Sori en tiiä onks tää oikee paikka tälle viestille.
Eli, olen varpaista sormiin ihastunut tähän tyttöön. Siitä kun tää alko on aikaa jo noin vuosi. En ymmärrä miten tää tunne voi vain lisääntyä, olen yrittänyt päästä eroon siitä vaikka millä tavoin.
Eli, en osaa sanoa, mutt tuntuu että tässä olis vastakaikuakin, ja se siinä oikeastaan pelottaakin. En osaa tehä mitään. En enää edes tiiä mitä ajatella. Aika vain kuluu ja kumpikaan ei tee mitään, tai ehkä se tyttö ei edes pidäkkään must. Mutt miks se sitten kattelee ja eleistäkin huomaa ett jotain täs on. Tai ehkä olen vain sokea ja luulen ett se tekee niin.
Ja kaikista hassuinta täs on ett eihä me ees tunneta kovinkaan hyvin, välillä moikkailtu ja joskus samoilla tunneilla ollaan. Ja tää tunne mun sisäl vain kasvaa ja kaikista vaikeinta se on kun pitäis kertoa täst, miten ihmees voisinkaan sanoa kuinka paljon välitän siit ku täs ei ole mitään järkeä??
Miiiks tää ei lopu? Sanon ittelleni ett se on ihan tavallinen tyttö ja ett ei siin ole mitään ja ett tää tunne menee ohi. Mutt me törmätään sitten mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Sellaisissa missä en ikin vois kuvitellakkaan ett se olis, ja siellähän se on. Ja mä yritän vaan vältellä tätä tunnetta kun pelkään että tää tunne on vähän liikaa.
No välillä tulee kuitenkin ajateltua hetkiä jolloin selvästi näkyy että se välttelee mua. Kerrankin se tuli vastaan kaverin kanssa ja itse olin yksin, kuuntelin musaa ja olin ottamassa kuulokkeita pois ett oisin valmis moikkaamaan. No sehän vaa katto toiseen suuntaan ja meni ohi niin ettei varmasti nähny mua. Sanon ittelleni vaan ett ehk se ei nähny mua. No mut nää on vain pieniä juttui, mutt ne vaikuttaa niin hirveesti ett itkettää oikein.. :'(
Se on vaan niin ihana tyttö, olisin valmis antamaan kaikkeni saadakseni olla sen kanssa.
Olen nuori viellä. ehkä tää loppuu aikanaan.
En pysty menemään karkuun kun mietin ett entä jos se pitikin must ja ett täs olis jotain enemmän. Ja ett entäs kun itse jätän tekemättä jotain niin se satuttaa sitä niin kuin se mitä se jättää tekemättää minua.
Haluaisin selvittää tän jutun, mutt en tiiä miten.
Vaihtoehtoja vois olla vaikka kertoisin täällä netissä ett tykkään siit vaikk siin ei ole mitään järkeä, ja sen jälkeen pitäis uskaltaa kohdata se. Mietin ett jos kertoisin, voiskohan se tietää mitä tarkotan vai oliskohan se vaan "mitä ihmettä" juttu sille. Mutt jotenkin tuntuu ett se välttelis mua vain enemmän jos kertoisin jotain sellaista.
En osaa selittää kovinkaan hyvin näitä asioita.
Toivottavasti selkeni. Olen vain niin tyhmä ja osaamaton ja tietämätön. Osaisimpa tehä asiat oikein ja olisn jo sen tytön kanssa. :/
Vastauksia saa antaa.. :)
Ei mitään järkeäää!
2
578
Vastaukset
Vastakaiuku on hyvin usein vain omaa kuvitelmaa, vaikka sitä miettisi kuinka kriittisesti. Moni tyttö taitaa ihan vain huvikseenkin flirttailla ja pelata tunteilla.
Tosin totuutta ei saa selville ennen kuin ottaa yhteyttä. Kysy sitä vaikka tekemään kanssasi jotain tms. Kyllä ne tunteet alkaa kadota, jos tietää varmasti ettei vastakaikua ole. Jos se välttelee sua tuon jälkeen, niin sehän on vain hyvä asia...?- aloittaja -.-
En vaan pysty uskomaan että se vastakaiku ois ollu pelkkää kuvitelmaa, mutta mistä sen tietää.
Edistyin asiassa ja menin kysymään että haluaisiko se tavata ja vastaushan oli kielteinen, mutta silti kivasti sanottuna. Ärsyttää vaan tämmöne paskanjauhaminen, kun mä oikeestin uskoin ett täs ois voinukki olla jotain. Kyll välil tulis mieli kysyy silt ett mitä ihmettä se sitte yritti oikee mulle kertoo niil sen eleillään ja katseillaan.
Ja vielläkin on uskoa ett täst ois tulos jotain vaikk ei siin oiskaan mitään järkeä. Että kun pystyis napista painamalla pääsemään eroon tästä tunteesta.
No ehkä koska vastaus oli kielteinen mutta viestissä hän kertoi muutamia asioita jotka jäi mietityttämään ja sanoi että hänellä ei ole aikaa keskittyy näihin asioihin tällä hetkellä sai mut viellä uskomaan että se ehkä ei ole ohi viellä.
Mut ainakaan se ei ihmetellyt sitä viestiä, eli ties mitä mä tarkotan. Ett on ainaki huomannut ett välil on jotain. Mutta en ainakaan liikoja odota. Yritän parhaani mukaan elellä ja pärjätä tämän tunteen kanssa.
Mut todellakaan en oikein pysty enää ottaa tosissaan tyttöjen katseita enään. Kyll sitä pitää kunnol tuntee ennen kun mitään alotan.
Kiitos vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008