Kysyisin vähän teiltä että millainen on raggarin elämäntapa, asenne, pukeutuminen ja oheistoiminta? Luulen olevani raggari ennemminkuin "rokkari".. netistä ei oikein löydy mitää raggari sivustoja tai mitään missä olis samanhenkistä väkee.. jotkut sivut löysin englannin kielellä, mutta ne ei oikeen hyvät ollu!
PLIIS, mä en oo mikää "trolli" vaan ihan vilpittömästi tahdon tietoa lisää!!!
Raggari elämäntapa!
12
6373
Vastaukset
- oo trolli
no sitten on uusavuttomuus levinny jo netin käyttäjiinkin...näihin nuorempiin.
Jos viittisit kirjoittaa googlen hakuun aiheeseen liittyvää sanastoa niin näkisit saman kuin minä ja muut. Sivustoja on vaikka miten ja missä. Kaiken kielisiä.
Tämä palsta nyt on oudoimpia paikkoja moisen aiheen tutkailuun.....
Vilpittömästi vaan etsimään.....- raggarikokenties??
..niin voisitko laittaa linkkejä joillekin sivustoille, mieluummin suomenkielisille... olen yrittäny googlettaa hakusanalla raggari, mutta eipä sieltä juurikaan ole mittän infoa saanut! Englantikaan ei oikein taivu, ja oon kuitenkin ymmärtäny että täällä suomessa on aika vähän raggareita, kun taitavat kaikki olla rokkareita!
- öhhöhhöhöööhhhö
Tule jo kaapista ja tunnusta.
...luulen olevani raggari... voi jestas! - yöunet
kun mietit et mikä oot? tollasia me kutsuttiin pelleiks nuorempana kun yrittää hirveesti esittää jotain mitä ne ei oikeasti ole, jos sitä tarvii miettiä ni se ei tule sydämestä ja se tarkoittaa sitä että et ole mitään!
- raggare
"Raggarit (tai suomalaisemmin rakkarit) ovat autolla tai moottoripyörällä hurjastelevia nuoria miehiä. Pärinäpojiksikin heitä sanottiin 1950- ja 1960-luvuilla. "Raggarit ajo kukkapenkis prätkäl." Toinen merkitys on 'kovanaama, kiusantekijä, häirikkö'. "Raggarit hilluu siel aina öisin." Näin kertoo Stadin slangin suursanakirja. Haukkumasanana rakkaria on käytetty isoista pojista tai nuorista miehistä, jos he ovat melunneet tai hairahtuneet pieneenkin pahantekoon." katso lisää stadin raggarit sivuilta...
- pilkunviilaaja-75
Topicin aloittajasta saa ennemmin kuvan mammanpoika. ´´raggarikokenties??´´ älä muuta kotoa pois,tarvitset äidin suojaa pahaa maailmaa vastaan vielä 30:ksi asti!
- uusavuttomia..
pilkunviilaaja-75 kirjoitti:
Topicin aloittajasta saa ennemmin kuvan mammanpoika. ´´raggarikokenties??´´ älä muuta kotoa pois,tarvitset äidin suojaa pahaa maailmaa vastaan vielä 30:ksi asti!
- jarmo x
... olivat raipparangaistuksen antajia.
ks.
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Rakkarinniemi oli pelottavaa seutua/HS20080914SI1KA02isf
- ....
wannabe...
- m3nthol
Antakaas vähän armoa tälle tyypille... ei tarvis niin kovaa vastaanottoa jos on vaan vähän epävarma itsestään ja haluaa lisätietoja ja ehkä samanhenkistä seuraakin. ei se oo väärin tulla keskustelupalstoille puhumaan. sitä vartenhan näitä palstoja osin tehdään.
- raggarikärry
leikittiin raggaria, oltiin silloin alle 20v. valiantissa karvatupsu antennissa, rebel-lippu penkin päällä,vanhat rock- a billy -kasetit etsittiin ja nauhoiteltiin . buutsit tai spittarit, gollege-takki decazensiltä. paljo hiusgeeliä ja rasvaa. kortteli rallia kellon ympäri, pikkupimuja auto täynnä , huonoa itsetuntoa ,kaljaa, wunderbaumia. toivottiin että oltais 50-60 amerikassa ja muutenkin kärsittiin aikaerosta. muut kuin jenkkiautot paskaa ,asennetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815