Don Huan?

Kokenut

Aluksi haluaisin mainita ettei viestin tarkoitus ole provosoida vaan kysyä asiallisia vastauksia.

Olen koulutettu, varakas ja hyvännäköinen mies, jonka naisrintama pintapuolisesti loistaa. Saman viikon aikana saatan pokata useammankin naisen ja aktin jälkeen hylätä ne. Aluksi tämä oli nuorelle miehelle kuin unelmien täyttymys, kun huomasi kuinka helppoa se lopulta on, mutta pitemmän päälle se tuntuu vähän tyhjältä.

Olen aina uskonut rehellisyyteen, enkä haluaisi seurustella ihmisten kanssa vain pettääkseni heitä, joten haluaisin kysyä miten ihmiset ovat saaneet ns. Fuck Buddeja itseensä ihastuneista naisista, ilman että loukkaavat heitä verisesti.

Tällaisten suhteiden ylläpitäminen helpottaisi kummasti sen "oikean" etsimistä, kun suhdetta voisi etsiä/rakentaa muukin kuin pussien tyhjennys mielessä.

PS. vastaukseksi en halua, että opettele runkkaamaan

15

1266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeesti

Toihan on mahdoton yhtälö.

Opettele runkkaamaan.

• ziri

Miks sitten teet niikuin teet?
      Tavallaan jo itsekin vastasit itsellesi tuohon kysymykseen :).
      Ja pitääkö sen aina "päätyä" sänkyyn jne?
      Miks et tutustu vastakkaiseen sukupuoleen ihan aluksi vain viettämällä aikaa ja sitten sen jälkeen tutustua paremmin jne...

Ehkä se on siinä, ettet vielä halua ns. sitoutua "totaalisesti", mutta ert ole tyytyväinenkään nykyiseen tilanteeseenkaan...
      Itse sinä parhaiten itsesi tunnet :).

• Nainen

Ilmoitus nettiin haen pelkkää sex seuraa, valitse onnellisesti naimisissa oleva nainen joka todellakin käyttää sinua vain seksii jolloin tunnetta ei ole kummankaan puolelta.

ns. Fuck Buddeja itseensä ihastuneista naisista, ilman että loukkaavat heitä verisesti EI OLE. Mutta naisia joille sinä olet fuck buddi ja he sinulle kyllä löytyy. Mahdollisesti jopa sinkkuja joille sinä et ole oikea elämänkumppani vaihtoehto mutta haluavat säännöllistä seksiä. Tilanne on käytännössä se että tapaatte kun se teille molemmille sattuu sopimaan. Tunteen puuttuminen näkyy ja tuntuu siten ettei kumpikaan siirrä mitään menoa vain pelkän seksi treffejen takia, mutta jos molemmilla on sattumalta sitä aikaa jolloin ei parempaa ole tarjolla tapaatte seksin merkeissä. Yleensä näissä tapauskissa nainen ei ole kiinostunut sinusta ihmisenä, tekemisistäsi tai ajatuksista. Taitosi tyydyttää nainen sängyssä on ainut kriteeri mikä merkitsee. Yksikin pano josta nainen ei nauti niin olet menneisyyttä tai jos hän kohtaa sen elämän miehen. Avoin sopimus, ei selittelyä tai minkäänlaista sitoutumista.

Hitsi osalla sinkku naisista on ihan sama ongelma, seksi on kivaa, tuntematon mies on aina riski ( ei riittävän nautintoa antava, joku sekopää, jää roikkumaan kehiin ) Vaarana on vapaassa sinkkumiessä se että hän kuvittelee seksin ja tunteen liittyvän toisiin naisen puolelta. Kun haluaa todellakin olla vapaa katsomaan ja kokeileen aina kun itsestä tuntuu niin ilman että mies vetäisee herneet nenään.

