Miten pääsisin kesätyöhön Ingmanin jäätelökioskille? Olen vaikka mistä yrittänyt etsiä, mutta mitään en löydä..
Ingmanin JÄÄTELÖ
7
7330
Vastaukset
- Jeliza
Itse olin töissä Ingmanilla viime kesän. Kun hain paikkaa en tosin tiennyt, että kyseessä olisi Ingman, sillä kioski oli yksityisessä omistuksessa. Asia selvisi oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun aloitin työt. Suosittelisin käymään osoitteessa mol.fi/paikat ja laittamaan hakusanaksi "jäätelö" tai "jäätelönmyyjä" - sillä tavalla minä paikan sain.
- Aurinkoinen15
Olen itsekkin yrittänyt löytää jäätelömyyjän kesätyöpaikkoja, mutta niitä ei vain ole. Ja jos on niin ei ainakaan 15 vuotiaalle. Mielestäni 15 vuotiaan pitäisi jo päästä kesätöihin ainakin edes jäätelönmyyjäksi. Nimittäin itselläni on jo puolenvuoden työkokemusta. Minun ikäisiäni ei pitäisi väheksyä ja pitäis antaa mahdollisuus niille ahkerille työntekijöille ! Joten tietäiskö joku mistä saisin kesätöitä, torimyyjä, jäätelömyyjä, hautausmaatyöntekijä... Almost anything. ! :)
- jsdkgmnflksa
Ahkeran työntekijän olisi hyvä huomata, että keskustelu on jo yli 3 vuotta vanha. Harva uskaltaa antaa kisokimyyntiä 15-vuotiaan lapsen vastuulle...Lisäksi on alle 18-vuotiaita koskevia työaikasäädöksiä yms. Yrittäjälle on vain helpompaa ja riskittömämpää palkata täysi-ikäinen. Kokeile vaikka hakea mansikanpoimintaan...
- kialiiiiii
ite oon 16 vuotias ja oon ingmanin jätski kiskal töissä ja voin suositella! Tosi helppoo ja oppii nopeesti. Kannattaaa vaa mennä lähimälle kiskalle kysymää töistä:)
- Einirsomuttaeikaikkea
Hyi paskaa! Ostin ingmannin jäätelön ja sisältä löyty musta pitkä hius!!!! En enää ikinä osta ingmannintuotteita yäk!
- 15-v
Kioskithan ovat yksityisten yrittäjien omistuksessa eli ota yhteyttä sinua kiinnostavaan kioskiin.
T. 15-vuotias jäätelönmyyjä
Ps. Välillä hyvin yksinäistä työtä.- pallinaama
Aloittaja ei varmaan enää tarvitse apua näin melkein 10 vuoden jälkeen. Ihan vaan huomiona.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446