Mulla on korvissa 1mm reijät ja haluisin suurentaa ne 20mm minkä kokonen venytyskoru mun ekaksi kannattaa ostaa??
meniskö sellanen 2.5mm sisää??
Venytyskoru
5
1108
Vastaukset
- fafaffafaf
itse venyttelin 1,6mm - 2mm - 2,4mm - 3mm - 4mm - 5mm - 6mm - 7mm - 8mm, johon olen jättänyt.
Väkisten ei kannate alkaa tunkemaan paksumpaa. 1-2mm kuukaudessa on ok tahti. Mutta jos ei mene helpolla kuuman suihkun tai saunan jälkeen paksumpi koru, niin odottele viikko pari ja koita uudestaan. - huokaus---
Minä puolestani:
2 > 4 > 5 > (6) > 8
Kaikki koruni ovat olleet spiraalin muotoisia, mikä tarkoittaa sitä, että esimerkiksi nyt venyttäessäni 8 mm spiraalilla olen mahdollisesti vasta 7 mm kohdalla. Tämä säästää rahaa ja vaivaa. Tarvitsee vain pikku hiljaa venytellä ja täten saada korua yhä enemmän paikoilleen.
Suosittelen, että ostat 2 mm korun (ehkä jopa 2,5 olisi ok), joka on spiraali, tai muuten sen mallinen, että keskusta on se 2 mm ja pää(t) ovat ohuemmat. - hugegiant
tämmöisen
http://www.cybershop.fi/product/3707/largener-120--fishtail
venyttää ensin myös kotitekoisesti.. Itse olen venyttänyt aina hiukkasen enemmän kuin seuraava mm koko. - Haltti
Itellä oli normi korvikset jonkun 4 vuotta. Nyt aloin venyttää isommiks. Alotin 1,6mm, sit 3mm ja nyt on 5mm menos. Omasta mielestä 1,6mm koru on aika turha, ei se venytä juuri mitään. Itsellä on korvat ihan hyvin kestäny ja parantunu, olen vaihellut aina isompaan noin 3 viikon välein.
- =)
Suositan ostamaan 2 mm taperia (kartionmallinen puikko), menee sillä paljon helpommin kun spiraalilla tms. Itse venytin 1->2->3->4->5->6->8->10. Kuukausi oli aina suunnilleen väliä korunvaihdossa. Olehan varovainen sitten, elä innostu liikaa! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894