Ne meni laittamaan nyt uudet jaksot
MAKSULLISELLE MAX kanavalle.
SE ON AIVAN VÄÄRIN !
http://www.adressit.com/24h_mtv3selle
PERHANAN MTV3 ja 24h
5
1430
Vastaukset
- tyyppi88
Missä lukee, että UUDET jaksot tulee sinne?
Toistaiseksi on ollut vaan puhetta ensimmäisistä kausista.. Tosin on erittäin oletettavaa, että joku noista huippusarjoista sinne pian siirtyy.
btv mitä hyötyä tosta adressista on? sehän vaan motivoi niitä siirtämään lisää ohjelmia sinne, kun niistä noin välitetään. Parempi tapa on ostaa koko kausi halvemmalla vaikka kimppaan parin kaverin kanssa, maikkarihan itse rupee myymään sitä omassa kaupassaan jo parin jakson jälkeen.- Bauerin Jaska
voi kätevästi ladata jaksot jos ei halua dvd:stä maksaa.
- nyt väärin?
Maxin nettisivu kertoo, että kanavalla uusitaan ensimmäinen ja toinen tuotantokausi 27.2. alkaen. Uusista jaksoista siellä ei edes vihjata.
- juba458
säikäytti. . ku ei siinä mainittu mitään
kausista.
Ja kun yleensä nuo 24 jaksot alkaa näillä main. - Marko1977Tre
juba458 kirjoitti:
säikäytti. . ku ei siinä mainittu mitään
kausista.
Ja kun yleensä nuo 24 jaksot alkaa näillä main.Eiköhän ne uudet 7.kauden jaksot ala silloin kun aina ennenkin eli Tammikuussa ja silloin kun USAssa ollaan vuoden edellä. ELi siis Tammikuussa 2010 alkaa mtv3:lla luultavasti 24:n 7.kauden jaksot. Samoihin aikoihin kun Usassa alkaa 8.kauden jaksot. Näin se on aina ennenkin ollut. Tosin nyt mtv3 saattaa syksyllä esittää sen 24:Redemption elokuvan, joka sijoittuu 6.ja 7.kausien väliin. Toivotaan parasta.
Marko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282527- 1142116
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?971803- 1221799
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91547Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161381128Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891031Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu201002Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987