Pakit tuli että napsahti

askopa

Eilen oli deitti, ihan älyttömän kiva tyttö ja kaikenkaikkiaan hyvä ilta. Mun mielestä meillä synkkasi hyvin ja olin jo himpusti toiveikas. Oli todella hyvä fiilis, ajattelin että vihdoin olen tavannut ihmisen joka kolahtaa täysillä enemmän kuin kukaan vuosiin. Nainen itsekin sanoi, että oli kivaa (eikä musta tuntunut sellaiselta, joka sanoo tollasia muuten vaan lämpimikseen).

Tänään sitte tuli ns. hiljaiset pakit.

Ei mun tarvi kysellä mikä meni pieleen, en vaan ollu kyseisen ihmisen mieleen, hän varmaankin "etsii jotakin muuta".

Miten voikin tuntua niin jumalattoman pahalta!

Kyllähän sitä varautuu aina myös siihen että näin voi käydä, mutta ei se silti hyvältä tunnu jos on ite kiinnostunut ja joskus tuntuu ihan hirveältä.

17

4751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retyuiopå

Näinhän se menee.

Tuskin kukaan on kaikkien mieleen.

Monella on haussa juuri määrätynlainen tyyppi.

• kävi minullekin

Ja kyllä se pistää harmittamaan.

Vietimme mukavan iltapäivän kaupungilla mutta siihen se sitten loppuikin. Ehkä en kuitenkaan ollut hänen mielestään sopiva.

• t. miesten nielijä...

Tuttu tarina. Itse harrastin deittejä myös muutama vuosi sitten.

Tämä nainen taisi olla ns. kameliontti, eli kykenee vaihtelemaan olemustaan miehen mielen mukaisesti. Se on siis taito, jonka avulla osaa tehdä hetkestä hauskan oli ihminen kuka tahansa. Ihminen vaikuttaa tosi mukavalta ja aidolta ja voi kertoa paljonkin asioita. Todellisuudessa tällainen ihminen ei ole onnellinen. Hän nauttii ainoastaan siitä, että saa miehen viihtymään ja tietää että häntä ihaillaan. Syy miksi joku tekee näin, on esim. omalla kohdallani huonot kokemukset ja aika dramaattiset tapahtumat. Sain tyydytystä kuin alkoholista ja unohdin hetkeksi kaikki ikävät tapahtumat.

Todellisuudessa en ole tavannut tähän päivään mennessä miestä, jonka kanssa voisin olla Oma Itseni. En se hauska, ihana, "aito" tyttö joka tekee toisen päivän, koska se rooli loppupeleissä on perseestä.

• eteen päin

samoja kokemuksia on..*olin kaunis,hauska jne..*mutta en kevannut.Kuinka olisinkaan kelvannut kun niillä miehillä joita bongasin oli jo 10-*50*.. seuraavaa odottamassa 2min ei riitä..kahvilla käynti.Siis pidettiin kädestä halattiin.Ja miten ihania kirjeitä ja muuta ennen sitä.Eräs mies saoi kutsuvansa uudelleen kahville mutta empä lähtenyt.Tavannut satoja naisia!Nyt kun oppinut tunnistaa ne kierrättäjät ne jätän oman arvoonsa heti kättelyssä.

Sulle sanon häntä pystyyn ja eteen päin

• Älä masennu

Niin tuttua. Tuollaiset naiset (ja miehet) ovat luultavasti niitä sarjadeittaajia,
      jotka kiertävät treffeiltä toisille etsimässä jotain täydellistä,
      jota ei koskaan löydy. Luulevat kai, että kun se hyvä mies löytyy, niin pikkulinnut
      lentävät pään päällä ja harput soivat, ihan kuin saduissa.

Voi olla että sekin nainen joskus myöhemmin ottaa sinuun yhteyttä, kun tajuaa
      että päästi hyvän ja mukavan miehen käsistään. Toivottavasti sinulla on jo
      silloin hyvä nainen, tai et muuten nöyrry enää sen naisen leikkikaluksi.

Itseäkin hirvittää ajatus noista sarjadeittaajista, jotka ovat
      tavanneet ehkä satoja miehiä ja käyvät joka viikko monilla treffeillä.
      Näyttävät olevan niin turtuneita ja urautuneita siihen deittailuun,
      etteivät anna kenellekään (paitsi jumalaisen komeille) edes mahdollisuutta
      ja lähtevät treffeille jo valmiiksi "Ei tästäkään mitään tule" -asenteella.
      Samalla sitten pilaavat treffailukokemuksen niiltä treffikumppaneiltaankin.

• olisko noin

Itse en ole sarjadeittaaja ja käyttäydyn ehkä samalla lailla. En vain ymmärrä miksi pitäis ruveta tutustumaan lähemmin ihmiseen, joka ei kertakaikkiaan sytytä. Kerran deittikaveri iski kovaa ja ihastuin melko lyhyen tuttavuuden jälkeen. Valitettavasti itse en ilmeisesti aiheuttanut samaa reaktiota, vaan sain 'hiljaisen' torjunnan. Edelleen odotan tapaavanin naisen, joka herättää minussa tunteita ja jolle minä herätän tunteita.

• -ei-

vastaakaan sulle, viesteihin? Vai oletko laittanut itse viestiä että olisit kiinnostunut tapaamaan uudelleenkin hänet?

Mutta jospa hän miettii vielä?

• askopa

olen siis itse ilmaissut hänelle, että kiinnostaisi tavata uudestaan. Hän vastasi hyvin lyhyesti, ja viestin sisältö oli käytännössä: "kiitos mutta ei kiitos".

Jokin siis puuttui, minkäs sille voi, mutta silti harmittaa kun ihastuu kuitenkin niin harvoin. :-(

En mä tätä nyt jää murehtimaan, mutta nyt muutaman deitin (neljä kahden kk:n sisällä) jälkeen on vähän sellainen fiilis, että pidän taukoa koko treffihommasta.

• varmaan....
        askopa kirjoitti:

olen siis itse ilmaissut hänelle, että kiinnostaisi tavata uudestaan. Hän vastasi hyvin lyhyesti, ja viestin sisältö oli käytännössä: "kiitos mutta ei kiitos".

Jokin siis puuttui, minkäs sille voi, mutta silti harmittaa kun ihastuu kuitenkin niin harvoin. :-(

En mä tätä nyt jää murehtimaan, mutta nyt muutaman deitin (neljä kahden kk:n sisällä) jälkeen on vähän sellainen fiilis, että pidän taukoa koko treffihommasta.

pitää tuumaustauko tuolta nettimaailmasta.

Minusta ainakin tuntuu että on henkisesti raskasta tutustua uuteen ja uuteen ihmiseen, kertoa ne samat asiat itsestään ja kysellä toiselta samoja kysymyksiä uudelleen ja uudelleen.

En ymmärrä miten jotkut jaksaa olla vuodesta toiseen tuolla ja hakea

• ollut tuolla
        varmaan.... kirjoitti:

pitää tuumaustauko tuolta nettimaailmasta.

Minusta ainakin tuntuu että on henkisesti raskasta tutustua uuteen ja uuteen ihmiseen, kertoa ne samat asiat itsestään ja kysellä toiselta samoja kysymyksiä uudelleen ja uudelleen.

En ymmärrä miten jotkut jaksaa olla vuodesta toiseen tuolla ja hakea

pari vuotta, enkä etsi mitenkään aktiivisesti. Neljät treffit viime vuonna läpikäyneenä voin kertoa että kun_ei_vaan_kolahda niin sille ei voi mitään. Miksi ihmeessä pitäisi huolia joku joka ei herätä minkäänlaisia tunteita? Niinpä niin, haku jatkukoon, itse kullakin....

• askopa
        ollut tuolla kirjoitti:

pari vuotta, enkä etsi mitenkään aktiivisesti. Neljät treffit viime vuonna läpikäyneenä voin kertoa että kun_ei_vaan_kolahda niin sille ei voi mitään. Miksi ihmeessä pitäisi huolia joku joka ei herätä minkäänlaisia tunteita? Niinpä niin, haku jatkukoon, itse kullakin....

Ei kai kaikki voikaan kolahtaa, mutta silti voi harmittaa ettei juttu mennyt niin kuin itse toivoi.

• taivaanranta opettaa :)

Sun pitää koettaa paneutua naisen ajatusmaailmaan niin mitään et tartte ihmetellä.

Nainen voi hetken mielijohteesta tehdä mitä vaan ja viimeistään yön yli nukuttuaan tulla toisiin aatoksiin jopa hyvillä perusteluilla.
      Oikeammin tarkistetaan miehen taloudellinen arvo ja pyytää että ollaan vain ystäviä eli jäädään silloin hätävaraksi.
      Tai vain kokeilumielessä seikkailla kun oli oiva tilaisuus.Vain harva nainen on niin hyvällä itsetunnolla varustettu että sanoo sun tarvitsevan parempaa.Mistäs ne muuten tietää sanoa ettei tykkää yhden yön suhteista :).
      Tai on voinut pitää useampaa ehdokasta tyrkyllä ja kestityttää kullakin vuorollaan.Olen käynyt jopa sellaisillakin rehveillä jossa nainen on suoraan sanonut käyvänsä treffeillä vaan hyvän ruoan takia.
      Tai nainen voi kostomielessä käydä miehiä kiusaamassa kun on itse tullut kaltoin kohdelluksi.

Eli on meitä täällä niin moneen junaan ettei mitään tartte ihmetellä.
      Toki on meidän miestenkin puolella toivomisen varaa mutta nyt oli naisista kyse :).

• olisi.

Ettet olisi törmännyt tällaiseen "ikuiseen etsijään" joka vaan lentää treffeiltä treffeille, ja antaa aina pakit koska ei koskaan voi tietää, että onko kulman takana vielä jotain kiinnostavampaa. Niitä naisia meinaan riittää...
      Siis ongelma on se, että he eivät ymmärrä pysähtyä edes sen oikean kohdalla...

