Liian isot silmälasit

Neuvoja pliis

Voiko silmälaseille tehdä jotain, kun ne tippuvat päästä? Voin lukea niillä ainoastaan makuuasennossa.
Joko pääni on kutistunut mittauksen jälkeen tai optikko on mitannut virheellisesti.

15

2783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rusalkaa

laaserii. Pääset laseista loppuiäksi.

• ap.

enkä ole montaa kertaa käyttänyt. Jos katson suoraan eteenpäin, ne pysyvät paikoillaan, mutta jos vilkaisenkin alemmas, ne tippuvat nenälle.
        Kuuluuko niitten käyttäytyä näin?

• rusalkaa
        ap. kirjoitti:

enkä ole montaa kertaa käyttänyt. Jos katson suoraan eteenpäin, ne pysyvät paikoillaan, mutta jos vilkaisenkin alemmas, ne tippuvat nenälle.

sukkahousuista mitään apua?

• orpana-67
        ap. kirjoitti:

mennä liikkeeseen näyttämään niitä. Kyllä ne pystyy siellä kiristämään ne juuri sopiviksi, ainakin pitäisi pystyä :) Eihän tuollasista laseista ole mitään iloa.

• ap.
        orpana-67 kirjoitti:

mennä liikkeeseen näyttämään niitä. Kyllä ne pystyy siellä kiristämään ne juuri sopiviksi, ainakin pitäisi pystyä :) Eihän tuollasista laseista ole mitään iloa.

että tekniikka olisi kehittynyt sitten viime maailmansotien. Ja luulisi, että optikot jos ketkä olisivat tarkkoja työssään.

Osaatko muuten sanoa, kutistuuko ihmisen pää vanhetessa?

• ap.
        orpana-67 kirjoitti:

kysyisin, että jos eivät pysty kiristämään, niin saankohan minä uudet lasit?

• orpana-67
        ap. kirjoitti:

että tekniikka olisi kehittynyt sitten viime maailmansotien. Ja luulisi, että optikot jos ketkä olisivat tarkkoja työssään.

Osaatko muuten sanoa, kutistuuko ihmisen pää vanhetessa?

en osaa kyllä sanoa :D
        Oma pääni taitaa olla samoissa mitoissa, ainakin rillit pysyy päässä ihan hyvin.

• ap.
        orpana-67 kirjoitti:

en osaa kyllä sanoa :D
        Oma pääni taitaa olla samoissa mitoissa, ainakin rillit pysyy päässä ihan hyvin.

suoraan lattiaan. Irtoaako lasit päästä monta senttiä? Minulla ne valuivat 3 cm parissa sekunnissa.

• orpana-67
        ap. kirjoitti:

suoraan lattiaan. Irtoaako lasit päästä monta senttiä? Minulla ne valuivat 3 cm parissa sekunnissa.

ei valuneet yhtään. Ihan napakasti pysyy päässä :)

• orpana-67
        ap. kirjoitti:

kysyisin, että jos eivät pysty kiristämään, niin saankohan minä uudet lasit?

ainakin on se tyytyväisyystakuu. Oliskohan ollut kuukauden vai pari? Miten kauan sulla on lasit olleet? Mene ihmeessä kertomaan huolesi, uskon että auttavat kyllä. Onhan heilläkin vastuu siitä, että ostaja on tyytyväinen kalliisiin laseihin.

• ap.
        orpana-67 kirjoitti:

ainakin on se tyytyväisyystakuu. Oliskohan ollut kuukauden vai pari? Miten kauan sulla on lasit olleet? Mene ihmeessä kertomaan huolesi, uskon että auttavat kyllä. Onhan heilläkin vastuu siitä, että ostaja on tyytyväinen kalliisiin laseihin.

puolella ostettu Instrusta eli 2-3 kk:tta.

• saaminen....

istuviksi kuuluu optikon perushommiin, olisikohan aisan taivutuksesta kiinni (älä taivuttele itse)

• ap.

kaareutuvat ulospäin tähän tyyliin \__/
        enkä ole itse vääntänyt.

• ap.
        ap. kirjoitti:

kaareutuvat ulospäin tähän tyyliin \__/
        enkä ole itse vääntänyt.

\_ _/

• orpana-67
        ap. kirjoitti:

\_ _/

kiristetään ruuveista, tai sitten niitä lämmitetään ja väännetään oikeeseen asentoon. Kyllä ne osaa hommansa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4600
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3035
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      25
      1613
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe