Kääks, sössin eilen itseruskettavan kanssa ja yön yli muhittuaan mun käden on TODELLA karmean näköiset ja kämmenselässä on tummanruskeita läikkiä ja samoin sivuilla. Juhliin olis tänään mentävä, mutta miten saan käden siistimmiksi? Kokeilin jo kuorinta-ainetta, kynsilakanpoistoainetta ja sitruunamehua, eikä mikään auta!!!
Apua, miten itseruskettavan saa pois?
Kiireesti apua!!
3
1111
Vastaukset
- seuraavalla kerralla
Levitän aina irseruskettavan vinyylikertakäyttöhanskoilla. Viimeiseksi rullaa hanskoja kämmenselkiin päin ja levitä hanskoihin jäänyttä ainetta kämmenselkiin ja sormiin. Sit vaan hanskat roskiin.
Ensi apua tuohon ongelmaansi voisi olla liottaa käsiä esim lämpimässä vedessä jossa on hieman ruokasoodaa. - käteen!
Olet jo kokeillut ne keinot, joista on edes jotakin apua. Nyt voit turvautua enää vain käsineisiin.
- Kiireesti apua!!
Apua... Nyt meneekin sitten kaikki uusiksi... Voi hiton hitto...
Mutta kiitos vastanneille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 45950
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että367788- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän117667- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594