Samuli Edelmann..

alice

kirkkokonsertteja kaipaan!!!nyt keväällä tai kesällä..tietääkö kukaan...yritin käyä katsomassa hänen sivuilla,mutten huomannut et olisi mitään tulossa...??

29

3975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottatosiiaaan

      Luin haastattelun Edelmanista jostain lehdestä ennen joulua...ja olin todella pettynyt että mies kiertää kirkkoja ja laulaa virsiä vaikka se pohja asialta puuttuu...oma usko Jeesukseen...joka laittaisi laulamaan.Vaan kun bisnes on bisnes ....elämä on.

      • mistäs tämä...

        Siis mistä tiedät, että häneltä puuttuu usko Jeesukseen?? Olen lukenut ja kuullut haastatteluja, joissa hän kertoo uskostaan.


      • Samuli Edelmanista

      • haastattelu löytyy

      • viitsikö.

        Tulee paha haju tuosta. Uskaltakaa keskittyä olennaiseen.


    • ihan tarpeeksi rahaa, pilaamalla kauniit laulut.
      Minäkin haluaisin laulaa nuoinvierestä= soviotus. Jos vain joku äänittäisi, mainostaisi, levyt kultaa nappaisi.
      En menis Samulin konserttiin vaikka maksettais. Se on minun boikottini.

      • alice

        kommettiasi???en kysynyt mitään tälläistä??minä en ensinnäkääm rupea spekuloimaan kenenkään uskoa..mielestäni se ei ole mun eikä kenenkään muu tehtävä?ja kyllä minä ainakin olen sen käsityksen saanut,että samuli on uskossa!ja vaikka ei olisi niin onko sillä merkitystä jos minä siitä nautin???ja minun täytyy sanoa,että kyllä samulin ulkoisessa olemuksessa on tapahtunut valtava muutos positiiviseen..on niin rauhallisen oloinen


      • riittää joka palstalle!

        Samuli Edelman on tullut uskoon ja on Jumalan käytössä omilla lahjoillaan.
        Jokaiselle ihmiselle Jumalalla on oma tehtävä, jos ihminen itse vain tahtoo seurata Jeesusta.


      • Selvänä tänään
        alice kirjoitti:

        kommettiasi???en kysynyt mitään tälläistä??minä en ensinnäkääm rupea spekuloimaan kenenkään uskoa..mielestäni se ei ole mun eikä kenenkään muu tehtävä?ja kyllä minä ainakin olen sen käsityksen saanut,että samuli on uskossa!ja vaikka ei olisi niin onko sillä merkitystä jos minä siitä nautin???ja minun täytyy sanoa,että kyllä samulin ulkoisessa olemuksessa on tapahtunut valtava muutos positiiviseen..on niin rauhallisen oloinen

        Muutos on tapahtunut. Samuli on selvästi lihonut, on varmaan ansainnut Jeesuslevyillään ja keikoillaan tarpeeksi saadakseen syödä elintasonsa mukaisesti kokoajan ja paljon.


    • _Mervi_

      Niitä kirkkokonsertteja yritin etsiä, mutta en löytänyt mistään. Olisko niin, että hän pitää taukoa viime marras-joulukuun kirkkokonserttien jälkeen?

      • alice

        mahdollista?


      • hengellisyyttä vai ei
        alice kirjoitti:

        mahdollista?

        semmoista on kuultu puhuttavan, että ryyppääminen ja rellestäminen vaihtui henggelliseen ohjelmaan, missä voi uskoa mihin itse haluaa, vaikka kirkon virsikirjan tuomaan uuteen elantoon.

        tupla aaksi sitä ryhmää kutsutaan ja siellä ei tartte uskoa mihinkään.

        business on business. moni entinen laulumies lueskelee askelia ja vetää rahaa, virtahevoilla ja tangoilla
        suotakoon se heille.


