Aika pahasti tuossa alla vedettiin hernettä nenään siitä kun joku sanoi tatskoja otettavan muodin vuoksi. No, en minä väitä, että niitä otettaisiin koska se on trendikästä. Sen olen kyllä huomannut, että ne ovat entistä enemmän esillä julkisuudessa ja niitä otetaan melkoisesti. Vieläpä moni ottaa sen samankaltaisen jutun kuin toisillakin on ja samaan paikkaan.
Harvapa sitä tunnustaa tekevänsä yhtään mitään siksi, että se on muotia. Minä en tunne tällaisia ihmisiä. Tunnetteko te?
Jos muiden mielipiteillä ei ole väliä, niin miksi tatuointien muodikkuudesta puhuminen tuntuisi ärsyttävän niin paljon? Tai vaikka ei edes ärsyttäisi, niin kyllä noihin tatskamuotijuttuihin ollaan silti kommentoimassa melko kärkkäästi. Vaikka muilla ei ole väliä.
Tatuointien muodikkuudesta
34
1310
Vastaukset
- Nala
Varmaankin siksi useimpia ärsyttää, kun YLEISTETÄÄN tatuointien olevan VAIN muotia.
Toisille ehkä on muotia, toisille ei. Minulle on aivan sama mitä muut ajattelevat.
Minulle tatuoinnit ovat henkilökohtainen juttu, kuin toinen ihoni, ja voin vakuuttaa ettei muilla ole samanlaisia kuvia kuin minulla enkä edes haluaisi samanlaista kuin vaikkapa jollakin tutulla. Omilla tatuoinneillani on jokin merkitys, ne merkitsevät jostakin elämänvaiheestani jne.
Kirjoitit: "tatskajuttuihin ollaan silti kommentoimassa melko kärkkäästi"
Eikös se ole keskustelupalstan idea?- Sinex
Niin, siis toinen omituinen asia on se, että noista tatskoista vakuutellaan aika useinkin, ettei samanlaisia löydy - ja vaikka löytyisikin niin sillä ei ole väliä. Jos sillä ei ole väliä, niin miksi edes sanoa, ettei samanlaisia löydy?
Eikä keskustelupalstan tarkoitus ole varmastikaan se, että ihan niin kärkkäitä ollaan.
Ja jos useimpia ärsyttää muodiksi yleistäminen, niin miten se on mahdollista, jos se on aivan sama mitä muut ajattelevat? :) - Nala
Sinex kirjoitti:
Niin, siis toinen omituinen asia on se, että noista tatskoista vakuutellaan aika useinkin, ettei samanlaisia löydy - ja vaikka löytyisikin niin sillä ei ole väliä. Jos sillä ei ole väliä, niin miksi edes sanoa, ettei samanlaisia löydy?
Eikä keskustelupalstan tarkoitus ole varmastikaan se, että ihan niin kärkkäitä ollaan.
Ja jos useimpia ärsyttää muodiksi yleistäminen, niin miten se on mahdollista, jos se on aivan sama mitä muut ajattelevat? :)Hohhoijakkaa...
Ihan niinkuin joku tahallaan haastaisi riitaa.
Ja se kai on aivan sama mitä kukakin sinulle sanoo, kun sinulla on kaikkeen jo valmiiksi tuomitseva asenne :(
Ja edelleenkin minulle on aivan sama mitä muut ajattelevat, ihmettelen vain sinun yleistyksiäsi. - Karla
Sinex kirjoitti:
Ja jos useimpia ärsyttää muodiksi yleistäminen, niin miten se on mahdollista, jos se on aivan sama mitä muut ajattelevat? :)Eli siis jos jollakin on tatuointeja, niin hänellä ei saa olla mielipiteitä?
- Sinex
Nala kirjoitti:
Hohhoijakkaa...
Ihan niinkuin joku tahallaan haastaisi riitaa.
Ja se kai on aivan sama mitä kukakin sinulle sanoo, kun sinulla on kaikkeen jo valmiiksi tuomitseva asenne :(
Ja edelleenkin minulle on aivan sama mitä muut ajattelevat, ihmettelen vain sinun yleistyksiäsi.Nyt en ymmärrä, miten minulla olisi tuomitseva asenne? Minä ihmetteöen sitä, kuinka ihmeessä tätä muotihommaa yritetään kieltää niin tarmokkaasti. Varmasti on paljon tatuoinnin ottajia jotka eivät sitä tuosta syystä hanki, mutta on myös niitä, jotka tekevät sen muodikkuuden vuoksi.
Kuka yleensä myöntää haluavansa olla muodikas? Sellaisia ihmisiä on harvassa vaikka kuinka oltaisiin trendejä seuraavia. - ....
Sinex kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, miten minulla olisi tuomitseva asenne? Minä ihmetteöen sitä, kuinka ihmeessä tätä muotihommaa yritetään kieltää niin tarmokkaasti. Varmasti on paljon tatuoinnin ottajia jotka eivät sitä tuosta syystä hanki, mutta on myös niitä, jotka tekevät sen muodikkuuden vuoksi.
Kuka yleensä myöntää haluavansa olla muodikas? Sellaisia ihmisiä on harvassa vaikka kuinka oltaisiin trendejä seuraavia.olisi hankkia niinkin pysyvä asia kuin tatuointi vain muodin takia. Itse en osta edes mitään vaatetta vain muodin takia jos se ei ole omaan makuun.
- ....
.... kirjoitti:
olisi hankkia niinkin pysyvä asia kuin tatuointi vain muodin takia. Itse en osta edes mitään vaatetta vain muodin takia jos se ei ole omaan makuun.
pointtini tuossa oli siis se, että en tosiaankaan usko kenenkään hankkivan tatuointia muodin takia. Onko sinulla Sinex tatuointia? Jos on niin hankitko muodin takia? Jos ei niin miksi olet täällä selittämässä asiasta josta et tiedä mitään?
- Sinex
.... kirjoitti:
pointtini tuossa oli siis se, että en tosiaankaan usko kenenkään hankkivan tatuointia muodin takia. Onko sinulla Sinex tatuointia? Jos on niin hankitko muodin takia? Jos ei niin miksi olet täällä selittämässä asiasta josta et tiedä mitään?
Miten oma tatuointi liittyy siihen, kuinka hyvin ihminen voi aistia vallala olevat muodit?
Eli jos on tatuointi, niin saa sanoa jotain, mutta sitten epäillään että on itse ottanut sen muodin vuoksi kun sellaisia puhuu?
Jos sitä taas ei ole, niin asiasta ei voi puhua koska siitä ei voi mitenkään tietää mitään? - Sinex
.... kirjoitti:
olisi hankkia niinkin pysyvä asia kuin tatuointi vain muodin takia. Itse en osta edes mitään vaatetta vain muodin takia jos se ei ole omaan makuun.
vaikka ne olisivat muotia? Eikö se ole enemmän sitä, että jokin tuntuu hienolta tai mukavalta koska siitä puhutaan paljon, se on yleistynyt ja se on kiva. Muodikas juttuhan on juuri tätä ja kun muoti muuttuu, saattaa jokin toinen asia olla kiva ja kiintoisa.
Tunnetko monta ihmistä jotka tunnustavat tekevänsä jotain koska se on muotia? - ....
Sinex kirjoitti:
vaikka ne olisivat muotia? Eikö se ole enemmän sitä, että jokin tuntuu hienolta tai mukavalta koska siitä puhutaan paljon, se on yleistynyt ja se on kiva. Muodikas juttuhan on juuri tätä ja kun muoti muuttuu, saattaa jokin toinen asia olla kiva ja kiintoisa.
Tunnetko monta ihmistä jotka tunnustavat tekevänsä jotain koska se on muotia?Eli enpä usko että kukaan tekee mitään muodin takia. Miksi siitä piti vielä heittää tuommoinen kysymys?
- ...
Sinex kirjoitti:
Miten oma tatuointi liittyy siihen, kuinka hyvin ihminen voi aistia vallala olevat muodit?
Eli jos on tatuointi, niin saa sanoa jotain, mutta sitten epäillään että on itse ottanut sen muodin vuoksi kun sellaisia puhuu?
Jos sitä taas ei ole, niin asiasta ei voi puhua koska siitä ei voi mitenkään tietää mitään?Mä en ensinnäkään tajua miksi tästä samasta aiheesta piti jälleen kerran aloittaa keskustelua. Ihmiset kommentoivat aina kärkkäästi tämmöisiin otsikoihin, itse mukaan lukien. On vaan niin tyhmää edes alkaa väittää että kukaan ottaisi tatuointia (tai mitään) vain muodin takia.
Toi sun kirjoituksesi meni vähän yli hilseen koska et ilmeisesti tajunnut kysymystäni ollenkaan.
Ihmettelen miksi ihminen jolla on tatuointi aloittaisi keskustelun tästä aiheesta. En siis ole tarkoittanut että siitä alettaisi epäillä. En vaan usko että kukaan tatuoitu viitsisi edes alkaa tämmöistä koska jokainen tatuoinnin omaava henkilö varmasti tietää miksi sen on ottanut. Ja jos taas ei ole tatuointia, niin miten voi alkaa väittää jollekin tatuoidulle että miksi hän on sen ottanut koska ei itsekään tiedä yhtään mitään sen ottamisen tarkoituksesta? - DarkRide
Kukaan ei ole missään kirjoituksessaan ollut sitä mieltä,että tatuoinnit on VAIN muotia......huom paino lauseen VAIN-sanalla.Tietenkin on olemassa ns. tatuointikulttuurityyppejä,sitten näitä,jotka ottavat jonkin tatuoinnin tietystä henk koht syystä tai vain koristeeksi ja sitten tämä kolmas ryhmä,muotivillitys,josta nimenomaan on puhe,ja josta keskustelu on aloitettu.
- Sinex
... kirjoitti:
Mä en ensinnäkään tajua miksi tästä samasta aiheesta piti jälleen kerran aloittaa keskustelua. Ihmiset kommentoivat aina kärkkäästi tämmöisiin otsikoihin, itse mukaan lukien. On vaan niin tyhmää edes alkaa väittää että kukaan ottaisi tatuointia (tai mitään) vain muodin takia.
Toi sun kirjoituksesi meni vähän yli hilseen koska et ilmeisesti tajunnut kysymystäni ollenkaan.
Ihmettelen miksi ihminen jolla on tatuointi aloittaisi keskustelun tästä aiheesta. En siis ole tarkoittanut että siitä alettaisi epäillä. En vaan usko että kukaan tatuoitu viitsisi edes alkaa tämmöistä koska jokainen tatuoinnin omaava henkilö varmasti tietää miksi sen on ottanut. Ja jos taas ei ole tatuointia, niin miten voi alkaa väittää jollekin tatuoidulle että miksi hän on sen ottanut koska ei itsekään tiedä yhtään mitään sen ottamisen tarkoituksesta?Eli yrität sanoa, ettei tatuointien ottoa voi miettiä.
Aikamoista ylimielisyyttä! - Sinex
.... kirjoitti:
Eli enpä usko että kukaan tekee mitään muodin takia. Miksi siitä piti vielä heittää tuommoinen kysymys?
Tatuointejakin otetaan muodin vuoksi, mutta kuten kaikissa muissakin muotijutuissa, sitä ei myönnetä kenellekään. Ikinä.
- ...
Sinex kirjoitti:
Eli yrität sanoa, ettei tatuointien ottoa voi miettiä.
