Minusta 40-vuotiaat naiset ovat parhaita! Heillä on elämänkokemusta, he osaavat kantaa itsensä ja ovat halukkaita kokeilemaan uusia asioita! Pienet hymyuurteet suupielissä saavat aikaan lisävärinää. Mikä parasta, tapasin juuri tällaisen naisen!
40-v nainen on seksikäs!
50
4606
Vastaukset
- 16-37 v
naisista ja minusta 25 oli paras. Nelikymppisellä fyysinen kunto ei enää ole välttämättä niin hyvä kuin parikymppisellä.
- -nainen-
Minulla ainakin kunto parempi kuin ikinä ollut ja kohta on viisikymppiä mittarissa. Nuorena en jaksanut liikkua puoltakaan siitä mitä nyt. Yövalvomiset ja bilettämiset sekä opiskelut ja työt veivät ajan ja voimat niin ettei jaksanut pitää kunnostaan huolta.
Tässä iässä osaan jo arvostaa hyviä yöunia ja liikunta pitää niin kropan kuin mielen kunnossa. Uskallanpa väittää, että vietän elämäni parasta aikaa ja se myös näkyy ulospäin, koska saan kehuja myös joskus ihan tuntemattomilta vastaantulevilta miehiltä, ihan niin kuin silloin nuorena parikymppisenäkin :) - Kaikkea muuta
-nainen- kirjoitti:
Minulla ainakin kunto parempi kuin ikinä ollut ja kohta on viisikymppiä mittarissa. Nuorena en jaksanut liikkua puoltakaan siitä mitä nyt. Yövalvomiset ja bilettämiset sekä opiskelut ja työt veivät ajan ja voimat niin ettei jaksanut pitää kunnostaan huolta.
Tässä iässä osaan jo arvostaa hyviä yöunia ja liikunta pitää niin kropan kuin mielen kunnossa. Uskallanpa väittää, että vietän elämäni parasta aikaa ja se myös näkyy ulospäin, koska saan kehuja myös joskus ihan tuntemattomilta vastaantulevilta miehiltä, ihan niin kuin silloin nuorena parikymppisenäkin :)Jooo, olet oikeassa; sama täällä. Mulla yli jo tuosta lukumäärästä, enkä ole koskaan ennen ollut näin hyvässä kunnossa. Nuorempana en jaksanut mennä ja tehdä tällä lailla kuin nyt. Kunto on kohillaan, niin fyysinen kuin varsinkin mielen puolen.
- neljäkymppinen
Kaikkea muuta kirjoitti:
Jooo, olet oikeassa; sama täällä. Mulla yli jo tuosta lukumäärästä, enkä ole koskaan ennen ollut näin hyvässä kunnossa. Nuorempana en jaksanut mennä ja tehdä tällä lailla kuin nyt. Kunto on kohillaan, niin fyysinen kuin varsinkin mielen puolen.
Ollaan nelikymppiset ilmeisesti jopa paremmassa kunnossa kuin osa tämän päivän parikymppisistä. Meinasin pissata housuihini fillarijumpassa kun ohjaaja kysyi ollaanko me kovia polkemaan, halutaanko me kunnon tunti. Kaikki vastasi joo. Luoja sitä marinan määrää tunnin puolessa välissä kun nuoret tytöt valitti kovalla äänellä kuinka tää tunti on liian raskas, me ei jakseta! No mullahan itsetunto oli taivaissa kun kävelin salilta kotiin.Tunsin todellakin saaneeni rahoilleni vastinetta.
- sitten nainen
Ei kukaan nuori mies käytä tuollaisia teksti-ilmaisuja. Mikähän noita vanhoja naisia vaivaa, että pitää tehdä tällaisia avauksia.
- .......
lisähuulissa saavat aikaan värinää. Joo joo, nuori mies tai ylipäätänsä mies edes ajattelee noin.
- .....
....... kirjoitti:
lisähuulissa saavat aikaan värinää. Joo joo, nuori mies tai ylipäätänsä mies edes ajattelee noin.
munaa. siinä se.
- olit nuori
nainen. Kateuttako ? Kyllä moni nuori mies ja vanhempikin tykkää, että juuri nelikymmpinen nainen on parasta ikäryhmää. Syitä en lähde selittelemään. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, niin ettei sitä heti tuolla lailla pidä tyrmätä.
- nuori mies
....... kirjoitti:
mutta niin se vaan on!
Näyttelijä Anu Sinisalo on tästä hyvä esimerkki!
Grrrr!
- 25- V. MIES
Nelikymppiset naiset ovat yleensä myös melko tukevia.
- kuka ei
Moni on myös varsin hoikka ja pitää itseään timmissä kunnossa liikunnallisten harrastusten parissa.
Kaikki eivät ole siderimaistissa olevia baarikärpäsiä.. - MUTTA MONET NAISET
kuka ei kirjoitti:
Moni on myös varsin hoikka ja pitää itseään timmissä kunnossa liikunnallisten harrastusten parissa.
Kaikki eivät ole siderimaistissa olevia baarikärpäsiä..Syövät suklaata niin paljon. Siinä kun niitä kaloreita niin se tahtoo lihottaa. Tässä jonkin aikaa sitten muitaakseni keskusteltiin ylipainosta.
- nuori mies
kuka ei kirjoitti:
Kaikki eivät ole siderimaistissa olevia baarikärpäsiä..Ainakin minun tuttavuuteni on oikea helmi. Toki ihmisiä löytyy joka lähtöön joka ikäluokasta. Minua vain säväyttää juuri tuollaiset ylempänä kuvaamani naiset. Niiden kanssa voi olla suora eikä tarvitse enää pelailla mitään parisuhdepelejä tai muita arvausleikkejä!
- OLLA HEMAISEVA
nuori mies kirjoitti:
Ainakin minun tuttavuuteni on oikea helmi. Toki ihmisiä löytyy joka lähtöön joka ikäluokasta. Minua vain säväyttää juuri tuollaiset ylempänä kuvaamani naiset. Niiden kanssa voi olla suora eikä tarvitse enää pelailla mitään parisuhdepelejä tai muita arvausleikkejä!
Mutta lumoava on kuitenkin se kakikkein kaunein.
- nuorissa
miehissä kuin naisissakin on enempi tukevia kuin vähän vanhemmissa.. valitettavasti jo lapsetkin ovat melke tuhteja. Kasvamassa on ensimmäinen sukupolvi, jonka elinennuste on lyhempi kuin aikaisemmalla polvella juuri liikalihavuuden ja sen aiheuttamien sairauksien takia.
- nuorempi mieshenkilö
Olen itse jutellut ja chattinut parin todella nuorekkaan ja kauniin 38-45v naisen kanssa.
En nyt tähän laitan nimimerkkejä, mutta selailkaa itse galleriaa.
Heistä ei todellakaan olisi uskonut, että ovat yli 35 .
Toiset huolehtii itsestään, ei kaikki ravaa kapakoissa tai dokaa ja röökaa pvästä toiseen.
Olisin iloinen, jos miehenä (nyt 27v) olisin samassa ikäluokassa yhtä hyvin säilynyt. - Deittikaverin kauneuden voi
nuorempi mieshenkilö kirjoitti:
Olen itse jutellut ja chattinut parin todella nuorekkaan ja kauniin 38-45v naisen kanssa.
En nyt tähän laitan nimimerkkejä, mutta selailkaa itse galleriaa.
Heistä ei todellakaan olisi uskonut, että ovat yli 35 .
Toiset huolehtii itsestään, ei kaikki ravaa kapakoissa tai dokaa ja röökaa pvästä toiseen.
Olisin iloinen, jos miehenä (nyt 27v) olisin samassa ikäluokassa yhtä hyvin säilynyt.Tietenkin päätellä hänen valokuvansa perusteella.
- PARAS IKÄ
MUN BMI ON 20. KÄYN SALILLA JA LIIKUN SÄÄNNOLLISESTI . . . MIELESTÄNI PALJON NUORIA YLIPAINOISIA. EI SAA YLEISTÄÄ.
- Mies ja elämä
Jos meinaa perheen perustaa niin siihen tarvitaan jo nuori nainen. Ei iskisi kyllä muutenkaan.
- äidiksi...
moni on tullut, osa jopa lähempänä 50v. Vaatii mieheltä itsetuntoa seurustella itseään vanhemman kanssa, oli se sitten seksisuhde tai muu.
- Maailman vanhimmat miehet
äidiksi... kirjoitti:
moni on tullut, osa jopa lähempänä 50v. Vaatii mieheltä itsetuntoa seurustella itseään vanhemman kanssa, oli se sitten seksisuhde tai muu.
Ovat tulleet isiksi jopa kahdeksankymppisinä.
- ...
Maailman vanhimmat miehet kirjoitti:
Ovat tulleet isiksi jopa kahdeksankymppisinä.
Niinhän ne kasikymppiset miehet luulee. Oikeasti nainen on käynyt nuoremmissa vieraissa.
- 987654321
täällähän sun elämäs on :D
- picurto
Naiseni on 41 v. Upein, kaunein, seksikkäin ja suloisin ketä minulla on koskaan ollut.
- 20 v Samis
yLI 30 V NAISET ovat VANHOJA RUPSAHTANEITA KÄÄKKIÄ, EI NIILLÄ OO MITÄÄN, MITÄ 20 V JÄTKÄ KAIPAA saa..na, niitä kaipaa varmaan joku 50 - 70 v joilla on vittu joku dementia, kun eivät muista nuorien ellien olemasoloo. Noilla naisilla tissit riippuu polvissa, perse on levinnyt kun chervolet, ei voi mitään. Mutta jos on yksin tiukkaroppanen ees yli 30 v niin vittu on jo ihme.
- Mamanamu
20 v Samis kirjoitti:
yLI 30 V NAISET ovat VANHOJA RUPSAHTANEITA KÄÄKKIÄ, EI NIILLÄ OO MITÄÄN, MITÄ 20 V JÄTKÄ KAIPAA saa..na, niitä kaipaa varmaan joku 50 - 70 v joilla on vittu joku dementia, kun eivät muista nuorien ellien olemasoloo. Noilla naisilla tissit riippuu polvissa, perse on levinnyt kun chervolet, ei voi mitään. Mutta jos on yksin tiukkaroppanen ees yli 30 v niin vittu on jo ihme.
Te kundit ette vaat TAJUA! Kavereiden kanssa kun ollaan viihteellä, niin jatkuvasti kipittää tollasia maitopartoja (20v) vonkaamassa mukaansa. Sitten aina joskus on pakko piruuttaan kertoo, että ollaan kuule kaikki jo kolmevitosia ja johan niillä silmät leviää. Ja ollaan kuule kaikki ihan helvetisti paljon paremman näkösiä nyt ku joskus 20v pallonaamoina ;D
- Aivorupsahdus
20 v Samis kirjoitti:
Tämän textin perusteella mietin, mikä sen tuottajalta on "levinnyt". 20 vuoden ikä ei auta yyyhtäään, jos aivojen paikalla on rusina tai joku levinnyt läjä.
- edell.
Aivorupsahdus kirjoitti:
Tämän textin perusteella mietin, mikä sen tuottajalta on "levinnyt". 20 vuoden ikä ei auta yyyhtäään, jos aivojen paikalla on rusina tai joku levinnyt läjä.
No tosta tekstistä nyt tajusi kahta vähemmän... en mä tajua miksi pitää olla niin helkkarin tosikko?
Mutta lienee totta, että enemmän mulla on kuuppa levällään ku perä. - ...
edell. kirjoitti:
No tosta tekstistä nyt tajusi kahta vähemmän... en mä tajua miksi pitää olla niin helkkarin tosikko?
Mutta lienee totta, että enemmän mulla on kuuppa levällään ku perä.Huomautus sivusta..Tuo "Aivorupsahduksen" kirjoitus oli tarkoitettu kaiketi nim. "20 v. Samis"
- !? :)
... kirjoitti:
Huomautus sivusta..Tuo "Aivorupsahduksen" kirjoitus oli tarkoitettu kaiketi nim. "20 v. Samis"
lienee mahdollista. Kollektiivinen aivopierutus!
- Pille-ri
edell. kirjoitti:
Mutta lienee totta, että enemmän mulla on kuuppa levällään ku perä.Jooo-o, olepa tarkkana noitten sivuviivojan kanssa; ne kertovat kenelle vastaukset kuuluvat. Ma vatsasin "20 v Samikselle". Enkä takuuvarmasti ole tosikko vaikka takapajuiset asenteet usein ärsyttävätkin.
- mrs..egola..
20 v Samis kirjoitti:
Jokainen tavallaan.Oon 40 n ja mua koittaa lähes aina *ulkona* pokata nuoret miehet ja nuorin oli 23v.Mutta sanoin*ei kiitos*ja koitin eroon koska omat lapset on samanikäsiä.Näytän kuulemma 30 lta..mikä on hienoo.Nuorekas.Mun geenit kait semmoiset.Äiti on harmaantumaton, nuoremman naisen (40)näköinen vielä 70nä.5o-55kg ja pukeutu nuorekkaasti.Iho oli kaunis vartalossa jne.
Pahempia on 40 eronneet ukot ne elää jotain ihme kautta niille kelpaa omien tyttärien ikäiset nartut.Yks asia vaan tärkee..hiton vaikee löytää tosissaan olevaa pysyvää ihmisuhdetta tänä pnä vaikka olis kuinka notkee ja kaunis.Pitää varmaan vaihtaa mies ihanne vanhempaan hyvännäköseen 50seen..
- FrozenCorpse
Elämänkokemus ei ole sidonnainen elettyihin ikävuosiin. Joku käsittämättömän typerä olettamus, ettei nuori voi tuntea elämää.
- 20 v Samis
40 v naisille on tarjolla sitä VIAGARAosastoa, kun ei niille nuorilta irtoo. Vanhat muijat yrittää vetää minihametta ja avonaista paitaa päälle, että napa näkyy Prismalle. Epätoivosta, helpponakkia ja mikä on aromipesä on 2- 5 kersan ponnistuksen jälkeen, saa kyllä vähän reenata, pesä tiukkenee. Ja sitten eihän tommonen mummo jaksa 2 kertaa enempää saman yön aikana kun pesä hellänä ja kuivana. Tämä kundi jaksaa painaa tommoset 8 sessiookin. Menkää vaan ladyt ettiin vitun oman ikästä kubbee, kun teistä ei ole mihinkään. Jos pystyisitte ees ottaa 8 satsin session vastaan, niin varmaan teillä on 2 monthin ajan tavaraatoimisto hellänä ettei sauvakävely kulje saati bodybimppi. Että vittu joo.
- 40v mies on paras!
20 v Samis kirjoitti:
40 v naisille on tarjolla sitä VIAGARAosastoa, kun ei niille nuorilta irtoo. Vanhat muijat yrittää vetää minihametta ja avonaista paitaa päälle, että napa näkyy Prismalle. Epätoivosta, helpponakkia ja mikä on aromipesä on 2- 5 kersan ponnistuksen jälkeen, saa kyllä vähän reenata, pesä tiukkenee. Ja sitten eihän tommonen mummo jaksa 2 kertaa enempää saman yön aikana kun pesä hellänä ja kuivana. Tämä kundi jaksaa painaa tommoset 8 sessiookin. Menkää vaan ladyt ettiin vitun oman ikästä kubbee, kun teistä ei ole mihinkään. Jos pystyisitte ees ottaa 8 satsin session vastaan, niin varmaan teillä on 2 monthin ajan tavaraatoimisto hellänä ettei sauvakävely kulje saati bodybimppi. Että vittu joo.
Kai sä nyt rassukka tajuat, että itekin olen kokolailla kohta sen 30v? Ja pian 40, 50, 60, 70 ja miehillä tää yleensä stoppaa tähän. Jos sä olet nyt ollu täysikänen 2 vuotta, niin tajuat varmaan kuinka alkutaipaleella olet. ---> Uskottavuusongelma :)
- Tuska
Voi toki tuntea elämää, mutta pytyykö " käätämään " elämänkokemukseksi. Ihminen kun usein oivataa vasta myöhemmin miksi .
Surullisen paljonkin tämän päivän nuori joutuu näkemään/ tuntemaan elämää. - 20 v Samis
Tuska kirjoitti:
Voi toki tuntea elämää, mutta pytyykö " käätämään " elämänkokemukseksi. Ihminen kun usein oivataa vasta myöhemmin miksi .
Surullisen paljonkin tämän päivän nuori joutuu näkemään/ tuntemaan elämää.Jos ei mopo mummolla kulje, on kai kuljettajan vika. Moni 40 v äijä on varmaan unhotanut mitä naisella tehdään. Se on niinkuin 200 hv suomen maanteillä ei saa ajaa kaikilla, mutta teillä 30 v.naisilla tuntuu olevan sama tilanne, OOTTE VÄÄRINKÄYTETTYJÄ, TEILLE EI VANHAT PAPAT JAKSA TEHDÄ MITÄÄN. Turha selittää, kun kattoo mersu miehen repsikkaa NAISTA TYYDYTTYMÄTTÖMÄN näköinen, mutta katse nuoren miehen nikkauksen suuntaan. Voi vittu teitä, KUKA TEITÄKIN POLKIS, ETTÄ HYMY OLIS VIIKON SUUPIELIS. PERKL ja tana. OTTAKKAA VAAN dillerot käyttöön....
- ...
20 v Samis kirjoitti:
Jos ei mopo mummolla kulje, on kai kuljettajan vika. Moni 40 v äijä on varmaan unhotanut mitä naisella tehdään. Se on niinkuin 200 hv suomen maanteillä ei saa ajaa kaikilla, mutta teillä 30 v.naisilla tuntuu olevan sama tilanne, OOTTE VÄÄRINKÄYTETTYJÄ, TEILLE EI VANHAT PAPAT JAKSA TEHDÄ MITÄÄN. Turha selittää, kun kattoo mersu miehen repsikkaa NAISTA TYYDYTTYMÄTTÖMÄN näköinen, mutta katse nuoren miehen nikkauksen suuntaan. Voi vittu teitä, KUKA TEITÄKIN POLKIS, ETTÄ HYMY OLIS VIIKON SUUPIELIS. PERKL ja tana. OTTAKKAA VAAN dillerot käyttöön....
Tästäkin taas huomaa, että ihminen on fiksuimmillaan 20-vuotiaana :D..Ei helv...Korjaus: siis luulee olevansa. Oletko poitsu ottanut huomioon, että sustakin ehkä tulee joskus 40-vuotias. Tosin tolla hermostumisella saattaa verisuoni katketa päästä jo paljon ennen sitä..
- FrozenCorpse
Tuska kirjoitti:
Surullisen paljonkin tämän päivän nuori joutuu näkemään/ tuntemaan elämää.Niin, kaikki ei kasva virheistään. Ikäänkuin ei aivokapasiteetti vielä riitä siihen= tarvii jotain lisää ymmärtääkseen.
- Yöäk !
20 v Samis kirjoitti:
Oletko miettynyt, mikä on ongelmasi nimi ? Tai peräti hakenut siihen apua. Kehoitan toimimaan oman terveytesi ja hyvinvointisi edistämiseksi. Noilla elkeillä ja jutuilla et tarvitse kuin 10 - 20 vuotta lisää, ja olet 'vihannes' laitoksen petissä. Asenteesi on yököttävää, aivontonta öykkäröintiä.
- Prkl !
20 v Samis kirjoitti:
Jos ei mopo mummolla kulje, on kai kuljettajan vika. Moni 40 v äijä on varmaan unhotanut mitä naisella tehdään. Se on niinkuin 200 hv suomen maanteillä ei saa ajaa kaikilla, mutta teillä 30 v.naisilla tuntuu olevan sama tilanne, OOTTE VÄÄRINKÄYTETTYJÄ, TEILLE EI VANHAT PAPAT JAKSA TEHDÄ MITÄÄN. Turha selittää, kun kattoo mersu miehen repsikkaa NAISTA TYYDYTTYMÄTTÖMÄN näköinen, mutta katse nuoren miehen nikkauksen suuntaan. Voi vittu teitä, KUKA TEITÄKIN POLKIS, ETTÄ HYMY OLIS VIIKON SUUPIELIS. PERKL ja tana. OTTAKKAA VAAN dillerot käyttöön....
Kuule mitä se haittaa jos 30 - 40 - 50 v. on mielestäsi "vanhus". Lukumääräinen ikä ei merkkaa vaan henkinen olotila. Sinun henkisesi on sitä luokkaa, että sä olet VANHUS JO NYT !
- poika30
Olen samaa mieltä. Katsokaa vaikka profiilia hunajamehiläinen. Ei uskoisi yli nelikymppiseksi.
- Kyllä kyllä
Noilla main eronneet naiset ovat yleensä hyvin itsenäisiä, itsevarmoja, liikunnallisia ja seksikkäitä.. siihen onnettomaan liittoon jääneet ovat niitä läskejä ja muutenkin toivottomia tapauksia ja sitä he ovat jo 30-kymppisinäkin.
- 20 v Samis
Naiset ite ootte ongelmaisia, että tiedä todellakaan mitä haluatte, MITÄ VANHEMPI SITÄ ENEMMÄN PROBLEEMOJA, eiks niinku noin. Hameväki on ihme shoppailijaa, hiihdätte Forumissanne ja ihmettelen mitä tollasille mammoille mahtuu aivoihin muut kuin 5 kassillista rihkamaa. Kelle ihmeen URPOLLE mahdatte niitä esitellä, sille sohvikselle bissen kera lätkämatsin erätauolla ja silloinkin äijä heittää - et viitsis rundata tota lihistä sivummalle, tärkee matsi, SUOMI välierä, oli sulla kledjui tai veke eli äijää ei nappaa. TODISTAKAA mitä te ootte siis yli 30 v nais(mummot)et, enkä pehmene ihan heti. Läpän heittoo teillä on nutturoilla eli ikänaisilla on, mutta mitään todellista, samaa purkamista mitä himassanne on varmaankin. Sen ootte todistanut, fysikkaa te tarvitsette, ei yhtä kuivana, kun bullshittia asian vierestä pukkaa. Te ikänaiset ootte naurettavaa jengiä.
- NAINEN ++30++
20 v Samis kirjoitti:
Naiset ite ootte ongelmaisia, että tiedä todellakaan mitä haluatte, MITÄ VANHEMPI SITÄ ENEMMÄN PROBLEEMOJA, eiks niinku noin. Hameväki on ihme shoppailijaa, hiihdätte Forumissanne ja ihmettelen mitä tollasille mammoille mahtuu aivoihin muut kuin 5 kassillista rihkamaa. Kelle ihmeen URPOLLE mahdatte niitä esitellä, sille sohvikselle bissen kera lätkämatsin erätauolla ja silloinkin äijä heittää - et viitsis rundata tota lihistä sivummalle, tärkee matsi, SUOMI välierä, oli sulla kledjui tai veke eli äijää ei nappaa. TODISTAKAA mitä te ootte siis yli 30 v nais(mummot)et, enkä pehmene ihan heti. Läpän heittoo teillä on nutturoilla eli ikänaisilla on, mutta mitään todellista, samaa purkamista mitä himassanne on varmaankin. Sen ootte todistanut, fysikkaa te tarvitsette, ei yhtä kuivana, kun bullshittia asian vierestä pukkaa. Te ikänaiset ootte naurettavaa jengiä.
Tämä AIKUINEN NAINEN veisi mehut mehulingostasi ja ihmettelisit sen pyörremyrskyn jälkeen, että mikä se oli ja haluisit KOHTA...lisää. Mutta kasva ja ota vastuuta muistakin kuin 8 kierteen mutterista. Naisen paikat ei käytössä kulu, se alle 25 v poikasille tiedoksi.
- aggu
Mielestäni ei. Olen itse 30-kymppinen, itsestään ikänsä huolehtinut mies. Lähes kaikki tuntemani ja tapaamani 40 v. naiset eivät ole sytyttäneet minua fyysisesti. Yhden fyysisesti miellyttävän 38 v. naisen olen tavannut, mutta hän olikin entinen fitness-kilpailija. Jopa kaikki oman ikäiseni koulukaverit, tutut, tms. ovat huolestuttavassa kunnossa. Tällaista se on nykyään. Lähes kaikilla ylipainoa ja jos jonkinmoista muuta. Itse katselen nuorempia niin kauan kuin he minut kelpuuttavat, sitten siirryn erakkoelämään.
- MR BEDROOM EYES
Parhaat vaakamamboilut olen saanut juuri yli 40 v NAISILTA. He nauttivat asioista ja nauttivat kehostaan. Huomioivat kumppaniaan, niin kuin itsekin miehenä.
Monet nuoret naiset ovat 25 v vaiheilla vaakamamboiluissa hiukan onnettomia, kun eivät osaa nauttia kehostaan ja estoisia tyttösiä.
NAISET NAUTTIKAA PARTNERIN HUOMIOIMISESTA SAMA ÄIJILLE.
NAUTINNOLLISTA VIIKOLOPPUA ITSE KULLEKIN.......
- Vähän sama homma
Nainen alkaa siinä 40 tienoolla jo nähnyt paljon, joten luontainen jännittäminen ja muu on poissa. (Mikä taas meiltä nuorilta löytyy) Toki nykyaikana parikymppinen nainen saattaanut laulattaa helposti pariakymmentä nuortamiestä/miestä...Ei se ole enään mikään uutinen.
Jokainen asettaa itselleen kumppani kriteerit, oli ne sitten yhden illan jumppa tai pitempi maratooni...Huomannut tosin, että hyvää kitinää saa nuori, joka taluttaa kotiinsa vanhempaa naista...Se onkin paras keino saada itselleen kumppaniseuraa...Avautua muiden seurasta. :)
Paino kysymykseen...Kun ulkona kävelen, niin näen useamman noin (Tarkkaa arviota ei voi sanoa, koska en heiltä lähtenyt kysymään) 40 vuotiaan naisen olevan ihan sopivassa kunnossa...Ei mikään neuroottinen ihon venyttäjä, mutta valaaksi ei voi kutsua. - Nii!
ja niiaa tai jotain.
Mulla ei tosin ole mitään ikäjuonteita sitte vaan korkeintaan persoonallisuusjuonteita :-)- Alanmiesko
Näitä pitää olla jos aikoo nainen saada melamarkkinoilla aluevaltauksen. Koska onhan niin, että melojen määrä on vakio ja niiden pituus ja paksuus mittatarkkaa, mutta nelikymppinen tavarantarkastaja selviää varmoin ottein ottamalla melan lähempään tarkasteluun. Käsikopelohan on näistä varmin, tunnustelu, puristelu, huulilla saadaan varmuus ennen lopullista työhönottoa. Tietenkin varmuus siitä mela ei aiheuta, jälkiseuraamuksia on sille tehtävä varmuussuojaus erikoispinnoitteisella laminaattiseoksella ja ei muuta kuin 40-VUOTIAS NAINEN laittaa asiat oikeaan työjärjestykseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662228Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711460Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.751117Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771114Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031046En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898