      • ennaltaehkäisee
        hengellisyyttä vai ei kirjoitti:

        semmoista on kuultu puhuttavan, että ryyppääminen ja rellestäminen vaihtui henggelliseen ohjelmaan, missä voi uskoa mihin itse haluaa, vaikka kirkon virsikirjan tuomaan uuteen elantoon.

        tupla aaksi sitä ryhmää kutsutaan ja siellä ei tartte uskoa mihinkään.

        business on business. moni entinen laulumies lueskelee askelia ja vetää rahaa, virtahevoilla ja tangoilla
        suotakoon se heille.

        samulin ryyppäämistä, turvallisempi vaihtoehto varmaan kapakkabusinekseen.

        itesekkyys on hyve ohjelmassa, sama sw mistä se laulaen raha tulee, kunhan tulee, ja jos ei halua juoda ja kattella juovuspäissään olevaa yleisöä, on helppo haastatteluissa hokea 'opeteltuja' sanontoja hiljaa hyvä tulee jne. joilla mummot ja muut 'uskovaiset' saadaan pää kallellaan kuuntelemaan 'uudistunutta' samulia.

        sisso.


      • doublej
        ennaltaehkäisee kirjoitti:

        samulin ryyppäämistä, turvallisempi vaihtoehto varmaan kapakkabusinekseen.

        itesekkyys on hyve ohjelmassa, sama sw mistä se laulaen raha tulee, kunhan tulee, ja jos ei halua juoda ja kattella juovuspäissään olevaa yleisöä, on helppo haastatteluissa hokea 'opeteltuja' sanontoja hiljaa hyvä tulee jne. joilla mummot ja muut 'uskovaiset' saadaan pää kallellaan kuuntelemaan 'uudistunutta' samulia.

        sisso.

        oisko sulla jotain uusia sanontoja, vaikka mulle noi vanhatkin toimii. Toimii jos toimit. Rahasta se pappikin kirkkossa saarnaa!


    • ...kysyn tämän

      ...joka hyppäsi laivan kannelta mereen, laulaa nyt virsiä?

      • alice

        ..etkö parempaa keksi???
        Jokainen meistä on joskus tehnyt typeeryksiä...kuka mitäkin...
        nuohan ovat jo vanhoja ja menneitä juttuja!


      • ja totuus hänestä

        on tämä: HÄN TULI USKOON.


      • kirkon penkissä

        Voi teitä besserwissereitä. Kaikki haluaa määritellä Edelmanin uskon laadun. Tuomita ja hylätä tai hyväksyä ja kohdata ihmisenä. Siinäpä sitä ongelmaa pohdittavaksi!

        Käykäähän kuuntelemassa kun kohdalle sattuu kirkkokeikka. On hieno elämys, jos uskaltaa koskettaa. Koko bändi, taustalaulajineen (upeine sellaisine) on mahtava kokonaisuus.
        Antaa ihmisten löytää elämästä jotain syvempääkin. Kaikkea parasta kevääseen jokaiselle!


      • mainen maine

        Silloin hankittiin maine jolla voi nyt rahastaa uskoontulolla ja virsilevyillä, Uskovaiset on hölmöjä. Oikeasti maailmassa on hyvääkin musiikkia. Ilman mitään teennäistä Jeesussanomaa. Kuunnelkaa jotain kunnon musaa. Paska on paskaa vaikka sen voitelis kermavaahdolla ja jessuksen siunauksella.


    • jeesuksen kaveri

      Uskovaisia on helppo höynäyttää. Kaikki paska menee kaupaksi mitä vaan myydään Jeesuksen tai jumalan nimissä. Ja kaikki noi Jeesus ja gospel bändit on kyllä niin kapisia ja teennäisiä, että ei ne voi pärjätä oikeassa musamaailmassa. Siksi kaikkien epätoivoisten artistien kannattaa tulla uskoon ja alkaa veivaamaan jessusmusaa!

      • ville vantaalta

      • Aravis

        Työ ei miestä pilaa. Olisin enemmän huolissani niistä, jotka luulevat, että kotona istuvalle pitää lentää ruoka suuhun ja rahaa tilille. Katsoja tietää, että mainokset ovat vain mainoksia. Miten teleyhtiön mainos liittyikään Edelmannin kevätkonsertointiin tai uskoon?

        Ei kirkossa saarnaavalta papiltakaan kysytä joka tiistai tai keskiviikko, uskooko hän nyt vai ei. Helpompaa on toki uskoa sanomansa kuin vain eläytyä puhuessa tai laulaessa. Sanoma joka tapauksessa on sama, vaikka kenenkään usko ei aina kanna kultasiivin.

        Samulin ääni ainakin on Luojan lahja. Olen iloinen jokaisen puolesta, joka kykenee tuntemaan tunteita eikä turruta niitä jurriin.

