Kielletty hedelmä/mikä biisi?

leffateatterikohtaus

Mikä kappale soi siinä kohtauksessa, missä Raakel on ensimmäistä kertaa elokuvissa?

Espanjankielinen (tai jotain sinne päin) ja ihan älyttömän kaunis, mutta minkä niminen ja kuka esittää?

12

5680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotisohvakohtaus

Minua kiinnostaa myös kyseinen biisi ja sitten kappale, jonka Rakel pani soimaan pojan kotona. Poika sanoi kappaleesta, että tämä on hänen lempimusiikkia. Tämäkin oli mahtavaa musiikkia.

• klölök

en ole ihan varma, mutta tuo biisi, joka kertoi sinisestä yksisarvisesta ja soi siinä kotisohvakohtauksessa olisi: nestor gurryn unicornio azul

• unico
        klölök kirjoitti:

en ole ihan varma, mutta tuo biisi, joka kertoi sinisestä yksisarvisesta ja soi siinä kotisohvakohtauksessa olisi: nestor gurryn unicornio azul

Minusta leffassa Raakelin ja Tonin ollessa Tonin sohvalla soi Silvio Rodriguez:in laulu Unicornio. Ihana biisi!

• Kiitollinen
        unico kirjoitti:

Minusta leffassa Raakelin ja Tonin ollessa Tonin sohvalla soi Silvio Rodriguez:in laulu Unicornio. Ihana biisi!

Kiitos paljon ihmiset kun tiesitte tämän laulun ! :) olen etsinyt sitä jo kauan ja nyt mä sen sain !¨tack tack.. Pelastitte mun päivän

• on

Devendra Banhart - Inaniel

• susuuvii

mikä on se kappale mikä soi kun raakkel ja maria menevät onnelaan?

• kinduu

ooon kans ettiny kaua tota biisii ku ne menee sinne onnelaa mikä ois tietoo jollai? :ooo

• Soundtr
        kinduu kirjoitti:

ooon kans ettiny kaua tota biisii ku ne menee sinne onnelaa mikä ois tietoo jollai? :ooo

Soundtrackin perusteella löytyy kutakuinkin kaikki elokuvassa oleva musiikki

• jhgfd

Mua on häirinny jo kauan et mikä se biisi on ku ne menee sinne ihme discoo?? voisko joku ihana ihminen kertoo??

• Swanette

Eli siis, tuon leffan yhdessä kohtauksessa, missä tytöt muistaakseni ovat Onnelassa (?), soi tämä kappale: http://www.youtube.com/watch?v=mBTSG_Tryhc Eli Teddybear -yhtyeen kappale Cobrastyle. :) Toivottavasti autoin jotakuta!

• jhgfd
        Swanette kirjoitti:

Eli siis, tuon leffan yhdessä kohtauksessa, missä tytöt muistaakseni ovat Onnelassa (?), soi tämä kappale: http://www.youtube.com/watch?v=mBTSG_Tryhc Eli Teddybear -yhtyeen kappale Cobrastyle. :) Toivottavasti autoin jotakuta!

No tätä mä hain :D kiitos paljon

• jasmin234

mikä se kappale on missä maria tanssii sen siskosa kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      173
      14242
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      117
      10270
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      102
      9216
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      25
      8589
    5. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      46
      7727
    6. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      49
      6847
    7. 153
      6246
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      121
      5224
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      26
      4810
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      412
      1403
    Aihe