onko kukaan treffanut ketään facebookin kautta? Ja jos on missä siellä?
Facebook ja deittailu
20
3694
Vastaukset
- joo joo
Ilmeisesti kukaan ei ole, koska vastauksia ei ole tullut yhtään viime vuoden helmikuun jälkeen.
- AYI
Siellä on sellainen aplikaation kuin Are You Interested. Ei sillä voi paljoa tehdä, jos ei halua maksaa palvelusta, mutta näkee muiden profiilit ja kuvia ja voi lähettää sitten FB:n kautta viestejä kiinnostuksen kohteelle. Itse olen ainakin siellä "tavannut" pari mielenkiintoista ihmistä. Kannattaa kokeilla :)
- miten on
AYI kirjoitti:
Siellä on sellainen aplikaation kuin Are You Interested. Ei sillä voi paljoa tehdä, jos ei halua maksaa palvelusta, mutta näkee muiden profiilit ja kuvia ja voi lähettää sitten FB:n kautta viestejä kiinnostuksen kohteelle. Itse olen ainakin siellä "tavannut" pari mielenkiintoista ihmistä. Kannattaa kokeilla :)
Siis tarkoitatko että tällaisella sovelluksella pääsee katsomaan esim. kenen hyvänsä faacebookiin kirjautuneen seinää, profiilia ja kuvia muitakin kuin julkista profiilikuvaa. Eikä siis tarvita tätä kaveriksi hyväksymistä siihen.
Asia kiinnostaa minua koska olen ilmoittanut monille, että jos ovat kiinostuneita minusta niin kuviani on facebookissa nähtävillä lähettämällä kaveriviestin jonka minä hyväksyn.
Olen facebookissa kirjautuneen feikkinimellä jonka siis heille olen antanut. - Ei ihan
miten on kirjoitti:
Siis tarkoitatko että tällaisella sovelluksella pääsee katsomaan esim. kenen hyvänsä faacebookiin kirjautuneen seinää, profiilia ja kuvia muitakin kuin julkista profiilikuvaa. Eikä siis tarvita tätä kaveriksi hyväksymistä siihen.
Asia kiinnostaa minua koska olen ilmoittanut monille, että jos ovat kiinostuneita minusta niin kuviani on facebookissa nähtävillä lähettämällä kaveriviestin jonka minä hyväksyn.
Olen facebookissa kirjautuneen feikkinimellä jonka siis heille olen antanut.Näkee sen minkä sallit, mutta ilmeisesti voit sallia tuon sovelluksen käyttäjille enemmän oikeuksia, en tiedä kun en ole kokeillut. Olen kyllä ihan vain ajan kuluksi joskus katsellut millaisia naamoja siellä paikkakunnaltani näkyy ja paljon on tuttuja (varattuja) naisia.. itselläni ei näy kuva, eikä tiedot, joten olen sellainen kuvaton (varattu) mies siellä :)
- tässä joulun
Ei ihan kirjoitti:
Näkee sen minkä sallit, mutta ilmeisesti voit sallia tuon sovelluksen käyttäjille enemmän oikeuksia, en tiedä kun en ole kokeillut. Olen kyllä ihan vain ajan kuluksi joskus katsellut millaisia naamoja siellä paikkakunnaltani näkyy ja paljon on tuttuja (varattuja) naisia.. itselläni ei näy kuva, eikä tiedot, joten olen sellainen kuvaton (varattu) mies siellä :)
alla joku nainen jonka kaverikseni olin klikannut(liittyen siihen että tuolla facbook accountillani pyrin lähinnä löytämään erästä kauan sitten tuntemaani valkoista miestä joka on eteläafrikasta) lähetti minulle sellaisen Mery Christmas kortin johon klikkaamalla ajauduin sellaiselle facebook zoosk(tai jotain sinne päin sivuille) ja kirjauduinkin niille ja siellä oli suomalaisia nimiä mm. Espoosta. En kyllä enää tiedä mistä noille sivuille pääisi, mutta ilmeisesti nillä olen vielä. Voisiko olla niin että kaikki ne jotka ovat tulla zooskissa näkevät toistensa kuvia myös heidän facebook albumeuistaan ja profiili- ja seinäsivut . Minä en tarkoita tässä facebookin profiilikuvaani, joka on kenen hyvänsä nähtävillä, se on vaan vanha kuva ja sellainen suurennettu pienestä niin että ei siitä kasvoja helposti tunnista.