Aikamoista ylimielisyyttä!Et ymmärtänyt taaskaan mitään kirjoituksestani..
- p.o.w.
Baarissa näkee aika monella naisella tribaalitatskan käsivarressa. Aatteitako? Paskat. Trendikästähän se on.
- Karla
Toisille trendijuttu, toisille ei. Onko tuo yleistäminen todella tarpeellista??
- Sinex
Karla kirjoitti:
Toisille trendijuttu, toisille ei. Onko tuo yleistäminen todella tarpeellista??
Niinpä. Joillekin se on muotihomma, joillekin ei. Sitä tavataan sanoa, että tatuoinneista vähemmän pitäminen on näiden tatuoimattomien ihmisten ongelma. Minusta se on meidän kaikkien juttu. Aivan samoin kuin jokin muu asia joka jakaa voimakkaasti mielipiteitä. On aika yksisilmäistä kieltää se seikka, että tuo saattaa muuttaa joidenkin ihmisten suhtautumista ja se ei sitten olisikaan kenenkään muun kuin sen tatska-inhoajan probleema.
- DarkRide
Miten me voitais määritellä tuo muoti tai trendikkyys?Milloin se on alkanut ja mihin se loppuu?
Tavallaanhan kaikki,mitä me nähdään tai opitaan on jostain ulkoa päin opittua eli kopioitua,tuskin monillakaan oli syntyessään ideoita ja mielipiteitä.Monihan kertoo ottaneensa jonkin tatuoinnin jo aikoja sitten ja piirtäneen sen itse,mutta todennäköisesti jostain näkemästään jutusta se idea on lähtöisin.Silloinhan jossain määrin baitataan jotain,joka oli hieno jollain ja kun sen tekee riittävän moni,niin syntyy ketjureaktio,jonka ansiosta syntyy trendi tai muoti-ilmiö.
Ottaako joku sitten muodin takia tatuoinnin?Onkohan se sattumaa,että esim Amerikassa ja Suomessakin on näitä Pamela Andersson kopioita vähän siellä sun täällä,silikonit ja se hauista kiertävä tatska.....muotia,kopiointia?Sen mä itsekkin ymmärrän hyvin,että on kummallista ajatella,että joku ottaisi muodin takia jotain niin pysyvää kuin tatuoinnin.Mutta jos asiaa rupeaa lähestymään siltä kannalta,että onko kaikki edes aikuisiässä olevat ihmiset kyllin fiksuja näkemään joitain asioita niin oikealla tavalla ja riittävästi monipuolisesti tarkasteltuna,että he voisivat tehdä oikean ratkaisun edes omasta mielestään,asiassa kuin asiassa.....????.Ihmiset ostaa ostos teevestää skeidaa,uskotaan laihdutuskikkoihin,rikotaan lakia,hölmöillään auton ratissa jne.Mun mielestä on erittän suuri riski,että on ihmisiä,jotka on niin hölmöjä,että he myös ottavat tatuoinnin sen takia vaikka kun jollain leffan näyttelijällä oli sellanen.Onko siinä sitten jotain pahaa?Ei kai,mutta niin varmaan kuitenkin jotkut tekee.- ...
"Tavallaanhan kaikki,mitä me nähdään tai opitaan on jostain ulkoa päin opittua eli kopioitua,tuskin monillakaan oli syntyessään ideoita ja mielipiteitä."
Kukaan ei ole syntynyt valmiiksi varustettuna ideoilla ja mielipiteillä. Mutta tuolla ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kun ihminen kasvaa ja oppii asioita hän alkaa muodostaa niitä omia mielipiteitä ja ideoita. Mutta edelleenkään tällä ei ole mitään tekemistä tuon muoti-asian kanssa. Vaikka kopioisikin jonkun toisen tatuoinnin itselleen niin eihän se automaattisesti tee siitä muotia. Jos löytää jonkun kivan kuvan itselleen ja semmoinen sattuu jo koristamaan jonkun muun nahkaa, niin entä sitten jos se sattuu mielyttämään omaa silmää? Onko sitten niin paljon siistimpää kehuskella että on itse piirtänyt kuvan tms.? Tämä on taas toinen äärilaita tähän keskusteluun. Kaikkien pitäisi saada olla niin uniikkeja. Samalla tavalla voisi sanoa, että onko se sitten muotia?
- Painkiller
Taas jauhetaan aivan tyhjää paskaa. Kyllähän asioista saa puhua, mutta tämä aihe on turhista turhin ja loppuun kaluttu!
Haluatko Sinex tietää, mikä ihmisiä ärsyttää? Juuri tällainen turha jankkaaminen, jota sinäkin harrastat! Jokainen ihminen väsyy ennen pitkää jankutukseen, vaikkei jankkaajien mielipiteensä kiinnostaisikaan.- Titi
Niin, eikös se ole aivan sama ottaako joku tatuoinnin muodin takia vai ei, eihän se ole keltään pois! Ja jos jotakuta myöhemmin kaduttaa tatuoinnin otto, niin eihän se ole edelleenkään keltään pois, luulisi jos tatuoinnin ottaa niin tietää sen olevan ikuinen, muuttui mieli tai ei.
- Painkiller
Titi kirjoitti:
Niin, eikös se ole aivan sama ottaako joku tatuoinnin muodin takia vai ei, eihän se ole keltään pois! Ja jos jotakuta myöhemmin kaduttaa tatuoinnin otto, niin eihän se ole edelleenkään keltään pois, luulisi jos tatuoinnin ottaa niin tietää sen olevan ikuinen, muuttui mieli tai ei.
Joillakin on kumma tarve tulla neuvomaan toisia ihmisiä. Tämä tatuointiasia on pahinta laatua siinä. Ei luulisi ketään kiinnostavan se, jos jotakin kaduttaa tatskan ottaminen joskus 10 vuoden päästä tai miksi joku on tatskan ottanut. Miten voi olla mahdollista, että asia kiinnostaa noin paljon? Kannattaisikohan näiden ihmisten hankkia ikioma elämä, ettei tarvitsisi käyttää aikaansa toisten elämien märehtimiseen.
Ei siinä ole takana mitään muuta kuin se, että nämä henkilöt pitävät itseään tatuoituja ylempiarvoisina. Todella säälittävää! - hullu
jos sua ei kiinnosta jonkun jankkailut niin ei oo pakko lukee! tai pidä sitten omana tietonas jos häiritsee. antaa ihmisten jankuttaa jos haluaa. ei kai se sulta oo pois millään tavalla?!?
- tatska(N)
hullu kirjoitti:
jos sua ei kiinnosta jonkun jankkailut niin ei oo pakko lukee! tai pidä sitten omana tietonas jos häiritsee. antaa ihmisten jankuttaa jos haluaa. ei kai se sulta oo pois millään tavalla?!?
mä en ymmärrä oikeen koko aihetta.Eiköhän tatuoinnin hankkimiseen ole jokaisella henk.koht syyt.Jos v***u haluaa olla muodikas ja hetken hurmassa ottaa kuvan ja katuu sitä myöhemmin..its not my problem.
Omassa kaveripiirissä on näitä "muodinoikkuja" ja lähestulkoon jokainen on katunut kuviaan.
Itsellä kuvia on useampikin,sekä pieniä ja että todella isoja-ne ovat persoonaa ja kuviin liittyy erilaiset tarinat ne ovat osa mun elämää ja historiaa.
Aina mahtuu näitä jotka ärsyttävät ja ärsyyntyvät,ja mua lakaa lähinnä huvittamaan... - Sinex
Haluat vaieta asian kuoliaaksi? Kumma juttu jos tatuoinnit ovat maailman ainoa asia jota ei tehdä muodikkuuden vuoksi.
- Sinex
Painkiller kirjoitti:
Joillakin on kumma tarve tulla neuvomaan toisia ihmisiä. Tämä tatuointiasia on pahinta laatua siinä. Ei luulisi ketään kiinnostavan se, jos jotakin kaduttaa tatskan ottaminen joskus 10 vuoden päästä tai miksi joku on tatskan ottanut. Miten voi olla mahdollista, että asia kiinnostaa noin paljon? Kannattaisikohan näiden ihmisten hankkia ikioma elämä, ettei tarvitsisi käyttää aikaansa toisten elämien märehtimiseen.
Ei siinä ole takana mitään muuta kuin se, että nämä henkilöt pitävät itseään tatuoituja ylempiarvoisina. Todella säälittävää!Miten on mahdollista, että sinä vedät tatuointien ihmettelystä herneen noin tpahasti nenääsi? Jos asia ei muille kuulu, niin sinulla ei pitäisi olla mitään sanomista mihinkään.
Eli kyllä nämä asiata taitavat olla aivan normaaleja keskusteltavia juttuja. - Tirri
Sinex kirjoitti:
Haluat vaieta asian kuoliaaksi? Kumma juttu jos tatuoinnit ovat maailman ainoa asia jota ei tehdä muodikkuuden vuoksi.
Voi tsiisus!!
Lopettaisit jo ton jankutuksen! - juujoonii
Sinex kirjoitti:
kyllä niitä otetaan sen muodinkin takii vaik nää pari tyyppii ei sitä myönnäkkään.Kai tajuut et niiden päättelykyky asioista on nolla,jankuttavat vaan omia tekemisiään ja tatuointiensa tarinoita.Huomaa etti ne tajuu muodista ja sen valtavasta vaikutusta nuoriin ja vanhempiinkin dilleihin elokuvien ja julkkistenkin kautta,joissa esiintyy kaiken maailman kingejä tatskoineen ja sit halutaan olla samanlaisii.Ne ei tosiaan nää mitä ympärillä tapahtuu,taitavat keskittyy itseensä niin paljo.Etkä sä saa niiden mieltä muuttumaan.Toi oli sulta hyvä,et eihän kukaan myönnä ottavansa niitä muodin takii :)
- Titta
juujoonii kirjoitti:
kyllä niitä otetaan sen muodinkin takii vaik nää pari tyyppii ei sitä myönnäkkään.Kai tajuut et niiden päättelykyky asioista on nolla,jankuttavat vaan omia tekemisiään ja tatuointiensa tarinoita.Huomaa etti ne tajuu muodista ja sen valtavasta vaikutusta nuoriin ja vanhempiinkin dilleihin elokuvien ja julkkistenkin kautta,joissa esiintyy kaiken maailman kingejä tatskoineen ja sit halutaan olla samanlaisii.Ne ei tosiaan nää mitä ympärillä tapahtuu,taitavat keskittyy itseensä niin paljo.Etkä sä saa niiden mieltä muuttumaan.Toi oli sulta hyvä,et eihän kukaan myönnä ottavansa niitä muodin takii :)
Eipä taida sinullakaan paljoa järki päätä pakottaa??
- DarkRide
Titi kirjoitti:
Lueppas kirjoitus otsikolla "Miten tatskat tehdään??".Juuri tästä syystä on hyvä,että kekustellaan asioiden negatiivisista puolista ja saadaan ihmiset pohdiskelemaan asioita riittävän pitkään ja riittävän monipuolisesti.Tuo kirjoitus ei todellakaan ole ainoa tuota laatua.Toivottavasti kaikki ymmärtää nyt,mitä haen takaa,kun esitin tuon kirjoituksen mallina ja miten se on yhteydessä näihin negatiivisävytteisiin kirjoituksiin,joita täällä on käyty.
Suurin osa ihmisistä on täysin kykeneviä päättämään omista asioistaan ja asioista,joita voi tehdä,kannattaa tehdä tai on luvallista tehdä.Jotkut eivät kykene yksin päättämään asioita.Jos Suomesta poistettaisiin kaikki lait,niin en minä varastaisi toiselta,mutta joku muu teksi niin ja tekee nyttenkin.Joillekkin ihmisille ajattelu tuottaa niin paljon tuskaa,ettei viitsitä ajatella vaan tehdään ja mietitään myöhemmin seurauksia.
Eikä tämän tyyliset kirjoitukset ole mitenkään uniikkeja näillä keskustelupalstoilla.Samanlaisia väittelyitä löytyy esim osastolta doping.Jos olisi keskustelupalsta,missä keskusteltaisiin dokaamisesta ja alkoholin käytöstä,niin siellä saisi varmasti samanlaisen väittelyn pystyyn.Kunnon viikonloppuryyppääjät,alkoholistit ja siveellisesti juovat väittelisivät haitoista,hyödyistä ja opastaisivat toisiaan sekä niitä,jotka taustalla vain lukevat,mutta eivät osallistuisi kekusteluun.Eihän sielläkään absoluuttista totuutta löydettäisi,joka sopisi jokaisen nuppiin,kuten ei täälläkään löydy totuuksia.Loppujen lopuksi jokainen päättää aina itse tekemisistään,kuten päättää myös haluaako osallistua keskusteluihin.
Keskustelu on tärkeää ja sitähän varten nämä palstat on olemassa.Jos joku ei ole kiinnostunut,jostain keskustelusta,on hänen oma tehtävänsä olla kirjoittamatta ja lukematta niitä keskusteluja ja niitä kirjoittajia,joiden kirjoitukset ärsyttävät.Keskusteluja on ja niitä pitää ollakkin myös jatkossa.
Ja näistä kirjoituksista ei ikinä pidä ottaa itseensä,varsinkaan jos kukaan ei kohdista herjoja sinuun suorasti tai epäsuorasti vihjaillen.Epäasialliset kirjoitukset on aina erikseen ja niitä kavereita on joka palstalla.Kun muistaa tämän(lainaus) "asiat kiistelee ei ihmiset",niin asiat sujuu.
- Putte
Joo ei tatskoja oteta muodin mukaan.
Mulla sydäntatska käsivarressa jossa lukee vaimoni nimi. - Johanna
Otin ekan kuvani 11 vuotta sitten...silloin niitä ei vielä naisilla paljon ollu.
Ja sitten (niiku kaikki kuvalliset tietää) niihinhän tulee himo.=) Kaksi seuraavaa vatkin sitten omasuunnittelemia just sen takia ettei ois samanlaista ihan jokaisella.
Muotia vai ei... - Taiteilijasielu
En ole muodinseuraaja, mutta jos tatoinnit eivät olisi kymmenisen vuotta sitten tulleet "muotivillitykseksi", tuskin minä kiltti ja ujo nainen olisin uskaltautunut marssia "kovien kundien maailmaan" tatuointiliikkeeseen tuosta vain ja ottaa kuvaa. Tavallaan siis katson käyttäneeni muotivillitystä hyväkseni päämäärän saavuttamiseen.
Suunnittelin kuvani itse koska aihepiiri joka on minulle tärkeä, ei varmastikaan ole kovin hyvin tai ollenkaan edustettuna valmiissa malleissa, ja koska muutenkin tykkään suunnitella itse kaikenlaisia esineitä ja kuvia.
Uudenkin tatuoinnin tahtoisin, mutta koska tuo ensimmäinen oli niin kivulias kokemus ja hankalakin jälkihoito/parantuminen kesähelteellä, niin että saattaa olla että tuo jää ainoakseni. (Tai sitten ei?)
Haaveilin tatuoinnista kolme vuotta ennen kuin menin sen ottamaan, enkä ainakaan vielä tämän 8:n vuoden aikana ole katunut kertaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669