Projektina keho
TV1 Klo: 21.50 Pvm: 19.02.2009
76 prosenttia naisista kärsii selluliitista. Testaamme hoitoja. Mukana mm. ihotautilääkäri Susanna Virolainen, kulttuuritutkija Annamari Vänskä, ravintoterapeutti Juha Harju, plastiikkakirurgi Antti Koski sekä Raakel Lignell.
TV1 Klo: 21.50 Pvm: 19.02.2009
Tehoaako?
2
1218
Vastaukset 2
- Ei oikein mikään
Eipä tuntunut oikein mikään tehoavan...
Surullista - tässä omien selluliittien kanssa ja yhden 700 euron hoidon kokeilleena...- hoitoo
mää käytän hoitoa jonka voi tehdä kotona ja ei maksa noin paljon. :P kukaan ei vaan uskalla ostaa sitä ku pelkäävät ... jotain? en tiedä oikeastaan miksi. t. kaikien vihaama suvi :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1221754Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148812- 60790
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35762Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔46666Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639- 68613
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587