Itse olen eronut nainen joka kaipaa seksiä mutta seurustelemaan tarvitsen juuri sen oikean miehen. Seksiin käy kyllä lelutkin ( siis miehet ) mutta mielellään sellainen jolle voisin soittaa ja sanoa sopiiko silloin ja silloin. Ei mitää henkilökohtaisia skeidaa ( jos en ole kiinostunut en halua tietää miehestä ja hänen tuneteista ym elämästä ) Hyvä fuck buddy osaa saada minut laukeamaan ja on todella hyvin varustettu ja kestävä ja ennen kaikkea ymmärtää etten halua nimeäni liitettävän häneen tai meitä nähtävän missään yhdessä. Osaa siis kävellä ohi ja olla tervehtimättä julkisella paikalla sekä hyväksyy että se loppuu heti kun kohtaan sen mielenkiintoisen miehen. Eli jos en ota yhteyttä tai vastaa viestiin se on ohi. Simmpeliä, samat säännöt molemmille.

• Janne

sähän oot äijä! (siis naiseksi)
        Saanko udella, ikä, koko, näkö?

t.tollasta mä oon aina halunnu!

• Nainen
        Janne kirjoitti:

sähän oot äijä! (siis naiseksi)
        Saanko udella, ikä, koko, näkö?

t.tollasta mä oon aina halunnu!

Mutta mitä helvetin väliä sillä on minkä ikäinen tai näköinen olen. Seksiä voidaan harjoittaa ihan kaiken ikäisten ja näköisten kanssa. Ei se ole partnerin ulkonäöstä kiinni vain taidoista.

Mies ja nainen voivat harjoittaa seksiä ihan vain seksin takia jolloin sillä ulkoisella tekijällä ei ole väliä. Fuck boddyä nähdään vain ja ainoastaa silloin kun on sillä päällä ja keskustelua ei ole tarpeen siihen sotkea. Minä en halua tietää miehestä nimeä, ikää, sivilisäätyä, tai muuta roskaa eikä hänestä koskaan muodostu mitään pysyvää, enkä myöskään sitä häneltä odota / toivo.

Helvetti ei sen fuck boddyn tarvitse minua kauniina tai kultaisena pitää. Eri asia on se kenestä olen oikeasti kiinostunut. Valitettavasti niitä on todella harvassa ja en vaivaudu laskemaan rimaa vain siksi että löytäisin sellaisen perusjuntin vakipanoksi.

Yleensä vaikka sovitaan vain fuck boddy -suhteesta alkavat nämä surkeat ukot aina jossakin vaiheessa kuvittelemaan että välillämme olisi jotakin tunnetta / ikävää / kaipausta / ihastusta ym. Ja auta armias kun tulevat vastaan kun seurassa on toinen mies, jumpe mitä kohtauksia. Tai kun en ole sillä päällä, jätän vain vastaamatta. Kuulemma kohteliaisiin tapoihin kuuluu vastata... mutta fuck boddy- suhteeseen ei kuulu kohteliaisuus vain pelkästään oman nautinnon hakeminen. Herttinen aika miten sitä joutuu aina vääntämään miehelle rautalangasta.

PS... sähän oot äijä! (siis naiseksi)
        taidat kyl olla ainut joka on minua koskaa pitänyt äijänä... kyl maar aina on tiedetty muijaksi ilman epäilyjä.

• Minna

Jos on onnellisesti naimisissa, ei käsittääkseni tarvitse hakea muualta seksiseuraa.

• Nainen
        Minna kirjoitti:

Jos on onnellisesti naimisissa, ei käsittääkseni tarvitse hakea muualta seksiseuraa.

Avioliitto ja siihen tyytyväisyys = arki pelaa, ei tarvetta muuttaa tilannetta eroamalla, yhteiset lapset ja omaisuus jarruttavat eroa. Pidetään yhteisesti kiinni kulissista.

Parisuhde = Kivaa olla yhdessä ja välillä on seksuaalinen lataus.

Avioliitto ei automaattisesti tarkoita siihen sisältyvän parisuhdetta tai seksuaalista mielihyvää. Toisesta voi välittää vaikka seksuaalinen mielenkiinto puuttuisi. Ja osalla on yhteinen teatteri peli, kummatkin pettävät mutta eivät sitä ääneen sano. Suhde on muistuttaa lähinnä sisko - veli suhdetta.

