katsonut tätä sarjaa. En jaksoakaan!
enpä ole..
2
720
Vastaukset
- Miksi lopettaa tähän
No miksi ihmeessä hyvä ihminen lopetat tähän? Täällähän täytyy olla keskustelupalsta monelle muullekin sarjalle jota et ole katsonut jaksoakaan. Käy nyt ihmeessä ilmoittamassa tuo käsittämättömän tärkeä uutinen niillä kaikilla!
Mikä tämän viestin tarkoitus oli?
Ai niin, minä taas olen katsonut joka ikisen 24-sarjan jakson joka on koskaan lähetetty. Nyt katson uusinta kautta USA:n tahdissa. Mutta enpä ole tuota katsonut tänne uutisoimisen arvoiseksi. - Uskomatonta!!! - Mutta tott...
Eli nyt kun sait avauduttua meille niin mietin vaan että miks vaivauduit kertomaan tään meille. Mä kuule oon kattonut JOKA jakson ja MÄ RAKASTAN SITÄ!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741124
- 751121
- 481014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104968- 51935
- 33717
- 49704
- 52617
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557