lancomen tuotteet

minkälaisia

HEI! Käyttääkö joku lancomen tuotteita,siis puhdistustuotteita,kasvovesiä ja päivä/yövoiteita?Minkä ikäisille on tarkoitettu renergie morpholift voide ja mitä tarkoittanee lyhenne rare nimen perässä.Käyttäjät kertokaa kokemuksianne. Ovatko laadukkaita.

8

5091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirpelis

minulla on käytössä, sanoisin että ovat tasaista keskinkertaista laatua....ei siis uippua, parempiakin on kuten, closé ja guerlain.

• lancome on

oikein hyvää laatua, verrattuna moniin muihin noihin "laadukkaisiin"/hieman kalliimpiin sajoihin. Tosin varmaan joka merkiltä löytyy hyviä ja huonoja voiteita, putsareita ym. Eli sinänsä ei ehkä voi sanoa (ainakaan toisen puolesta) mikä sarja on hyvä ja mikä huono. Itse olen "sekakäyttäjä" eli käytän eri merkkien tuotteita jne.

• kokemusksia

Tuttavani oli käynyt vuoisia joka toinen kuukausi hoitolassa, jossa on käytössä lancomen tuotteita. Hänellä oli myös kotihoidossa kaikki tuotteet lancomea. En ole eläessäni nähnyt niin huonoon kuntoon mennyttä ihoa!!! Siis iho oli ihan punoittava, herkistynyt, kuiva, harmaa, eloton ja ihan täynnä suuria mustapäitä ja kystisiä paiseita! Hän ei ole koskaan meikannut eli ihan pelkästään lancomen tuotteet ja hoidot olivat saaneet tämän aikaan. Hoituri oli vain sanonut, että tämä tuttuni "räplää" kasvojaan huomaamatta työn lomassa ja siksi näin huono ihon kunto!
      Onneksi tuttu löysi toisen hoitopaikan ja toiset tuotteet kotiin ja lähes vuosi meni, että iho parani, mutta parani kumminkin. Nyt ei ole mitään mäistä edellämainituista ongelmista, muuta kuin joitakin pienen pieniä finnejä leuan alueella, jotka nekin käyvät viimeisiä kuolinkamppailujaan.

Uskoisin, että lancome on ihohuokosia tukkiva sarja ja lisäksi hajusteet, väriaineet ja säilöntäaineet herkistävät ihoa. En epäile etteikö nämäkin tuotteet jollekin sopisi, mutta eivät ainakaan sovi iho-ongelmien hoitoon.

• olen kyllä

tykännyt esim. Pure focus-voiteesta (antaa mukavan ja sileän mattapinnan meikin alle) sekä Hydra zen-voiteesta (kosteuttaa ja rauhoittaa esim. iltaisin käytettynä). Mutta kukin tykkää eri merkeistä. Ei minullakaan kokemusta ole kuin muutamasta lancomen voiteesta ym.

• kuin halpikset

mutta pakattu hienompiin purnukoihin ja ylihinnoiteltu, jotta saadaan hölmöiltä rahat pois..

Ovelaa eikö totta.

Pakko myöntää, että olen kokeillut, muttei hääppöstä ollu. Se luksuksen tunne/luulo voi tosin jollekkin olla koukuttavaa..

Jotkut taas eivät vaan kehtaa säilyttää kylpyhuoneissaan tms halpistuotteita ja se vasta typerää ja kallista kulisseilua on..

• mikäs
        kuin halpikset kirjoitti:

mutta pakattu hienompiin purnukoihin ja ylihinnoiteltu, jotta saadaan hölmöiltä rahat pois..

Ovelaa eikö totta.

Pakko myöntää, että olen kokeillut, muttei hääppöstä ollu. Se luksuksen tunne/luulo voi tosin jollekkin olla koukuttavaa..

Jotkut taas eivät vaan kehtaa säilyttää kylpyhuoneissaan tms halpistuotteita ja se vasta typerää ja kallista kulisseilua on..

sitten on sinun mielestä parempi merkki kuin "halpikset" tms.? :-)

• KÄYTÄN

Olen käyttänyt Lancomen tuotteita vuosia. Erittäin hyviä ja laadukkaita tuotteita, mutta täytyy vain löytää oma itselle sopiva tuotesarja, Lancomellakin laaja valikoima kuten monella muullakin merkillä. Jos käyttää väärää tuotesarjaa niin varmaan saa ihonsa pilalle oli merkki mikä vaan. Siksi pyydänkin aina ennen uuden tuotteen ostamista näytteen että voin kokeilla sopiiko itselle ennenkuin ostan kalliin purkin. Myös monissa liikkeissä kuten Sokos, Stocmann on hyvin osaava, ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta jotka auttavat mielellään oikeiden tuotteiden valinnassa. Täytyy myös huomioida että oma ihokin muuttuu ja elää kokoajan iänmyötä se mikä käy tänään ei ehkä huomenna käykkään....

• Prosper

Hei,

Olen rouva Ehi Prosper, helposti luettava laina lainanantaja, annan lainoja erittäin vakava ihmisiä, jotka tarvitsevat taloudellista tukea lainoja. Onko sinulla lainan tilit pitää poistaa? Jos tarvitset apua kiireellisesti luotto? Taivutettu sinua millään taloudellisissa vaikeuksissa? Oletko taloudellisesti Puristetaan? Oletko tarvitsevat henkilökohtaisia ​​ja yritysten lainoja myös Xmas lainaa eri tarkoituksiin? Oletko taloudellisesti alas ja tarvitsee Capital (rahaa) seuraaviin tarkoituksiin: investoinnit, käynnissä laskut, hankkia uusia ominaisuuksia. Ohjaa meihin yhteyttä [email protected] kohtuullista tarjousta vakuudettomia lainoja alhainen korko 3% enintään takuut ja vakuutukset.

lainanottaja TIEDOT

(1) Nimi: ===
      (2) Osoite: ===
      (3) Sukupuoli ja ikä: =====
      (4) Ammatti: ==
      (5) Maa: ===
      (6) Paikkakunta: ===
      (7) Kunto: ===

luottotiedot
      (1) määrä, joka tarvitaan: ====
      (2) Laina Kesto: ===
      (3) kuukausitulot: ===
      (4) Matkapuhelin Sticky: ==
      (5), jolloin saatiin luoton ===

Ota yhteyttä suoraan: [email protected]

Vilpittömästi,
      Xmas Laina tarjous sovelletaan nyt?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe