Ingmanin JÄÄTELÖ

Miten pääsisin kesätyöhön Ingmanin jäätelökioskille? Olen vaikka mistä yrittänyt etsiä, mutta mitään en löydä..
Ilmoita

Itse olin töissä Ingmanilla viime kesän. Kun hain paikkaa en tosin tiennyt, että kyseessä olisi Ingman, sillä kioski oli yksityisessä omistuksessa. Asia selvisi oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun aloitin työt. Suosittelisin käymään osoitteessa mol.fi/paikat ja laittamaan hakusanaksi "jäätelö" tai "jäätelönmyyjä" - sillä tavalla minä paikan sain.
Ilmoita
Olen itsekkin yrittänyt löytää jäätelömyyjän kesätyöpaikkoja, mutta niitä ei vain ole. Ja jos on niin ei ainakaan 15 vuotiaalle. Mielestäni 15 vuotiaan pitäisi jo päästä kesätöihin ainakin edes jäätelönmyyjäksi. Nimittäin itselläni on jo puolenvuoden työkokemusta. Minun ikäisiäni ei pitäisi väheksyä ja pitäis antaa mahdollisuus niille ahkerille työntekijöille ! Joten tietäiskö joku mistä saisin kesätöitä, torimyyjä, jäätelömyyjä, hautausmaatyöntekijä... Almost anything. ! :)
Ilmoita
Ahkeran työntekijän olisi hyvä huomata, että keskustelu on jo yli 3 vuotta vanha. Harva uskaltaa antaa kisokimyyntiä 15-vuotiaan lapsen vastuulle...Lisäksi on alle 18-vuotiaita koskevia työaikasäädöksiä yms. Yrittäjälle on vain helpompaa ja riskittömämpää palkata täysi-ikäinen. Kokeile vaikka hakea mansikanpoimintaan...
Ilmoita
ite oon 16 vuotias ja oon ingmanin jätski kiskal töissä ja voin suositella! Tosi helppoo ja oppii nopeesti. Kannattaaa vaa mennä lähimälle kiskalle kysymää töistä:)
Ilmoita
Hyi paskaa! Ostin ingmannin jäätelön ja sisältä löyty musta pitkä hius!!!! En enää ikinä osta ingmannintuotteita yäk!
Ilmoita
Kioskithan ovat yksityisten yrittäjien omistuksessa eli ota yhteyttä sinua kiinnostavaan kioskiin.
T. 15-vuotias jäätelönmyyjä
Ps. Välillä hyvin yksinäistä työtä.
1 VASTAUS:
Aloittaja ei varmaan enää tarvitse apua näin melkein 10 vuoden jälkeen. Ihan vaan huomiona.
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ingmanin JÄÄTELÖ

Miten pääsisin kesätyöhön Ingmanin jäätelökioskille? Olen vaikka mistä yrittänyt etsiä, mutta mitään en löydä..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta