Hei, onko kellään kokemuksia H.O.P.E.-nimisestä laihdutuspilleristä?
En löytänyt googlettalla tietoa, kyseessä on kuitenkin Bio Pharman (www.biotechpharma.eu) tuote, jonka banneri on pyörinyt mm. tällä sivulla.
H.O.P.E.
6
3961
Vastaukset
- mä yx vaan
Täältä oikeaa tietoa: http://ravintojaterveys.kotisivukone.com/57
- Huijjattu
Minua ainakin lihotti 5 kiloa. Ei auttanut ja en saa rahojani takaisin ja laittoivat välittömästi perintään laskuni. Pyysin päällikköä ottamaan yhteyttä minuun, mutta ei soittanut. En luota ko. tuotteeseen,
- TrainTrainTrain
Olen testannut ja huomannut toimivaksi, yksi parhaista kaupitelluista laihdutustuotteista. Tarkempia tuloksia testaamisestani löytyy http://www.pointblog.fi/?go=toke
- Perunakeisari
Mulla toiminu ku oon jättäny kaikki herkut pois, syöny näit kolme päivää ni puntari näyttäs tipauttaneen kolme kiloa. :O
En usko että kyseessä on humpuukkituote, sillä itse olen ainakin saanut kyseisellä tuotteella loistavia tuloksia. Laihduin -10 kg alle 2 kuukaudessa ja edelleen paino tippuu! Olen toki myös katsonut mitä suuhuni laitan. Sokerin olen tietoisesti yrittänyt jättää vähemmälle, mutten tiukkapipoisesti eli edelleen syön myös karkkia ym. Liikuntaa en ole pystynyt lisäämään vakavan sairastumisen takia (ei liity liikapainoon)
Onnea kokeiluun. Voin suositella lämpöisesti :o)- mirru1231
mistä laihdutus lääketä hopea ja tilaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531515- 1701285
- 611117
- 81112
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2511067- 141000
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33883Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55862Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti93849- 347795