Ainoaksi kosketteluksi jää se, kun hän ottaa minusta kiinni nukkumaan mennessämme. Hän ei hyväile, silittele tai rutista, vaan käsi makaa kuolleena päälläni. Useimmiten menemme eri aikaan nukkumaan, joten tämäkin hellyyden muoto on jo jäänyt vähemmälle. Silloin harvoin kun hän tekee aloitteen seksiin, hän vie käden suoraan rinnoille tai jalkojeni väliin. Rakastan seksiä, enkä ole aiemmin siitä kieltäytynyt. Nykyään vaan ajattelen seksin aikana, että älä lopeta, että saan pitää sinut lähelläni. Kun tämä loppuu, kuinka monta viikkoa olen taas yksin? Sattuu liikaa sydämeen, että pystyisi heittöytymään toisen syliin ja antaa mennä. Tekee liian kipeää olla nurkassa ja tulla yhä harvemmin vedetyksi siltä käyttöön ja lyödyksi taas sinne takaisin.
Aamulla mieheni antaa useimmiten suukon kun lähtee töihin. HÄn koskee, mutta itselleen sopivilla rutiineilla. En koe herättäväni hänessä halua koskettaa minua. Eikä hän tunnu kaipaavan minun läheisyyttäni tai kosketteluani. Ehkä kerran humalassa hän on pyytänyt minulta kosketusta. Aika hyvin reilussa neljässä vuodessa.
Voisin mennä kuin koira kerjuulle. Mutta en mene. En halua toisen koskettavan minua käskystä vaan halusta ja rakkaudesta. Siksi että se on minulle tärkeää, siksi että miehestä tuntuu hyvältä koskettaa minua.
Olen yrittänyt puhua asiasta, turhaan. Keskustella rauhallisesti, yrittää ymmärtää. Toki näistä asioista on huudettu ja raivottukin. Tuntuu pahalta, että suruni vie mieheni, jos mahdollista, vielä kauemmaksi ja kylmemmäksi. Hän ei puhu, ei kertakaikkiaan puhu, ei puolella lauseellakaan tule minua vastaan, vaikka yritän monologeissani osoittaa koettavani ymmärtää myös häntä ja olevani kiinnostunut hänen ajatuksistaan ja tunteistaan.
Hän ei ole koskaan vastannut, mihin hän edes minua tarvitsee. Hän ei välitä siitä, että minä tarvitsen häntä. Hän ei halua antaa minulle niitä asioita jotka ovat minulle tärkeitä (läheisyys, kosketukset, kiireetön seksi, keskustelu, yhteiset suunnitelmat). Minä en edes tiedä, mikä hänelle on tärkeää, mitä hän toivoo ja haluaa. Hän ei kerro.
Hänen kehonsa on jo vieras, en osaa mennä lähelle, koska tuntuu että se hylkii minua. Ei kaipaa eikä tarvitse.
KROONINEN HALIPULA
4
728
Vastaukset
- Uusrelaaja
Mulla oli parikin sellaista miestä. Kuulostaa aivan tutulta, ihan samalla tavalla se minullakin meni noissa suhteissa. Tajusin kyllä jo alle vuoden seurusteltuamme, että tämä ei tästä muuksi muutu. Sit tuli viimeinen pisara ja se satutti mua niin pahasti, että en voinut enää hetkeksikään jäädä siihen suhteeseen. Kuten itekin sanoit, että miehen keho tuntuu vieraalta. Samoin tunsin minäkin. Koko mies tuntui vieraalta, vaikka oltiin koko seurusteluaika oltu melko tiiviisti yhdessä. Kuitenkin hän sanoi usein rakastavansa minua ja juttelimme kyllä aina rauhanomaisesti, mutta vain niistä samoista aiheista, mistä kavereillekin puhutaan. Liian kaverilliseksi jäi tämä suhde ja intiimiys rajoittui niihin pikaisiin hetkiin, harvoin.
Tiedän, etten voi suostua kylmään suhteeseen, kun miehen silitteleminen ja katseleminen, suukottelu ja halailu, kiireettömästi, hetkeen upoten, on yksi elämäni rakkaimmista asioista. Nyt minulla on mies, jolla ei ole viereltäni kiire yhtään mihinkään. Hän nauttii silloin kun innostun silittelemään ja minä saan aivan rauhassa kuljetella sormiani hänen ihollaan ja tutkiskella hänen sormiaan, ihon uurteita, vartalon muotoja. Sitä voi jatkua tuntikausia.
Siitä saan suunnattoman paljon iloa ja onnea ja mielenrauhaa. Mieleni on monesti hyvin levoton ihan luonnostaankin. Olen kärsimätön ja impulsiivinen ja monesti tuntuu, ettei oikein missään ole hyvä olla. Lämmöllä muistelen viimeistä silittelyhetkeämme, koska se rauhoittaa mieleni aivan täysin. Kaikki hälinä loppuu ja keskityn vain siihen yhteen asiaan unohtaen kaiken muun.- Merabella
Pakko kommentoida, sillä on ihan niinkuin omasta kynästä kirjoitettu tuo =) Minullekin on erittäin tärkeätä se että saa omaa rakastaan silitellä ja pelkästään siitä tulee itsellekin hyvä olo. Ja onneksi on sellainen mies joka ei säikähdä vaikka tuntikausia tuijotan ja kiehnään vieressä :)
- IGIR
eikä lähde terapiaan niin heitä pihalle ja etsi uusi.Mitään et ainakaan menetä.
- minullakin
Niin, et ole ainoa moisessa ongelmassa. Oma avomieheni on myös jokusen vuoden aikana muuttunut todella paljon. Läheisyys, lämpö, hellyys, rakastelu, yhteinen aika ja keskustelu ovat vaihtuneet etäisyydeksi, tunnekylmyydeksi, välinpitämättömyydeksi, satunnaiseksi aktiksi, yhteinen aika ja keskustelu jäänyt pois. Minulla on tuo sama tunne..olla hylättynä nurkassa kunnes miehelle tulee minulle käyttöä.
Sinä olet todella pahassa tilanteessa kun miehesi ei keskustele kanssasi. Miten pystyy ratkaisemaan parisuhteen ongelmia jos toinen ei myös yritä? Ei kukaan suhdetta yksin pystyssä pidä.
Olen itsekin yrittänyt, moneen kertaan ajan kanssa, keskustella avopuolisolleni, mutta mikään ei ole muuttunut. Lopulta sitä ei enää jaksa edes yrittää keskustella asioista ja kaikki vain patoutuu sisään. Paha olo kasvaa entisestään, kuin lumipalloefekti, yhä enemmän ja nopeammin. Lopputulos = asumisero tulossa ja suhde katkolle.
Mitä sinä näet hänessä? Onko hän aina ollut samanlainen? Mitä sinä hänessä oikein rakastat, todella, koska hän ei tunnu kokevan sinua yhtä tärkeäksi. Usemman yhteisen vuoden jälkeen on vaikeaa lähteä eri suuntaan, mutta kyllä mielestäni samaa kokeneena sanoisin ettei kannata yrittää pitää toisesta kiinni jos tälle on kuitenkin se ja sama sinun tunteesi, jos toinen ei välitä, rakasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764