Dubstep

machiavelli

Kuunteleeko kyseistä genreä kukaan? Itse löysin tämän vasta joku aika sitten ja kuulostaa kyllä todella hyvältä! Ehdoton suosikkini on Joker - Stuck in a System, josta väsäsin videon omaksi ja toivottavasti myös muiden iloksi. Video katsottavissa alla olevasta linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=aY7UQZPWLXk&feature=channel_page

Genrehän on aika uusi, vasta 2000-luvun alussa Lontoossa syntynyt musiikkityyli joka tuli pari vuotta sitten suuremman yleisön tietoon.

Suositelkaa jotain hyviä dubstep artisteja!

23

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dubbinstepp

nero ja skream omia suosikkejani

• sillanderi

ite oon diggaillu dubstepistä heti kun ekan kerran kuulin eli jostain vuodesta 2005 lähtien. hyviä artisteja mm. Skream, Nero, Caspa, Rusko, Ekaj,Tes La Rok(suomalainen, yksi parhaista, hyvin suosittu briteissä) Ital Tek, Koala jne. listaa vois jatkaa loputtomiin... Oon ihmetelly et mis kaikki dubstepistä diggailevat(naiset????) oikeen lymyää, vai onko niitä edes olemassa...

• twipz

Miten voisin keksiä itselleni dubstep nimen niinkuin SKRI||EX:illä

• sonnynjoel:)

nero & skrillex:) vaikken skrillexiä dubstepiksi 'luokittelisikaan'
      dm5 & skream

• Fozku
    • dubshit muoti-ilmiö

Sekavaa paskaa! Ja apinat juoksevat muodin perässä pää punaisena.

• janzzu17v

Knife Party menee, muut ei

• smdd
    • Rilleri

moi
      kiva kuulla et tykkäät kans stepistä (kavereitten kans kutsutaa lyhenteel stepi dubsteppii). mun mielest paras o rillex, siin o aika hyvä basso. remixit ehkä viel parempii. mut joo rillerii ku kuuntelee niin siin o aidot saundit!!!!11

kantsii iha rilleril alottaa.... tosi hyvä. muu stepi o vähä kopioo vaa nii siks sitä ei jaksa.

http://www.youtube.com//watch?v=PUqyux1HCAQ

• Dubstep4ever

Mikäli tarkoitit rillexil skrillexii ja väität että muu dubstep on kopioo ni et tiedä genrestä mitään ensinnäki ensimmäisiä dubstep tuottajia/dj:tä olivat benga, skream, rusko, datsik ynm. Ei skrillex! Ja itse asiassa Skrillexin musa on Electroa ei Dubsteppia jälleen kerran facepalmaan näille jonneille jotka luulevat tietävänsä Dubstepista jotain

• Dubstep4ever
        Dubstep4ever kirjoitti:

Mikäli tarkoitit rillexil skrillexii ja väität että muu dubstep on kopioo ni et tiedä genrestä mitään ensinnäki ensimmäisiä dubstep tuottajia/dj:tä olivat benga, skream, rusko, datsik ynm. Ei skrillex! Ja itse asiassa Skrillexin musa on Electroa ei Dubsteppia jälleen kerran facepalmaan näille jonneille jotka luulevat tietävänsä Dubstepista jotain

Korjaan skrillexin musa on suurimmaksu osaksu electroa mutta skrillexillä on yksittäisiä dubstep kappaleita pari

• 1998-2001
        Dubstep4ever kirjoitti:

Joo mutta Dubstep polveutuu 2-stepistä,Rusko? Datsik? salli mun nauraa.....checkaa: Steve Gurley ja Horsepower Productions (sekä Tempa levy-yhtiö)

• Dubstep4ever

Omia suosikkeja on Nero, Skream, Rusko, Datsik, Kill The Noise, Skrillex, 12th Planet, Feed Me, Benga

• skrilleeeeex

Jos nyt skrillex sitte on dupstepia tai jotku kappaleet ees ni sitä kyllä kuuntelee!! mutta enpä nyt oikeen erityisemmin dupstepistä välitä

• 1234567890

downlink on kovaa

• Minä olen hetero

Olette kaikki homoja

• aaahahahahaha

:DDDD

• drop the bass

mun mielest hyvii on skrillex, kill the noise, feed me, dirtyphonics, knife party, bassnectar ja yellow claw. on niitä muitaki mut en muista

• duubadaaba

sanokaa vaa kone musa ni kaikki ymmärtää mist o kyse

• dub step sucks

Aivan hirveetä p askaa tuo dub step, kuulostaa kaikki biisit joltain surkean drum´n bassin ja p askan trancen risteytekselle..

Eli hyvää dubsteppiä ei ole olemassa..

Lisäks sillä genrellä ei ole dubin kanssa mitään tekoo..

• itsfuckingzomboy

Zomboy ja knifeparty on parasta! muut menettelee mutta nää kaks on jotain niin täydellistä

• Yulli23

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      317
      7424
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2146
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1362
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1231
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1210
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1146
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe