Onko normaalia sellanen muljahtelun tunne rinnassa muutamia päiviä leikkauksen jälkeen???? Siis suurennusleikkauksen. Ei tunnu kipeältä, eikä rinnat näytä erimuotoisilta, mutta outoja tuntemuksia mulla nyt kyllä rinnoissa on.. Implantti varmaan pyörii ympyrää:-)
muljahtelu rinnassa
3
834
Vastaukset
- Minulla myös
Itselläni oli aivan samanlaisia tuntemuksia, etenkin kun selinmakuulla varasi painoa hieman toiselle kyljelle.
Vasta nyt viime päivinä tajusin muljahtelun lakanneen. Leikkauksestani on siis hieman päälle 2 kuukautta.
Itselläni on pyöreät implantit, joten kai ne sitten pyörii ympyrää siellä :)- kyseessä
Minulle neuvontavastaanotolla kerrottiin jo ennakkoon että implanttitaskuun voi jäädä ilmaa joka siellä sitten muljahtelee ja kurisee. Minulla tuo tuntui kurinana kun rintaa hieroi. Ajan kanssa se sitten hävisi kuten oli sanottukin.
- Äiti 45v.
Ystävälläni oli leikkauksen jälkeen tällaista muljahtelua, joka kuulemma tuntui ikävältä. Tämä johtuu siitä, kun implantti ei ole vielä kiinnittynyt kudoksiin. Parin kuukauden sisällä muljahtelun pitäisi loppua ja ts. implantin kiinnittyä kudoksiin. Se ei siis saisi enää muljahdella.
Ystävälläni muljahtelu jatkui ja hän joutui uusintaleikkaukseen. Implantti ei ollut kiinnittynyt ja rintaan leikattua taskua pienennettiin.
Itselläni on ollut implantit reilun vuoden, eikä mulla ole ollut muljahteluita missään vaiheessa. Kysyin omalta lääkäriltäni tästä ja hän kertoi, että implantin pitäisi kiinnittyä kuukauden-kahden aikana. Muutamalla prosentilla naisista kudokset ovat kuulemma sellaiset, että implantti ei vain tahdo kiinnittyä, vaan ikäänkuin jää pyörimään kudoksiin. Jos tunne ei ole epämiellyttävä ja jos implantti on pyöreä, niin haitanneeko. Mutta jos tunne on epämiellyttävä ja vielä implantti anatominen, niin sehän saattaa pyörähtää ties minkälaiseen asentoon implantin kärki pahaan suuntaan törröttäen.
Uskon, että muljahtelu loppuu sinun kohdalla, onhan leikkauksesta kuitenkin vain muutama päivä. Sinulla on varmaan kontrolli 1-2 kk leikkausken jälkeen, jolloin tilanne on paremmin arvioitavissa.
Onnea jatkossa uusille rinnoillesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894