Seksillä on aika pieni vaikutus siihen kenen kanssa haluaa asua yhdessä ( ainakin minulla ) Vaikka seksi olisi kuinka hyvää, niin pelkän sen vuoksi tuskin jaksaisin toista päivästä päivään katsella. Tottakait sitä haluaisi miehen joka sytyttää ja joka kelpaisi myös siihen arkeen ( molemmat siis kokisivat samoin ), mutta ei sitä ole vielä vastaan kävellyt, ehkä sellaista ei vain ole. Mutta seksuaalisesti miellyttäviä on helppo löytää, mutta ei niiden seurassa halua julkisesti liikkua. Lelut on asia erikseen ja niitä ei vain esitellä tuttaville / suvulle.

• Heh
        Nainen kirjoitti:

Avioliitto ja siihen tyytyväisyys = arki pelaa, ei tarvetta muuttaa tilannetta eroamalla, yhteiset lapset ja omaisuus jarruttavat eroa. Pidetään yhteisesti kiinni kulissista.

Parisuhde = Kivaa olla yhdessä ja välillä on seksuaalinen lataus.

Avioliitto ei automaattisesti tarkoita siihen sisältyvän parisuhdetta tai seksuaalista mielihyvää. Toisesta voi välittää vaikka seksuaalinen mielenkiinto puuttuisi. Ja osalla on yhteinen teatteri peli, kummatkin pettävät mutta eivät sitä ääneen sano. Suhde on muistuttaa lähinnä sisko - veli suhdetta.

Seksillä on aika pieni vaikutus siihen kenen kanssa haluaa asua yhdessä ( ainakin minulla ) Vaikka seksi olisi kuinka hyvää, niin pelkän sen vuoksi tuskin jaksaisin toista päivästä päivään katsella. Tottakait sitä haluaisi miehen joka sytyttää ja joka kelpaisi myös siihen arkeen ( molemmat siis kokisivat samoin ), mutta ei sitä ole vielä vastaan kävellyt, ehkä sellaista ei vain ole. Mutta seksuaalisesti miellyttäviä on helppo löytää, mutta ei niiden seurassa halua julkisesti liikkua. Lelut on asia erikseen ja niitä ei vain esitellä tuttaville / suvulle.

Noi säänöt pelaa varmaankin niin kauan kuin sinulle sopii. Noin on helppo sanoa niin kauna kun ei suuri patukka ala maistumaan liaan hyvältä... Tuskin me suurimunaisetkaan halutaan sinua roikkumaan kalussa, sille kun on muutenkin vetoa etenkin nuoremmissa. Ottaa pattiin kun joskus harhautuu vanhaan yli 3-kumppiseen, niin ei sit pääse eroon.

Nuori on nuori = kiinteä on kiinteä ja namia.

• Nainen
        Heh kirjoitti:

Noi säänöt pelaa varmaankin niin kauan kuin sinulle sopii. Noin on helppo sanoa niin kauna kun ei suuri patukka ala maistumaan liaan hyvältä... Tuskin me suurimunaisetkaan halutaan sinua roikkumaan kalussa, sille kun on muutenkin vetoa etenkin nuoremmissa. Ottaa pattiin kun joskus harhautuu vanhaan yli 3-kumppiseen, niin ei sit pääse eroon.

Nuori on nuori = kiinteä on kiinteä ja namia.

säänöt pelaa varmaankin niin kauan kuin molemmille sopii. Ilman selityksiä, jos ei kuulu = ei kiinnosta enää.

Mies voi aivan vapaasti ottaa sen nuoren jos haluaa, ei kiinnosta. Kysyn ja mies voi aina sanoa EI. Yli 3-kymmpisellä taas ei ole halua tehdä seksisuhteesta pysyvää tai roikkua muuten miehessä. Elämässä on muutakin sisältöä kun mies ja parisuhde.

PS Käsittääkseni monen miehen toive, seksiä ilman sitoutumista ja selittelyä. Ainakin alkuperäinen kaipasi fuck buddy suhdetta, joten tätähän se käytännössä tarkoittaa.