- Jaa-a...
tässä joulun kirjoitti:
alla joku nainen jonka kaverikseni olin klikannut(liittyen siihen että tuolla facbook accountillani pyrin lähinnä löytämään erästä kauan sitten tuntemaani valkoista miestä joka on eteläafrikasta) lähetti minulle sellaisen Mery Christmas kortin johon klikkaamalla ajauduin sellaiselle facebook zoosk(tai jotain sinne päin sivuille) ja kirjauduinkin niille ja siellä oli suomalaisia nimiä mm. Espoosta. En kyllä enää tiedä mistä noille sivuille pääisi, mutta ilmeisesti nillä olen vielä. Voisiko olla niin että kaikki ne jotka ovat tulla zooskissa näkevät toistensa kuvia myös heidän facebook albumeuistaan ja profiili- ja seinäsivut . Minä en tarkoita tässä facebookin profiilikuvaani, joka on kenen hyvänsä nähtävillä, se on vaan vanha kuva ja sellainen suurennettu pienestä niin että ei siitä kasvoja helposti tunnista.
Enpäs muista miten tuossa oli, siinä taisi nähdä vielä vähemmän kuin tuossa ensin mainitussa.. mutta eikait ihmiset voi olla noin kädettömiä, etteivät osaa kokeilla tai lukea niitä sovellusten ohjeita. Jos ei "lontoo" taivu, niin pysy pois.
- aittaateljee
AYI kirjoitti:
Joo musta toi AYI on muuten kiva mutta kun ei satu omistamaan luottokorttia niin vaikka haluaiskin maksaa niin ei voi ja näin ollen jotkut kiinnostuksen kohteet on jäänyt sitten saavuttamattomiin.
- Eräs Mies
Social Me sovelluksen "flirt" toiminnosta se lähti.. Kirjoiteltiin ja myöhemmin treffattiin. Nyt useampi kuukausi yhdessä.
- AYI
Ne aplikaatiot kuten se Are You Interested (AYI) yms. eivät näytä kyseisen henkilön fb profiilia (eli tuntemattomat henkilöt eivät voi nähdä sun tietoja ja kuvia joita olet laittanut fb:hen). Niihin luodaan oma profiili, mutta se on yhteydessä tietyllä tavalla sun fb:n kanssa. Eli esim. siinä AYI:ssä sun profiili kuva on sama kuin fb:n profiilikuva, mutta sinne saa itse luoda tiedot itsestään, eli missä asuu, ikä, pituus jne. tervehdysviestit. Se myös toimii sillä periaatteella että kun olet sisäänkirjautuneena fb:ssä olet myös onlinessa AYI:ssä. Sulle voi muut lähettää viestiä tai "lahjoa", mutta nämä eivät tule sun fb profiiliin, vaan sinne AYI profiiliin. Siellä on omat viesti-kansiot jne. Koska tämä toiminto on maksullinen, ei siellä voi lähettää kuin ehkä yhden viestin per profiili, joten monet sitten jatkavat viestittelyä fb:n kautta tai kutsuvat kaveriksi. Itse en ole vielä kutsunut ketään sieltä kaveriksi, mutta voin fb:n välityksellä lähetellä kiinnostaville ihmisille viestiä.
Mielestäni mitkään fb:n kautta saatavat sovellukset eivät anna toisille pääsyä sun fb profiiliin, jos olet sen salannut, vaan sinne pääsee vain siinä tapauksessa jos heidät hyväksyy kaveriksi. Kannattaa aina kuitenkin lukea ne sovelluksien ohjeet ennekuin lataa niitä ihan vain varmuuden vuoksi. - erewqrwq
AYI kirjoitti:
Ne aplikaatiot kuten se Are You Interested (AYI) yms. eivät näytä kyseisen henkilön fb profiilia (eli tuntemattomat henkilöt eivät voi nähdä sun tietoja ja kuvia joita olet laittanut fb:hen). Niihin luodaan oma profiili, mutta se on yhteydessä tietyllä tavalla sun fb:n kanssa. Eli esim. siinä AYI:ssä sun profiili kuva on sama kuin fb:n profiilikuva, mutta sinne saa itse luoda tiedot itsestään, eli missä asuu, ikä, pituus jne. tervehdysviestit. Se myös toimii sillä periaatteella että kun olet sisäänkirjautuneena fb:ssä olet myös onlinessa AYI:ssä. Sulle voi muut lähettää viestiä tai "lahjoa", mutta nämä eivät tule sun fb profiiliin, vaan sinne AYI profiiliin. Siellä on omat viesti-kansiot jne. Koska tämä toiminto on maksullinen, ei siellä voi lähettää kuin ehkä yhden viestin per profiili, joten monet sitten jatkavat viestittelyä fb:n kautta tai kutsuvat kaveriksi. Itse en ole vielä kutsunut ketään sieltä kaveriksi, mutta voin fb:n välityksellä lähetellä kiinnostaville ihmisille viestiä.
Mielestäni mitkään fb:n kautta saatavat sovellukset eivät anna toisille pääsyä sun fb profiiliin, jos olet sen salannut, vaan sinne pääsee vain siinä tapauksessa jos heidät hyväksyy kaveriksi. Kannattaa aina kuitenkin lukea ne sovelluksien ohjeet ennekuin lataa niitä ihan vain varmuuden vuoksi.Olen tavannut joitain mukavia henkilöitä ayi n kautta! Se on paras sovellus, jos match syntyy niin ei muuta kuin treffejä ehdottamaan :)
- Ranexxx70
erewqrwq kirjoitti:
Olen tavannut joitain mukavia henkilöitä ayi n kautta! Se on paras sovellus, jos match syntyy niin ei muuta kuin treffejä ehdottamaan :)
Jou, tavattiin FBn AYI:ssä ja siitä se lähti , nyt oltu lähes vuosi yhdessä ja asutaan jo saman katon alla. Onni kukoistaa! :) Ja ennen nykyistä suhdetta treffailin useitakin naisihmisiä AYI:n kautta. Suosittelen, kunhan pitää jalat maassa ja järjen kirkkaana.
- .......
onhan siellä niitä "sinkut" -ryhmiä pivinpimein. Sinne vaan ja ihan ilmaiseksi
- turhaa touhua
facebookin sinkut ryhmät on samanlaisia kuin muutkin treffi palvelut. Naiset ei vastaa eivätkä lähde treffeille jos kauniisti pyytää. Naamaraja niillä on miehille kuten kaikkialla muuallakin.
- trioerektus
http://www.youtube.com/watch?v=UozWX1bYJQY
"noniin, eikun kaikki kottaraiset jonoon vaan niin rupeen rankkaa"
- Titanic
Joo..AYI..ja mies anto numban..siitä sovittu tapaaminen, toki kirjoteltu ensin, hän ilmeisesti makso siitä koska pystyin kirjoittaa..sitte puhuttii puhelimessa ja Sitte tavattiin. Magee puhelinääni..mutta treffatessa..ainakii 10v ois voinnu laittaa ikää lisää..erityisen näkönen, melko ruma. Mutta mukava. En olisi voinnu kuvitellakkaan että menisin sänkyyn.. Oli kuitenkin ..hvetin itsevarma, puhui kuin Sais muijii mukaansa. Ajattelin ET maksettuina..kyllä
- Löy
Löysin oman naiseni Facebookin kautta.
Ihan vaan kaverin kaverilistalta yhen bongasin ja viestiä pistin.
- Domesticcat
Olin jonkin aikaa AYI:ssa ja kokemus oli todella mielenkiintoinen. Minua vajaat 50-vuotiasta naista lähestyivät hyvinkin komeat kolmekymppiset ja pääsääntöisesti aika rähjäisen näköiset oman ikäiseni miehet. Palvelu ei innostanut. Miehille voisin vinkkinä sanoa, että ei todellakaan kannata esiintyä kuvissa puolialastomana, jos ei näytä kreikkalaiselta jumalalta. Ei myöskään kannata kuvassa muikena kaljotella. Se antaa naisille sen kuvan, että juominen on keskeisin osa elämää. Ei myöskään kannata voivotella, että kun en maksa palvelusta niin lähetä viestejä sinne ja tänne. Jos miehellä ei ole varaa maksaa edes muutamaa euroa treffipalvelusta niin mieikuvaksi jää, että hinkuuko hän jonkun naisen siivelle elätiksi. Ulkomaalaiset miehet olivat pääsääntöisesti suomalaisia fiksumpia viestittelijöitä. He eivät ruksanneet mieltä ylentäviä valmiskysymyksiä, kuten koppaisitko kanssani oluen tai oletko enemmän kissa vai koiraihminen, vaan kirjoittivat jotakin kaunista ja mukavaa, josta sai sen käsityksen, että oli nähty vähän vaivaakin. Kaikkein karmeimpia kokemuksia olivat jotkut ilmeisesti mieleltään häiriintyneet, jotka ryhtyivät haukkumaan minua sen vuoksi, etten lähtenyt heidän kanssaan treffeille. Onneksi en lähtenyt. Ties vaikka olisi turpiin höylätty. Muutoinkin sellaiset ehdotukset parin naisen puolelta asiallisen viestin jälkeen, että lähdetkö tänne Vantaalle naimaan ovat ala-arvoisia, ellei nainen ole ilmoittanut ammatikseen prostituoitu...mutta näillä miehillähän ei ole varaa maksaa mistään, joten pitänee sitten yrittää kaikkia ilmaiseksi. Miinuksen puolelle kokemukset jäivät valtaosin, valitettavasti. Tsemppiä kuitenkn kaikille palvelujen käyttäjille ja ovathan monet sieltä kivaa seuraa löytäneetkin.
- säästäväinen
" Jos miehellä ei ole varaa maksaa edes muutamaa euroa treffipalvelusta niin mieikuvaksi jää, että hinkuuko hän jonkun naisen siivelle elätiksi. "
Ei se ole välttämättä varallisuudesta kiinni. Itse en periaatteesta suostuisi maksamaan treffipalvelusta. - 32+3
Olen treffannut kolmea naista facen sinkut palstan kautta. Kerran pääsin sänkyyn mutta ei siitä tullut sitten mitään kummempaa. Ja se palvelu ei maksa mitään edes, siellä näkee heti kuvan ja voi lähetää helposti viestejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782