Mikä kappale soi siinä kohtauksessa, missä Raakel on ensimmäistä kertaa elokuvissa?
Espanjankielinen (tai jotain sinne päin) ja ihan älyttömän kaunis, mutta minkä niminen ja kuka esittää?
Kielletty hedelmä/mikä biisi?
12
5510
Vastaukset
- kotisohvakohtaus
Minua kiinnostaa myös kyseinen biisi ja sitten kappale, jonka Rakel pani soimaan pojan kotona. Poika sanoi kappaleesta, että tämä on hänen lempimusiikkia. Tämäkin oli mahtavaa musiikkia.
- klölök
en ole ihan varma, mutta tuo biisi, joka kertoi sinisestä yksisarvisesta ja soi siinä kotisohvakohtauksessa olisi: nestor gurryn unicornio azul
- unico
klölök kirjoitti:
en ole ihan varma, mutta tuo biisi, joka kertoi sinisestä yksisarvisesta ja soi siinä kotisohvakohtauksessa olisi: nestor gurryn unicornio azul
Minusta leffassa Raakelin ja Tonin ollessa Tonin sohvalla soi Silvio Rodriguez:in laulu Unicornio. Ihana biisi!
- Kiitollinen
unico kirjoitti:
Minusta leffassa Raakelin ja Tonin ollessa Tonin sohvalla soi Silvio Rodriguez:in laulu Unicornio. Ihana biisi!
Kiitos paljon ihmiset kun tiesitte tämän laulun ! :) olen etsinyt sitä jo kauan ja nyt mä sen sain !¨tack tack.. Pelastitte mun päivän
- on
Devendra Banhart - Inaniel
- susuuvii
mikä on se kappale mikä soi kun raakkel ja maria menevät onnelaan?
- kinduu
ooon kans ettiny kaua tota biisii ku ne menee sinne onnelaa mikä ois tietoo jollai? :ooo
- Soundtr
kinduu kirjoitti:
ooon kans ettiny kaua tota biisii ku ne menee sinne onnelaa mikä ois tietoo jollai? :ooo
Soundtrackin perusteella löytyy kutakuinkin kaikki elokuvassa oleva musiikki
- jhgfd
Mua on häirinny jo kauan et mikä se biisi on ku ne menee sinne ihme discoo?? voisko joku ihana ihminen kertoo??
- Swanette
Eli siis, tuon leffan yhdessä kohtauksessa, missä tytöt muistaakseni ovat Onnelassa (?), soi tämä kappale: http://www.youtube.com/watch?v=mBTSG_Tryhc Eli Teddybear -yhtyeen kappale Cobrastyle. :) Toivottavasti autoin jotakuta!
- jhgfd
Swanette kirjoitti:
Eli siis, tuon leffan yhdessä kohtauksessa, missä tytöt muistaakseni ovat Onnelassa (?), soi tämä kappale: http://www.youtube.com/watch?v=mBTSG_Tryhc Eli Teddybear -yhtyeen kappale Cobrastyle. :) Toivottavasti autoin jotakuta!
No tätä mä hain :D kiitos paljon
- jasmin234
mikä se kappale on missä maria tanssii sen siskosa kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999