• arvosta kivaa naista

Minusta oli erittäin hyvä, että nainen kertoi reilusti ja heti, että ei kiinnosta tavata uudelleen!
      Pahempaa olisi se, että puoliväkisin olisi lähtenyt uudelle tapaamiselle, ja sinä olisit odottanut sitä kun keisari uutta morsianta.

Aina ei voi kolahtaa molemminpuolisesti, ja se, että itse ihastuu, saa tilanteen tuntumaan tyyliin "meillä synkkasi loistavasti", vaikka naisesta ei näin tuntuisikaan.
      Jokainen hyvät ja kohteliaat käytöstavat omaava osaa olla fiksu ja jutella mukavia hetken, vaikka seura ei niin kovasti kiinnostaisikaan.

Joten, ole iloinen näistä treffeistä ja siitä, että asia tuli heti selväksi. Joten kivoja ja mukavia naisia on siis vapaana, ei muuta kun uutta matoa koukkuun ja uusille treffeille!

• monijätetty

Useimmat eivät vaivaudu mitään vastaamaan. Jos sait viestin kiitos-mutta-ei-kiitos, olet jo saanut tässä ympäristössä tavattoman hyvää kohtelua.

Itse olen treffaillut muutaman vuoden aikana muutamia kymmeniä naisia. Selvästi alle yksi viidestä on noinkaan ollut minulle noinkaan reilu. Viestittely vain lakkaa ja siitä pitää ymmärtää... Itse osaan sanoa jo ensimmäisten treffien aikana tai päätteeksi, jos ei todellakaan kiinnosta. Sen olen tehnyt vain kahdesti, minusta melkein kaikissa ihmisissä on ainakin yrittämisen verran potentiaalia.

Nyt on kyllä yksi juttu vireillä niin pitkällä että olemme molemmat poistaneet profiilimme. Kyllä täälläkin voi onnistua.

• .m.
        monijätetty kirjoitti:

Useimmat eivät vaivaudu mitään vastaamaan. Jos sait viestin kiitos-mutta-ei-kiitos, olet jo saanut tässä ympäristössä tavattoman hyvää kohtelua.

Itse olen treffaillut muutaman vuoden aikana muutamia kymmeniä naisia. Selvästi alle yksi viidestä on noinkaan ollut minulle noinkaan reilu. Viestittely vain lakkaa ja siitä pitää ymmärtää... Itse osaan sanoa jo ensimmäisten treffien aikana tai päätteeksi, jos ei todellakaan kiinnosta. Sen olen tehnyt vain kahdesti, minusta melkein kaikissa ihmisissä on ainakin yrittämisen verran potentiaalia.

Nyt on kyllä yksi juttu vireillä niin pitkällä että olemme molemmat poistaneet profiilimme. Kyllä täälläkin voi onnistua.

Sinäpä sen sanoit. Tuntuu nykyään, että monet varmasti etsivät jotain sellaista, mitä ei ole olemassa. Sellaista, joka vie jalat alta. Itse en usko lainkaan sellaiseen tunteeseen ensimmäisillä treffeillä. Mielestäni kumppanin haku vaatii yritystä ja työtä. Ensimmäiset treffit ovat kuitenkin monesti vain ensimmäiset treffit. Kaksi ennestään tuntematonta ihmistä tapaavat livenä ja tilanne ei varmasti aina kaikilta osin ole täysin luonnollinen.

Olen tavannut useampia naisia treffeillä ja heistä suurinta osaa olisin ollut valmis tapaamaan toiseen kertaan. En suinkaan siksi, että olisin jotenkin epätoivoinen, vaan siksi, että näin heissä sen verran paljon sellaisia ominaisuuksia ja puolia, joista pidin. Vaikka toinen ei sillä hetkellä 100% istunutkaan omaan mieltymykseeni, en halunnut häntä unohtaakaan. Valitettavasti samaa ei ilmeisesti ole ajateltu toisin päin, koska yleensä toinen osapuoli ei ole ollut halukas tapaamaan toistamiseen. Tai sitten on haluttu tavata, mutta myöhemmin mielipide on muuttunut. Itselleni riittää toiseen tapaamiseen melko vähänkin. En odota ihastuvani ensimmäisillä treffeillä. Ehdin ihastua myöhemminkin. Uusilla treffeillä kun voi kokea toisesta paljon uutta kun jo tunnetaan enemmän. Aivan kuten ne toiset treffit voivat yhtä hyvin latistaa koko tunnelman, joka ensimmäisillä treffeillä syntyi. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu. Mutta tämä on vain oma mielipiteeni.

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta samat fiilikset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5295
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      193
      5007
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      86
      3486
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3008
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      28
      2368
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      251
      1820
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      4
      1435
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      108
      1374
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1355
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      139
      1075
    Aihe