Palstalle on saapunut
HOTTIS!
351540
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 35
Vanhimmat
näköjään :O
kommentoinut? En ole huomannut sanovan mitään. Paksu tukka, tavis naama ja varattu:(
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000041957532
kelpaisi itselleni vain hyväksikäytettäväksi
tytön kuvia, oliko nimimerkki Ange_Licht tai jotain.
http://en.wikipedia.org/wiki/Twink_(gay_slang)
http://tinyurl.com/v4jsu
for information,
ei tällain vanhus ois heti hokannu :)
Kiitos tiedosta. Tervetuloa palstalle. Jäämme odottamaan Twinkin kontribuutiota palstan tason parantamiseksi.
suomalaisten miesten peniksistä. Pieniä kuulemma italialaisiin verrattuna.
olisi tuhansien miesten otosta
NEEEEXT!!! Tyhjäpäitä on nähty. Yllätäkää mut.
mut yks viesti palstalla ei tee vielä palstalaista.
1 tuolle.
Että mä kaipaan sitä aikaa jolloin näkyi profiilissa viimesimmät viestit ja kuinka moni on lukenu ne. Se oli informaatiota.
mun mielestä entinen galleria oli parempi.
vanha galtsu oli parempi ja KKK voimissaan :D
aloin miettimään, että miten mä saan hiukset noin..sama malli ja pituus??? Hmmm..joo, nyt keksin. Riittävästi kiinnettä.
T-tuloo vaan..
koko päivä pilalle kun katoin sen kuvan... Hitto, nyt en avaa enää yhtään linkkiä :D
Kuva ei anna ihmisestä kuin ulkokuoren kuvan. Hmm..moni kakku kaunis päältä, mutta sisältä...no joo, ei mitään syytä hermostuu. Porukkaa tulee ja porukkaa menee.
Sun kuva aivan loistava.
ootte molemmat mun silmissä kauniimpia. *lentosuukkoja*
Sinä se aina jaksat yllättää :DD..kiitos samoin sinne päin.
Tottahan toki ollaan..posket hehkuu, kun saivat raikasta ulkoilmaa.
sun :) *pus*
muisti nyt huononlaisesti mutta onko tämä nyt se saman tyttö jonka IRC-galleriakuvia oli koko ajan linkitetty joku aika sitten?
Ihan mukiinmenevä.
heitukalla omituinen ryhti
Mulla tosiaan sitten taitaa olla jotenkin vääristynyt kauneuskäsitys...
Oletkin kauniimpi, kuin kuvan nainen. Oot oikeasti sulkeutunut johonkin kuoreen. Pidätkö mitenkään mahdollisena, että sun uskomusta siitä, ettei sua haluta on ehkä johtanut sun puolesta sellaiseen käytökseen, että olet ruokkinut omaa käsitystäsi muiden ihmisten "avulla"?
Jos olisit hieman lähempänä mun ikää, niin...
On hän kauniimpi kuin minä, kuka tahansa on! En tarkoittanut sitä, enkä myöskään mitenkään loukkaukseksi kuvan naista kohtaan.
Tarkoitin vain sitä, että kun mä en tajua miksi mulla on niin outo käsitys kauneudesta! Juuri täällä palstallakin kauniiksi kehutaan sellaisia, jotka mun silmissä on kaikkea muuta ja sitten ne, jotka mun silmissä on kauniita, saavatkin negatiivisia kommentteja ulkonäöstään... Musta se on jotenkin kiehtovaa, että mun käsitys/mielipide poikkeaa niin paljon yleisestä mielipiteestä...
"Pidätkö mitenkään mahdollisena, että sun uskomusta siitä, ettei sua haluta on ehkä johtanut sun puolesta sellaiseen käytökseen, että olet ruokkinut omaa käsitystäsi muiden ihmisten "avulla"?" En pidä, mä olen kuitenkin suhteellisen avoin ja helposti lähestyttävä.
Lauseen täydennys: "Jos olisit hieman lähempänä mun ikää, niin..." ...tuottaisin sulle aivan valtavan pettymyksen... :)
naisia, ja niitä on maailma puolillaan.
On ,on nuori ja nätti:)
Tässähän alkaa tuntea itsensä vanhaksi tälläisten 18-vuotiaiden rinnalla. :)
on aika hotit jutut. kaikki suomalaiset miehet käy kuumana
sitä paitsi se on nainen.
Ei muuta kun taas kieli pitkällä imelyyksiä kirjoittelemaan vieraskirjaan. Kyllä se siitä.
Angel vaihtanut nikkiä tai joku käyttää hänen kuviaan. Niin missä viestiketjuissa Twink on kirjoitellu, mistä tiedätte hänen ns. tulleen palstalle?
Tehkää joku aloitus tasa-arvosta, naisen oikeuksista jne. Jos ko. mimmi täällä pyörii, niin saatte lukea todella pitkiä kommenttipuheenvuoroja häneltä.
Nätti mimmi, totta totta.