Hiljaa juuri kuin lammen laine .... laulun nuotilla
on laulu ja sanoitus nimellä Paakari Pulliainen. Kaipailen ko lauluun sanoja tai tietoa mistä sen saisi.
Lauli alkaan näin
Hiljaa juuri kuin lammen laine,
syntyi paakari Pulliainen,
Syntyi suuressa leivinuunissa ....
Paakari Pulliainen
2
3332
Vastaukset
- toivelaulukirjasta
Suuri toivelaulukirja. Osa 16, sivu 122.
Sanat voi tännekin laittaa ihan laillisesti, koska ovat trad. - Anonyymi
Hiljaa juuri, kuin
lammen laine
Syntyi Paakari Pulliainen
Syntyi suuressa leivinuunissa
keralla pikkupullien
Sitten Paakari Pulliainen
pantiin leipomon pöydän alle
Sokerilla siroteltiin
keralla pikkupullien
Saapui siihen se
Sörkän jätkä
Ei niin pitkä, ei niin pätkä
Söi sen Paakari Pulliaisen
keralla pikkupullien
Hiljaa juuri, kuin
lammen laine
lipui Paakari Pulliainen
Lipui suolissa Sörkän jätkän
keralla pikkupullien
Esittäjä: Korpit
Kappaleen nimi: Hiljaa juuri kuin lammen laine
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863358Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921899Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441591
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621443
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur951384Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671361Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267