• Toinenkin nainen

Ensinnäkin sinä Nainen edellä, pidin kirjoituksestasi.
      Itsekin olen melko itsenäinen ja elämääni tyytyväinen uusiosinkku ja nainen. Kuitenkin seksi on sellainen juttu, jota kaipailen säännöllisesti silloin kun sitä ei saa, ja ko. tarkoitukseen en ehdi/halua/ jaksa sellaista klassista seurustelusuhdetakaan aloittaa. Niinpä jo useita vuosia mulla on ollut onni löytää näitä samanhenkisiä vakipanoja sitä puutetta korjaamaan. Yhden illan jutuista en pidä, työlästä hakea moisia menomestoista. sen sijaan hyvistä yhden illan suhteista on aika luontevasti kehkeytynyt sellaisia vakijuttuja, joissa kumpikin tietää mikä on pelin henki eikä pyrikään jakamaan muuta kuin laadukasta seksiä toisilleen silloin kun molemmat sitä haluu ja kummallekin käy.
      Mietin että miksi sinä Don Huan et jo sellaista ole pokaamistasi naisista löytänyt? Ehkäpä ois hyvä ihan suoraan ehdottaa silloin, kun on tunne siitä että toinen ymmärtää ja vois haluta samaa. Pelin henkikin on hyvä selvittää alkuvaiheessa avoimesti. Uskoisin, että kyllä meitä tänkin luontoisia naisia riittää. Parhaimmillaanhan tuollainen suhde on loistavaa ja yhteenhioutunutta seksiä, josta puuttuu kaikki yhteisen arkielämän jakamisen paineet.

• Kokenut

Pidin itsekin tuosta naisen kirjoituksesta. Hän kertoi hyvin miten naisillakin on samanlaisia ongelmia. Itse en ole pokaamistani naisistani fuckbuddya löytänyt, varmaankaan juuri tämän sitoutumiskysymyksen takia. Itse olen pyörinyt nuorien 18-22 vuotiaiden naisten kanssa, joille halu sitoutua on valtava, kun yhden illan jutuistakin on bruukannut rakentua emotionaalisia siteitä - toiselle osapuolelle. Paradoksaalista kyllä, itse en ole alkuvaiheessa edes kauhean kiinnostunut seksistä, jos löydän oikeasti kiinnostavan naisen, jonka kanssa rakentaa tunnesiteitä (harmi vain, että näitä neitejä on niin kovin harvassa).

En toisaalta pidä hirveästi ajatuksesta lähteä hakemaan keski-ikäisiä naisia senssi-ilmoitusten perusteella. Siitä tulisi jännä olo, kun hylkäisi luonnolliset avunsa ja alentuisi kirjoittelemaan: "haluutko munaa, soita!" tason tekstejä.

• Nainen
        Kokenut kirjoitti:

Pidin itsekin tuosta naisen kirjoituksesta. Hän kertoi hyvin miten naisillakin on samanlaisia ongelmia. Itse en ole pokaamistani naisistani fuckbuddya löytänyt, varmaankaan juuri tämän sitoutumiskysymyksen takia. Itse olen pyörinyt nuorien 18-22 vuotiaiden naisten kanssa, joille halu sitoutua on valtava, kun yhden illan jutuistakin on bruukannut rakentua emotionaalisia siteitä - toiselle osapuolelle. Paradoksaalista kyllä, itse en ole alkuvaiheessa edes kauhean kiinnostunut seksistä, jos löydän oikeasti kiinnostavan naisen, jonka kanssa rakentaa tunnesiteitä (harmi vain, että näitä neitejä on niin kovin harvassa).

En toisaalta pidä hirveästi ajatuksesta lähteä hakemaan keski-ikäisiä naisia senssi-ilmoitusten perusteella. Siitä tulisi jännä olo, kun hylkäisi luonnolliset avunsa ja alentuisi kirjoittelemaan: "haluutko munaa, soita!" tason tekstejä.

