Miehet hoi!

ihannenaisen vartalo

Eli nyt ihan selkeitä vastauksia; millainen on mielestäsi ihannenaisen vartalo? Älkää alkako höpöttämään luonteesta nyt, tietysti se on tärkein mutta nyt vain kropasta kyse.

10

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........
    • Hoi-mies

      Rinnat isohkot ja peppu pyöreä ja pehmeä. TIimalasivartalo on hyvä eli ylä ja alakroppa suht samankokoiset (onkohan oikea ilmaisu). No tarkoitan, ettei sellaista päärynää, jossa alakroppa on levinnyt peräpuolelta ja yläkroppa on kapea ja olematon. SÄäret täytyy olla hoikat ja hyvinmuodostuneet.

      Pukeutuminenkin vaikuttaa siihen miltä vartalo näyttää esim. korkealla olevat vyötäröhousut tuovat mieleen pellen.

    • Tomppa.

      Hoikka,siro,tiimalasimallinen(170-180cm,sellanen mallivartalo),timmi perä,pienet rinnat,kauniit piirteet,tummat/pitkät hiukset,isot silmät...

    • Kumpi tahansa.

      Minä pidän pääosin aika hentorakenteisista naisista,
      kun olen itsekin hentorakenteinen.

      Mutta kasvot ovat tärkein osa. Kasvot "tekevät ihmisen" viime kädessä.

      Toinen asia on tietysti se, että ihannenaisesta puhuminen on pelkkää haaveilua....sellaisia on olemassa, mutta niitä ei saa.

      • kuka tykkää, kuka ei

        eli roikkuvat rinnat ja perseheltat (tollasten roikkuvien persehelttojen alle pesiytyy mukavasti sellainen ihossa kasvava hiivasieni joka sitten haisee aika hirveelle) ja kokonaisuuden kruunaa maailman rumin pärstä! Okei, sääret on kauniit ja vyötärökin löytyy, hartiat on kyl aika leveät

        No okei onhan sitä vielä rumempiakin mut näköjään vähään on tyytyminen!


      • synnytyksen jälkeen
        kuka tykkää, kuka ei kirjoitti:

        eli roikkuvat rinnat ja perseheltat (tollasten roikkuvien persehelttojen alle pesiytyy mukavasti sellainen ihossa kasvava hiivasieni joka sitten haisee aika hirveelle) ja kokonaisuuden kruunaa maailman rumin pärstä! Okei, sääret on kauniit ja vyötärökin löytyy, hartiat on kyl aika leveät

        No okei onhan sitä vielä rumempiakin mut näköjään vähään on tyytyminen!

        Jessica Bielkin on tuollainen vartaloltaan kuvassa koska oli juuri synnyttänyt, rouva on laihtumaan päin mitä uusimpia photoshooteja katselin.

        En ymmärrä mikä hinku miehillä on raskaanaolevien / synnyttäneiden naisten vartaloihin mutta eikai minun tavitsekkaan


    • on tällänen

      Mittaa pituutesi (varmaan sen tiedätkin) ja vähennä siitä 100.
      Se nyt on suuntaa antava, eli jos oot 165 pitkä, niin sitten paino olis n. -65.
      Ja jos ei oo keskikeholla mitään roikkuvaa, niin sellasta pojat ja miekin haikailen.
      En muuten, mutta omat "ihannemitat" on kohdallaan.
      Muuten ei haikailiskaan.

    • On oikeastaan, että kuvittelee, miltä itse voisi naisena näyttää, ja muodostaa vaatimustasonsa sen mukaan....

    • muheva ja mehevä

      Semmonen pyöreä tiimalasi. Ei mikään sotanorsu, pienehkö maha ja kapea vyötärö. Iso peffa ja täyteläiset reidet. Tissit mieluummin isot kuin pienet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe