harrastan liikuntaa ja olen sosiaalinen. Vaikka pidän kaikesta kauniista ja olen hyvin naisellinen olen myös todella syvällinen. Nautin henkevistä keskusteluista ja ihmisten auttamisesta. Olen empaattinen, aito ja rehellinen. En ole täydellinen, kuten ei kukaan muukaan. Osaan nauraan omille koomauksilleni. Miksen löydä ketään kaltaistani? Asun satakunnassa. Olen ollut melkein vuoden verran sinkku. En halua vain jotain ollakseni jonkun kanssa. Haluan parisuhteen, mikä potentiaalisesti kestäisi läpi elämän. Olenko liian vahva koska pärjään myös yksin? Käyn viikonloppuisin viihteellä, mutta en ole löytänyt ketään sävähdyttävää. On yhdenyönkuljioita joita en huoli kainalooni tai päihderiippuvaisia hörhöjä. Eikö satakunnasta todellakaan löydy prinsessalle prinssiä?
Missä vika
10
360
Vastaukset
- löydy :
Suomi on tasavalta.
- satakuntsari
paljonko?
- alk.peräinen
En tiedä oliko tuo nyt ihan aiheellinen kysymys, koska naiselta ei koskaan saisi kysyä ikää. Olen alle 30v. En siis etsimällä etsi ketään, enkä todellakaan huoli ketä tahansa. Tottakai kaipaan miehen lämpöä ja kainaloa johon käpertyä. Mutta missä ovat todelliset miehet? En halua uskoa, että kaikki hyvät ovat jo varattuja.
- vänkyrä-nainen
vikaa etsiä mun mielestä ainakaan. Voisit silti miettiä, miksi sen sun oman rakkaan olisi pakko löytyy just samalta seudulta, koska oikeestihan vain harvoissa tapauksissa sillä välimatkalla on todellista merkitystä.
Ja vuosi on kuitenkin aika lyhyt aika edellisen suhteen päättymisen jälkeen..Moni ei olisi vielä noin nopeesti ees valmis uuteen suhteeseen...Joten ei munkaan mielestä sulla kiire ole mihinkään.- alk.peräinen
Eihän sen ole tietenkään pakko löytyä samasta kaupungista, mutta realistisesti ajaeteltuna en liputa kaukosuhteiden puoleen. Joo, aina on poikkeuksen poikkeus että toimii, mutta yleensä jos on älyttömän pitkä välimatka se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Ei minulla mikään kiire ole. Ehkä olen senkin takia valmis uuteen suhteeseen, että olen todellakin harrastanut itsetutkistelua. Ja miettinyt miten voisin kehittyä eteenpäin ihmisenä, etten omalta osaltani toistaisi samoja virheitä uudessa suhteessa.
- Jerry C.
Se että sä oot hienointa hienoutta ja upeinta upeutta ei tarkoita että muut olis.
Hirvee pingottaminen tulee mieleen tosta. Suhteen kannalta sulla tuntuis olevan sama tarve kuin itselläni, sulla on samoja kivoja ominaisuuksia kuin mulla MUUTAMA mutta lopuissa on pakko sanoa että en mä tohon yllä enkä haluaisikaan koska se väsyttäis vaan turhaan. Tällöin saan vaikutelman että musta ei olis prinssiksi sulle, olisin vaan "ihan kiva" ja mä en haluu olla vain "ihan kiva".
Joten, se että sä haluat X:ää ei tarkoita että X:ää ole lainkaan helppo löytää tai että sitä välttämättä olisi olemassakaan. Jos et tyydy Y:hyn niin sitten ei voi mitään; yksin olet. Ja sikäli kuin olen maailmaa seurannut niin sun "peilikuvat" on kaapattu parisuhteisiin jo tuossa parinkympin nurkilla koska nimenomaan sosiaaliset ja syvälliset miehet joilla on tarjota muutakin on niitä kuumimpia kuumia tapauksia. Tällöin siis sulle sopivia miehiä on vapailla markkoinolla todella vähän jos ollenkaan ja jos onkin niin niille löytyy aina sun tasoinen nainen. Nimittäin naisissa on ihan tutkitustikin tuollaisia "korkealuokkaisia" tapauksia melko paljon - eli et ole mitään erikoista loppujen lopuksi vaikka kaikin puolin erinomainen oletkin.
Yks vaihtoehto tietenkin on ottaa vähän vähempi mies ja tehdä siitä parempi. Katsos, meissä miehissä on usein joustoa enemmän kuin naisissa. Meitä pystyy kuin pystyykin muokkaamaan jos sille että muuttuu on jokin hyvä syy. Ja katsos, sun tyylinen eliittikana vois olla hyvinkin vahva syy jollekin vähän rennompaa linjaa itsensä ja elämän suhteen vetelevälle semi-vätykselle piiskata itsestään esiin se tosimies. Sille nyt vaan ei ole sinkkuna mitään vaatimusta joten mies ottaakin rennosti. Tosin siinä suhteessa sun toisaan pitäisi olla taidokas ja luulen että prinsessaunelmat (jotka toki erinomaisuudessasi potentiaalisesti voi toteutua) estää sen että lähtisit miettiin miten jostain perusäijänköriläästä saisi suitsittua unelmien prinssin.
Itse tarvisin kuntosalikortin ainakin ja tsemppaajan että jaksais käydä siellä. Myös vaatekaapin uusiminen edistäisi varmaan naistenmiellyttämistavoitteita ja kenties harrastuksiakin voisi laajentaa. Urautuneena ja naisiin turhautuneena en kuitenkaan tahdo/viitsi/jaksa alkaa keskenäni tekeen noita muutoksia koska sitten vaan vituttais jos mitää ei tapahdu kuitenkaan.
Tämmösin terveisin,
Jere- alk.peräinen
Mä en pingota mun ei tarvitse. En ole täydellinen. Olen vain aito oma itseni.
Minä en halua Y:tä, koska se olisi tyytymistä johonkin, minkä vaihtaisin parempaan heti kun mahdollista. Se on karu totuus, harva naisista myöntää ääneen, mutta niin se vain on.
Tiedän itsekin että syvällisiä katsenkestäviä miehiä on vähän, mutta tiedän myös että jossain niitä on pakko olla, ikuinen optimisti kun olen.
Syvällisyyttä ja keskustelutaitota ei voi opettaa. Tottakai voi stailata miehen vaatekaapin mieleisekseen ja saada kiinnostumaan samoista asioista kuin itsekin.
Mutta miksi nähdä tuo vaiva? Ja onko se ihminen siloin enää oma itsensä?
Haluaisin valmiin pakkauksen. Jonka kanssa voisin jakaa elämäni. Olisimme toistemme parhaat ystävät. Keskenäinen luottamus ja kunnioitus ovat onnellisen suhteen edellytykset. - Jerry C.
alk.peräinen kirjoitti:
Mä en pingota mun ei tarvitse. En ole täydellinen. Olen vain aito oma itseni.
Minä en halua Y:tä, koska se olisi tyytymistä johonkin, minkä vaihtaisin parempaan heti kun mahdollista. Se on karu totuus, harva naisista myöntää ääneen, mutta niin se vain on.
Tiedän itsekin että syvällisiä katsenkestäviä miehiä on vähän, mutta tiedän myös että jossain niitä on pakko olla, ikuinen optimisti kun olen.
Syvällisyyttä ja keskustelutaitota ei voi opettaa. Tottakai voi stailata miehen vaatekaapin mieleisekseen ja saada kiinnostumaan samoista asioista kuin itsekin.
Mutta miksi nähdä tuo vaiva? Ja onko se ihminen siloin enää oma itsensä?
Haluaisin valmiin pakkauksen. Jonka kanssa voisin jakaa elämäni. Olisimme toistemme parhaat ystävät. Keskenäinen luottamus ja kunnioitus ovat onnellisen suhteen edellytykset.Pingottamisella tarkoitin sitä että jos itse eläisin noin olisin varmasti hyvin stressaantunut ihminen.
Ootkos kuullut että jos haluaa jotain jota ei ole markkinoilla voi joutua tekeen sellaisen itse tai muokkaamaan tarjollaolevista. Positiivisuus on hieno ominaisuus mutta sitten kun positiivisuus voittaa realismin voi lopputulos olla aika huono - tarkoitan - positiivinen ihminen suhtautuu lottovoittoon ajatuksella: "Voihan se sattua minullekin jos joku sen kerran saa." - mutta realiteetti on se että lottovoittajia on harva. Sensijaan niitä jotka täyttävät kupongit omalla kustannuksellaan on paljon.
"Mutta miksi nähdä tuo vaiva? Ja onko se ihminen siloin enää oma itsensä?"
Se onko joku itsensä riippuu ihan siitä miten kohde kokee itsensä. Esim. mulla ei ole väliä mitä mun päällä on - se ei ole "minä". Sama koskee vaikkapa hius/partamuotia - sen muuttaminen ei vie "minua" yhtään kauemmaksi itsestäni. Kuten myös kroppani muoto.... kaikki asioita joita voinmuuttaa ja muutankin jos siltä tuntuu - eivätkä ne tee minusta muuta.
Tavallaan tuosta saa sen käsityksen että olet etsimässä miehestä ratkaisua kaikkeen. Ihmiset kuitenkin tuppaavat olemaan ... ihmisiä - eivätkä tuotteistettuja ja mittatilattuja vastauksia kaikkeen mitä pikkuneiti kokeekaan tahtoa.
"Haluaisin valmiin pakkauksen."
Voi markkinayhteiskunnan syvällisyyden multihuipentuma sentään.
- ToinenSamanlainenNainen
Eihän se meidän vika ole, että miehet ovat niin helvetin tyhmiä ja rumia.
- tyttö-
itsekkin olen asunut satakunnan suunnalla,sun täytyy mennä lähemmin tekeen tuttavuutta vähänkin kiinnostavien ihmisten kanssa. Tai ootko miettinyt suuntautumistas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386