Nuorien 18-22 vuotiaisen naisten keskuudesta ei löydy riittävästi elämän kokemusta, jotta he kykenisivät luopumaan siitä ruusunpunaisesta haaveesta. Siihen tarvitaan riittävästi niitä pettymyksiä ja sen haaveiden rikki repimistä.

Haet siis nuorta neitoa, joka ajattelisi keski-ikäisen naisen tavoin.

Siitä tulisi jännä olo, kun hylkäisi luonnolliset avunsa ja alentuisi kirjoittelemaan: "haluutko munaa, soita!" tason tekstejä. -->> mutta fuck buddylle se on ainut mikä merkitsee mitään, mitään luontaisia avuja sinulla ei hänelle ole. Ei ulkonäköä, paksua lompakkoa, karismaa tai luonnetta. Niitä haetaan toisenlaisesta suhteesta. Ainut mikä merkitsee on taidot ja munan koko sekä sen kestävyys.

Fuck buddy on vain samaa sarjaa kun dildo. Käytetään vain tarpeeseen, eikä sitä kohtaan tunnetta yhtikäs mitään, eikä sitä toivota tai odotetta sinultakaan sen kummempaa.

Paradoksaalista kyllä, ihminen jota oikeasti miettii potentiaalisena ihmissuhteena ei todellakaan halua muodostuvan pelkäksi seksi suhteeksi. Mutta tiedoksi sinulle mitä useampi vuosi kuluu sitä mahdottomammaksi sen saavuttaminen tulee. ( Jopa siinä avioliitossa, jossakin vaiheessa vain luovuttaa )

• Kokenut
        Nainen kirjoitti:

Nuorien 18-22 vuotiaisen naisten keskuudesta ei löydy riittävästi elämän kokemusta, jotta he kykenisivät luopumaan siitä ruusunpunaisesta haaveesta. Siihen tarvitaan riittävästi niitä pettymyksiä ja sen haaveiden rikki repimistä.

Haet siis nuorta neitoa, joka ajattelisi keski-ikäisen naisen tavoin.

Siitä tulisi jännä olo, kun hylkäisi luonnolliset avunsa ja alentuisi kirjoittelemaan: "haluutko munaa, soita!" tason tekstejä. -->> mutta fuck buddylle se on ainut mikä merkitsee mitään, mitään luontaisia avuja sinulla ei hänelle ole. Ei ulkonäköä, paksua lompakkoa, karismaa tai luonnetta. Niitä haetaan toisenlaisesta suhteesta. Ainut mikä merkitsee on taidot ja munan koko sekä sen kestävyys.

Fuck buddy on vain samaa sarjaa kun dildo. Käytetään vain tarpeeseen, eikä sitä kohtaan tunnetta yhtikäs mitään, eikä sitä toivota tai odotetta sinultakaan sen kummempaa.

Paradoksaalista kyllä, ihminen jota oikeasti miettii potentiaalisena ihmissuhteena ei todellakaan halua muodostuvan pelkäksi seksi suhteeksi. Mutta tiedoksi sinulle mitä useampi vuosi kuluu sitä mahdottomammaksi sen saavuttaminen tulee. ( Jopa siinä avioliitossa, jossakin vaiheessa vain luovuttaa )

Käsitinkö oikein, että mielestäsi naisen täytyy kasvaa kyyniseksi ennenkuin hän on valmis puhtaasti seksuaaliseen suhteeseen?

Miten sinä naisena olet kokenut nämä fucbuddy-suhteet? Eikö ulkonäöllä ja miehisellä "tasolla" ole todellakaan oikeasti merkitystä (pl. munan koko ja taidot sängyssä)? Olen itse pitänyt aina tarpeellisena tai vähintäänkin omaa tyydytystä lisäävänä tekijänä, että voin kokea toisen ihmisen eroottisena ja rakentaa hetkellisen illuusion tunnesiteestä (oikeassa parisuhteessahan tätä ei tarvitse tehdä).

Tämän dildo-vertauksen ymmärrän kyllä hyvin siinä mielessä, ettei muualla elämän alueilla tällä ihmisellä ole merkitystä. Eikö kuitenkin täydellinen tunteettomuus johda lopulta siihen, että itse aktista tulee kylmä rutiininomainen toimenpide, jossa vastapuolelle riittää ns. "minimityydytys"? Ja tämäkin vain siksi, että hän kenties palaisi joskus, eikä uuden partnerin etsimiseen tarvitse nähdä vaivaa.

Aika pelottava skenaario...

• Nainen
        Kokenut kirjoitti:

Käsitinkö oikein, että mielestäsi naisen täytyy kasvaa kyyniseksi ennenkuin hän on valmis puhtaasti seksuaaliseen suhteeseen?

Miten sinä naisena olet kokenut nämä fucbuddy-suhteet? Eikö ulkonäöllä ja miehisellä "tasolla" ole todellakaan oikeasti merkitystä (pl. munan koko ja taidot sängyssä)? Olen itse pitänyt aina tarpeellisena tai vähintäänkin omaa tyydytystä lisäävänä tekijänä, että voin kokea toisen ihmisen eroottisena ja rakentaa hetkellisen illuusion tunnesiteestä (oikeassa parisuhteessahan tätä ei tarvitse tehdä).

Tämän dildo-vertauksen ymmärrän kyllä hyvin siinä mielessä, ettei muualla elämän alueilla tällä ihmisellä ole merkitystä. Eikö kuitenkin täydellinen tunteettomuus johda lopulta siihen, että itse aktista tulee kylmä rutiininomainen toimenpide, jossa vastapuolelle riittää ns. "minimityydytys"? Ja tämäkin vain siksi, että hän kenties palaisi joskus, eikä uuden partnerin etsimiseen tarvitse nähdä vaivaa.

Aika pelottava skenaario...

Käsitit täysin oikein, usealla on tarve todellakin rakentaa se illuusio fuck buddy - suhteeseenkin, ylläpitää teatteria vaikka tietää ettei toinen merkitse yhtään mitään. Nuorella neidolla on sisään rakennettuna tarve olla rakastettu ja rakastaa takaisin, hieman kokeneemmalla naisella on tieto että sen saavuttaminen on äärimmäisen vaikeaa ja hän ymmärtää ettei seksuaalinen viehätys tarkoita samaa kun rakkaus.

Miehen ulkonäöllä on plussa vaikutus, mutta se hieman vähemmän viehättävä voi taidoiltaan olla paljon antoisampi. Fuck boddy on mies joka ei ole esittelykelpoinen. Fuck boddy on lelu eikä koskaan eikä missään tilanteessa kelpaa seurustelu kummaniksi. Sen suhteen eteen mihin halutaan tunnetta eteen on tehtävä töitä ja oltava valmis näkemään vaivaa. Hyvää parisuhdetta rakennettaessa on molempien oltava valmis siihen työhön, vaivatonta se ei koskaan ole.

Minä en ole koskaan saanut tyydytystä näyttelemisestä tai itselle valehtelusta. En todellakaan ole koskaan kuvitellut tuntevani fuck boddy suhteessa mitään toista kohtaan tai edes ajatellut hänen tuntevan minua kohtaan jotain. Seksi ja rakkaus on kaksi täysin toisistaan riippumatonta asiaa. Fuck boddy suhde on kylmä suhde joka perustuu molemminpuoliseen hyötyyn. Yhdestäkään fuck buddystä en ole tiennyt tai edes halunnut tietää mitään ajatuksista ( siis ei keskustelua ) tai muusta privaatti elämästä, kohdatessa jossakin sängyn ulkopuolella emme edes tervehdi.

• tyttö-85

älä koskaan oleta saavasti ns. 'fuckbuddya' naisesta, joka on ihastunut suhun jos et halua loukata tai satuttaa. samanhenkisiä naisia kyllä löytyy, kun jaksaa vaan olla kärsivällinen. joskus sekin sattuu kohdalle. ja kokemuksesta voin sanoa, että sellanen järjestely on mitä mainioin, kunhan vaan molemmat tietää koko ajan et missä mennään ja pelisäännöt on selvät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe