Madonnan ns. konsertti

Ei inspiroi kahdesta syystä (jääkööt toinen niistä kertomatta, ettei tietyn vähemmistön edustajat riemastu), mutta jos hänen uransa alkuaikojen kilpailija (ja suosikkini, kts. linkki) vaivautuisi tulemaan Suomeen, niin yleisö saisi rahoillensa vastinetta.


http://www.youtube.com/watch?v=TfJhQdYbXag&&feature=PlayList&p=3F3E96F69FF52C73&playnext=1&index=14



"En muistanut, että hän pukeutuu noin rahvaanomaisesti ja tuo epäsiveellinen liikehdintä... mutta laulaa kuitenkin itse ja sitähän Madonna ei ole koskaan tehnyt"



MarttyyriMallari-TTt

21

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.kerro
      • selvästi näkee, että Tina laulaa itse.


        "Ja sehän on live-esiintymisen tarkoitus :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • *tahtoo*
      • en oikeastaan pidä Queen-yhtyeen musiikista.


        "Liian teatreelista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • olin jo unohtanut hänet...


        "Kaunis nainen"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sininen_sitruuna

      ... biiseistä edes jonkin pätkän kuuleminen aamutuimaan radiosta työmatkalla, pilaa taatusti koko päivän. Kuka helvetti pystyy kuuntelemaan sitä?

      Saati sitten katsoa jotakin hänen musiikkivideoistaan oksentamatta, kun vanha eukko on kiskaissut jumppapuvun niskaansa..

      • esiintyjän iällä ei sinänsä ole merkitystä, mutta jos myydään lippu live-esiintymiseen, niin silloin esiintyjän velvollisuus on laulaa.

        Eli mitään taustanauhoja ei saisi käyttää.


        "Asiasta toiseen, miten uusi perheenjäsenenne on...toiminut? :)"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sininen_sitruuna
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        esiintyjän iällä ei sinänsä ole merkitystä, mutta jos myydään lippu live-esiintymiseen, niin silloin esiintyjän velvollisuus on laulaa.

        Eli mitään taustanauhoja ei saisi käyttää.


        "Asiasta toiseen, miten uusi perheenjäsenenne on...toiminut? :)"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mielestäni tuon ikäisen rouvan ei tarvitse yrittää edes enää olla nuorempi mitä oikeasti on. :)

        Ja mitä tuohon live-esiintymiseen tulee, niin kyllähän silloin toivoisi artistin laulavan itse. Paitsi jos kyseessä on muutenkin kamala... joten ehkä se kuulostaa kuitenkin paremmalta kun sitä taustanauhaa käytetään... :P

        Kiitos, uusi perheenjäsen on loistava. Aika painava vaan oli ja isommat vaikeudet oli sen saamisessa paikalleen. Kalliiksi tuli, mutta on se kyllä niin loistavakin.. että siitä en luovu.


    • On-The-Rocks

      http://www.youtube.com/watch?v=sm1W10DtF7Y

      Ei kovin hääppöisesti laula. Ja kun kuuntelee vaikkapa Confessions-kiertueen kiekkoja, niin kyllä on studiokikoilla muunnettu hänen lauluääntään.

      Mitä tulee tuohon vuoden 1985 Madonna-lookiin, niin on myös sanottava että kyllä ne Hollywoodin stylistit, maskeeraajat ja kampaajat saavat ihmeitä aikaiseksi... Meinaan jos ajatellaan vaikka sitä miltä Madonna näytti vuonna 1990 Vogue-videolla:

      http://www.youtube.com/watch?v=bZGIC6wgSLs&feature=related

    • koska mun intohomot on jossain muualla kuin missään konserteissa.

      • sininen_sitruuna

        ...kelkkailemassa? On niin samperin hieno ilma, että tekisi mieli olla siellä mökillä ajelemassa.

        Reilun viikon päästä vasta pääsee... GRRRRR.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        ...kelkkailemassa? On niin samperin hieno ilma, että tekisi mieli olla siellä mökillä ajelemassa.

        Reilun viikon päästä vasta pääsee... GRRRRR.

        on se vain Elämää. :)

        Laavuilla vähä paistelin makkaraa, join kahvia ja söin eväitä välillä. Ja sit taas päätä tyhjäämään ajaen. Nyt jalat iha hellänä.


      • sininen_sitruuna
        relaxed_eyes kirjoitti:

        on se vain Elämää. :)

        Laavuilla vähä paistelin makkaraa, join kahvia ja söin eväitä välillä. Ja sit taas päätä tyhjäämään ajaen. Nyt jalat iha hellänä.

        nyt oon kateudesta vihreä, pakko tunnustaa!

        Varsinkin kun on hieno ilma. Sopii olla myös viikon päästä.

        Tälläsenä päivänä mielellään ois ajelemassa ja paistelis välillä laavulla makkaraa. :) No, en kuitenkaan ole yhtään kade hellistä jaloista. Mulla on normaalisti kädet enempi hellänä kun jalat.


      • sininen_sitruuna kirjoitti:

        nyt oon kateudesta vihreä, pakko tunnustaa!

        Varsinkin kun on hieno ilma. Sopii olla myös viikon päästä.

        Tälläsenä päivänä mielellään ois ajelemassa ja paistelis välillä laavulla makkaraa. :) No, en kuitenkaan ole yhtään kade hellistä jaloista. Mulla on normaalisti kädet enempi hellänä kun jalat.

        että ensviikonloppunakin olis hyvät kelit. :)


    • sirpamaikkarilta

      Mä meen mun Madonnan keikalle! Ja mä oon niiiiiiiin innoissani! Ja mun kaikki pissiskaveritki on niiiiiiiiiiin innoissaan! Ei millään malttas odottaa. Kauan tätä suurtapahtumaa odotettiin tapahtuvaksi! Ja nyt se tapahtuu ellei paha karma tule tapahtuman tielle! Ja jos tulee, niin sitten mä kiroan! Ja raskaasti!



      "ihQ!!!!"


      Yli-ikänen pissaliisa

    • Aloituksesi sai taas hymynkareen suunpieleeni. Kaikessa ylivertaisuudessasi et ole ilmeisestikään huomannut, että Madonna on tehnyt sinuun suuren vaikutuksen.

      Ai miten niin? No ethän sinä siitä muuten olisi omaa aloitusta tehnyt. Halveksintasi taas kuulostaa vähän kuin kaappihomojen homovihamieliset kommentit. Ha, paljastuit!

      Ps. Ettei sinullakin olisi pinkkejä tanssitrikoita jalassasi? ;-)

      • ....

        Mutta aika tottahan tuo Martsa puhui.

        Muuten, saitko lipun Madonnan konserttiin? Mihin lohkoon?


      • .... kirjoitti:

        Mutta aika tottahan tuo Martsa puhui.

        Muuten, saitko lipun Madonnan konserttiin? Mihin lohkoon?

        Jonottamalla C:hen. Sitten huutonetistä B:hen ja viimeyönä kävi pyydykseen A-liput. Muut sainkin jo samantien kaupattua pois.

        Enkä minäkään intomielisenä aikuisbändärinä kehtaa väittää, että Madonna mikään muusikko olisi. Keskinkertainen laulaja, nipin napin oppinut viimevuosina vähän kitaraa soittamaan, ei tee omia biisejään jne... Mutta kukaan ei voine kieltää, etteikö ex-rouva Richie myisi loistavasti luomaansa viihdetuotetta, jota Madonnaksi tavataan kutsua.

        Sitä paitsi ainakin Re-Invention-tourin keikka oli paras, mitä olen kuuna päivänä nähnyt. Se oli tosin hallissa, joten tunnelma oli paljon parempi kuin ulkona tulee olemaan.


    • Oggy

      Nainen on kuitenkin saavuttanut paljon, ja musiikkinsa on parantunut viime aikoina.
      Minusta on hienoa, että tuossa iässä oleva nainen uskaltaa pukeutua vaikka jumppa-asuun, ja on silloinkin timmimpi kuin monet parikymppiset.
      Iän ei tarvitse rajoittaa, siksi Madonna on mielestäni hyvä esimerkki ihmisestä joka elää niin kuin tahtoo, välittämättä siitä mitä muut ajattelevat. Harva kuitenkaan saa aikaiseksi noin pitkää uraa, joten jotain hän tekee oikein:)

    • rapiskarpalo

      riittänee mulle noi Metallican liput vaikkä tässä taitaa nyt käydäkin silleesti että menen Metallicaa katsomaan ja myös Madonnan (olen näillä näkymin lupautunut töihin silloin ja pakosta joudun sen madonnan ainakin kuuntelemaan. Toiset maksaa madonnasta ja toisille maksetaan sen kuuntelemisesta :P)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe