Aikamoista tarjontaa Oulussa. Viikolla 12. 4kpl eri irkkubändien keikkoja!!!!Näyttää olevan voimissaan tuon tyylin harrastus ja kannatus siellä.
Irkkumeininkiä Oulussa
7
554
Vastaukset
- Sheilab
la 14.3 olis jo aika mahtava sessio :))))
http://www.irishmusicsocietyofoulu.org/stpats09.htm- Sheilab
koko rahan edestä, vaikka missasinki tuon yläsiirtola porukan.Tupa täynnä ja mahtava meininki.
Cascade oli huikeassa vedossa..harmitti vaan kun ne lopetti aivan liian aikaisin. Soap pig soitti taas niinku aina muutenkin ... tavallisen perinteistä , tanssimusiikkia ja tanssijoita ja oli tosi hyvä meininki.
- juhla poika
17.03; beginning at klo. 17.00 St. Michael's Irish pub St. Patrick's Party....
- paddy boy
onko tuolla St. Michael's pubissa jotain ihan yhtyettä ja oikeeta pippaloa vaiko ihan avoimet jamittelut vaan?
- tavallisesti
paddy boy kirjoitti:
onko tuolla St. Michael's pubissa jotain ihan yhtyettä ja oikeeta pippaloa vaiko ihan avoimet jamittelut vaan?
Tavallisesti näkee tyyppejä oululaisista yhtyeistä (lähinnä cascade soap pig) ja joskus jotain vierailevia tähtiä joko kauempaa tai lähempää. Mutta joo, ehdottomasti avoimet jamittelut johon kaikki voi tulla soittamaan vaikka ensimmäistä kertaa.
- SLIPJIGMAN
soitti Leskisessä aikamoisen keltti kavalkadin...se U2biisi säkkipillillä ja kitaralla oli aika mainio.Oli niin mukava kuunnella, kun porukka ei hillunut, ja bändi soitti niin leveästi laidasta laitaan muutakin kelttiosastoa, kun noita iänkaiken kuultuja irkkubiisejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519