Ihmiset hei herätkääs taas!
Minä en itse henkilökohtaisesti tajua minkä
helvetin takia sieltä keskusteluosiosta tarvii valita se musiikki ja sieltä tämä konemusiikki jos kerran pakko on tulla avautumaan sinne sun tänne näihin threadeihin että kuinka paskaa musaa konemusa on....
Minkä takia joku viittii tuhlata aikaa ja vaivaa siihen että tarvitsee tulla asiasta nipottamaan kun ketään ei kiinnosta.
En minäkään mee mihinkään jäkättään siitä mikä on huonoa.Jos jokin on hyvää, mainitsen siitä koska se on peräti ihan järkevää.
Itse kuuntelen ihan tasan laidasta laitaan kaikkea mahdollista musiikkia ja jos ja kun kuulen biisin mistä en sen suuremmin diggaa, lopetan kuuntelemisen. En lähde pyörimään pitkin foorumia ja ala avautumaan teinin tavoin et "voi v*ttu mitä pskaa"...kun ketään se ei kiinnosta.
Olen kuunnellut musiikkia koko pienen ikäni, konemusa on se mun juttuni, muita genrejä vähättelemättä, mikä tietenkin liittyy tiiviisti siihen mitä voi nickistäni huomata. Minä kuuntelen tätä, sinä kuuntelet sitä mistä itse tykkäät, kukaan ei urputa, kaikki on tyytyväisiä :)
Tää nyt oli osittain vähän offtopic kun alkoi syömään miestä tässä kun taas näitä lueskelin :D
Mutta nyt kun kerran tänne kirjoitan niin heitetäänpä samalla vähän juttua ilmoille...
Pakkopa tässä kysyä nyt että kuinka moni täällä aktiivisesti pyörivistä kuuntelee Hardstyle:a?
Heitelkääpäs jotain mieluisimpia biisejä mistä diggaatte :D ja no, heitelkään nyt muutenkin niin tietää tämä DJ laajentaa kokoelmaansa :D
Tämäkin työ on osittaita asiakaspalvelua, ja toiveita kuunnellaan aina :) Onko muuten tietoa onko edes suomessa baaria jossa soitettaisiin vähän rankempaa settiä kuin perustikkaukset cascada-lady gaga-katy perry-akselia :D fiksummin muotoiltuna onko suomessa baaria jossa DJ vetelee HS:ä?tai edes jotain läheltä liippaavaa?
Jessus sentään
2
379
Vastaukset
- reippailia
"Pakkopa tässä kysyä nyt että kuinka moni täällä aktiivisesti pyörivistä kuuntelee Hardstyle:a? "
- En oikein tiiä pyörinkö täällä aktiivisesti mutta voin sanoa sen, että hardstyleä en kuuntele :) Hardstyle on tylsää mun mielestä. Itse tykkään sielukkaasta mustasta musasta esim. täl hetkellä luukutan Omar-S:n The Maker biisiä.- sitä
Hardstyleä tulee kuunneltua aika rutkasti, varsinkin kun satun sitä itse tekemään. :D
Suosikkeihini tottakai kuuluvat:
Headhunterz
Aplha Twins
Showtek
jne.
Jos uutta HS:ää etsit niin käy toki tutkimassa minun tuotantoa.
http://www.mikseri.net/artists/motion-x.66489.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019