Hei, onko kellään kokemuksia H.O.P.E.-nimisestä laihdutuspilleristä?
En löytänyt googlettalla tietoa, kyseessä on kuitenkin Bio Pharman (www.biotechpharma.eu) tuote, jonka banneri on pyörinyt mm. tällä sivulla.
H.O.P.E.
6
3986
Vastaukset
- mä yx vaan
Täältä oikeaa tietoa: http://ravintojaterveys.kotisivukone.com/57
- Huijjattu
Minua ainakin lihotti 5 kiloa. Ei auttanut ja en saa rahojani takaisin ja laittoivat välittömästi perintään laskuni. Pyysin päällikköä ottamaan yhteyttä minuun, mutta ei soittanut. En luota ko. tuotteeseen,
- TrainTrainTrain
Olen testannut ja huomannut toimivaksi, yksi parhaista kaupitelluista laihdutustuotteista. Tarkempia tuloksia testaamisestani löytyy http://www.pointblog.fi/?go=toke
- Perunakeisari
Mulla toiminu ku oon jättäny kaikki herkut pois, syöny näit kolme päivää ni puntari näyttäs tipauttaneen kolme kiloa. :O
En usko että kyseessä on humpuukkituote, sillä itse olen ainakin saanut kyseisellä tuotteella loistavia tuloksia. Laihduin -10 kg alle 2 kuukaudessa ja edelleen paino tippuu! Olen toki myös katsonut mitä suuhuni laitan. Sokerin olen tietoisesti yrittänyt jättää vähemmälle, mutten tiukkapipoisesti eli edelleen syön myös karkkia ym. Liikuntaa en ole pystynyt lisäämään vakavan sairastumisen takia (ei liity liikapainoon)
Onnea kokeiluun. Voin suositella lämpöisesti :o)- mirru1231
mistä laihdutus lääketä hopea ja tilaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163535Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983321Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793134Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m472982Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362929Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582428- 502175
- 962074
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141959Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181949