Voiko silmälaseille tehdä jotain, kun ne tippuvat päästä? Voin lukea niillä ainoastaan makuuasennossa.
Joko pääni on kutistunut mittauksen jälkeen tai optikko on mitannut virheellisesti.
Liian isot silmälasit
15
2783
Vastaukset
- rusalkaa
laaserii. Pääset laseista loppuiäksi.
- ap.
enkä ole montaa kertaa käyttänyt. Jos katson suoraan eteenpäin, ne pysyvät paikoillaan, mutta jos vilkaisenkin alemmas, ne tippuvat nenälle.
Kuuluuko niitten käyttäytyä näin? - rusalkaa
ap. kirjoitti:
enkä ole montaa kertaa käyttänyt. Jos katson suoraan eteenpäin, ne pysyvät paikoillaan, mutta jos vilkaisenkin alemmas, ne tippuvat nenälle.
Kuuluuko niitten käyttäytyä näin?sukkahousuista mitään apua?
- orpana-67
ap. kirjoitti:
Kuuluuko niitten käyttäytyä näin?mennä liikkeeseen näyttämään niitä. Kyllä ne pystyy siellä kiristämään ne juuri sopiviksi, ainakin pitäisi pystyä :) Eihän tuollasista laseista ole mitään iloa.
- ap.
orpana-67 kirjoitti:
mennä liikkeeseen näyttämään niitä. Kyllä ne pystyy siellä kiristämään ne juuri sopiviksi, ainakin pitäisi pystyä :) Eihän tuollasista laseista ole mitään iloa.
että tekniikka olisi kehittynyt sitten viime maailmansotien. Ja luulisi, että optikot jos ketkä olisivat tarkkoja työssään.
Osaatko muuten sanoa, kutistuuko ihmisen pää vanhetessa? - ap.
orpana-67 kirjoitti:
mennä liikkeeseen näyttämään niitä. Kyllä ne pystyy siellä kiristämään ne juuri sopiviksi, ainakin pitäisi pystyä :) Eihän tuollasista laseista ole mitään iloa.
kysyisin, että jos eivät pysty kiristämään, niin saankohan minä uudet lasit?
- orpana-67
ap. kirjoitti:
että tekniikka olisi kehittynyt sitten viime maailmansotien. Ja luulisi, että optikot jos ketkä olisivat tarkkoja työssään.
Osaatko muuten sanoa, kutistuuko ihmisen pää vanhetessa?en osaa kyllä sanoa :D
Oma pääni taitaa olla samoissa mitoissa, ainakin rillit pysyy päässä ihan hyvin. - ap.
orpana-67 kirjoitti:
en osaa kyllä sanoa :D
Oma pääni taitaa olla samoissa mitoissa, ainakin rillit pysyy päässä ihan hyvin.suoraan lattiaan. Irtoaako lasit päästä monta senttiä? Minulla ne valuivat 3 cm parissa sekunnissa.
- orpana-67
ap. kirjoitti:
suoraan lattiaan. Irtoaako lasit päästä monta senttiä? Minulla ne valuivat 3 cm parissa sekunnissa.
ei valuneet yhtään. Ihan napakasti pysyy päässä :)
- orpana-67
ap. kirjoitti:
kysyisin, että jos eivät pysty kiristämään, niin saankohan minä uudet lasit?
ainakin on se tyytyväisyystakuu. Oliskohan ollut kuukauden vai pari? Miten kauan sulla on lasit olleet? Mene ihmeessä kertomaan huolesi, uskon että auttavat kyllä. Onhan heilläkin vastuu siitä, että ostaja on tyytyväinen kalliisiin laseihin.
- ap.
orpana-67 kirjoitti:
ainakin on se tyytyväisyystakuu. Oliskohan ollut kuukauden vai pari? Miten kauan sulla on lasit olleet? Mene ihmeessä kertomaan huolesi, uskon että auttavat kyllä. Onhan heilläkin vastuu siitä, että ostaja on tyytyväinen kalliisiin laseihin.
puolella ostettu Instrusta eli 2-3 kk:tta.
- saaminen....
istuviksi kuuluu optikon perushommiin, olisikohan aisan taivutuksesta kiinni (älä taivuttele itse)
- ap.
kaareutuvat ulospäin tähän tyyliin \__/
enkä ole itse vääntänyt. - ap.
ap. kirjoitti:
kaareutuvat ulospäin tähän tyyliin \__/
enkä ole itse vääntänyt.\_ _/
- orpana-67
ap. kirjoitti:
\_ _/
kiristetään ruuveista, tai sitten niitä lämmitetään ja väännetään oikeeseen asentoon. Kyllä ne osaa hommansa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894