        En kadehdi kestojulkkiksia, koska julkisuus on tällaista heilurin päästä toiseen menevää arviointia. Siinä voi molemmilta tahoilta joskus unohtua, että kenenkään julkisuudella ei sinänsä ole itseisarvoa, sanomaa. Työn hedelmät ratkaisevat ja se onko omalla paikalla. No, riippuu tietenkin yleison ja julkkiksen arvoista, mitä arvostaa.


      • Oltermannila
        Aravis kirjoitti:

        Työ ei miestä pilaa. Olisin enemmän huolissani niistä, jotka luulevat, että kotona istuvalle pitää lentää ruoka suuhun ja rahaa tilille. Katsoja tietää, että mainokset ovat vain mainoksia. Miten teleyhtiön mainos liittyikään Edelmannin kevätkonsertointiin tai uskoon?

        Ei kirkossa saarnaavalta papiltakaan kysytä joka tiistai tai keskiviikko, uskooko hän nyt vai ei. Helpompaa on toki uskoa sanomansa kuin vain eläytyä puhuessa tai laulaessa. Sanoma joka tapauksessa on sama, vaikka kenenkään usko ei aina kanna kultasiivin.

        Samulin ääni ainakin on Luojan lahja. Olen iloinen jokaisen puolesta, joka kykenee tuntemaan tunteita eikä turruta niitä jurriin.

        En kadehdi kestojulkkiksia, koska julkisuus on tällaista heilurin päästä toiseen menevää arviointia. Siinä voi molemmilta tahoilta joskus unohtua, että kenenkään julkisuudella ei sinänsä ole itseisarvoa, sanomaa. Työn hedelmät ratkaisevat ja se onko omalla paikalla. No, riippuu tietenkin yleison ja julkkiksen arvoista, mitä arvostaa.

        Jaa että kestojulkkiskin vai? missä ne näytöt missä ne pointit. Kuka tahansa saa lärviään paperille rahalla tai kerjuulla. Kova on poitsu työntämään itseään mutta näytöt niin ne näytöt? tavallinen harrastelijanäyttelijä joka laulelee Pataässän karaokelaisten tasolla. Ei mitään originellia. Ei mitään aitoa.


      • S Lutvonen
        Oltermannila kirjoitti:

        Jaa että kestojulkkiskin vai? missä ne näytöt missä ne pointit. Kuka tahansa saa lärviään paperille rahalla tai kerjuulla. Kova on poitsu työntämään itseään mutta näytöt niin ne näytöt? tavallinen harrastelijanäyttelijä joka laulelee Pataässän karaokelaisten tasolla. Ei mitään originellia. Ei mitään aitoa.

        Nollatoleranssin tyyppi joka välttääkseen työvoimatoimiston ehdottamat sekatyömiehen hommat on keksinyt tavan ansaita rieskansa. Huono laulaja ja surkea näyttelijä. Ei itsensä näyttäminen ole näyttelemistä.


      • sallikaa nauraa

    • Mariaana

      Tämä on kyllä ihan tolkutonta paskaa.

      Suomi 24:ssä aikaansa viettävä luuseri- ja junttiporukka tietää tarkoin, minkä arvoista jonkun usko on, ja samaten heittää kuraa niskaan uran suhteen. Pidän Samulin lauluista, näyttelijänä en ole juurikaan häntä nähnyt. Silti jokainen näkee, että hänellä on lahjoja kumpaankin alaan noin miljoona kertaa enemmän kuin täällä suutaan soittavilla luusereilla. Onneksi hän tuskin koskaan tulee näitä lukemaan.

      Suomalaisilla pallinaamoilla on se käsitys, että ketä tahansa julkkista voi mielensä mukaan arvostella. Tottakai voikin: Samuli esiintyy omalla nimellään ja naamallaan, nämä kakarat nimeltä Sallikaa nauraa, S. Lutvonen, Oltermannila.. on teilläkin mielikuvitusta, nimimerkitkin aivan perseestä. Puhumattakaan, että olisi munaa laittaa oma nimensä alle.

    • viu_ke
    • esabelle

      Mitteepä Alice virkkaa siihen kun ja jos Samuli Edelman laulaa kristillisiä lauluja kirkossa sen seurauksena uskoon tulee useita jopa useita kymmeniä ihmisiä. Minusta se on ilo ja niin varmasti taivaassakin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe